Star Wars Jedi: Upadły Zakon

Ilum - Cień mistrza - wiki Star Wars Jedi: Upadły Zakon

Po scence przerywnikowej trafisz na kolejną planetę, zwaną Ilum. Wyjdź na zewnątrz, a potem skieruj się do przejścia po prawej stronie. Podejdź do krawędzi przepaści i wskocz na ścianę – biegnij po kolejnych ściankach, aż znajdziesz się po drugiej stronie. Zdobędziesz w ten sposób pierwszy sekret na planecie (esencja mocy). Mając sekret wróć i pójdź przez drugie przejście. Na mapie pojawi się nowy cel: Zbadaj świątynię Jedi.

Idź ciągle do przodu, aż dotrzesz do sporego klifu. Znajdź wtedy wąski przesmyk i przedostań się nim na drugą stronę. Po przejściu na zewnątrz, wciśnij przycisk interakcji, aby zbadać sytuację. Następnie wespnij się do góry po ściance obok. Przeskocz na potężne wzniesienie i wejdź na samą górę – nie schodź na niższą półkę, gdy nadarzy się ku temu okazja. Na szczycie będzie skrzynia – ale nie masz miecza, więc jej nie otworzysz. Zamiast tego, wyczuj echo, które jest nieopodal i wróć na dół. Przyjdziesz tu później, po zdobyciu miecza.

Tym razem zejdź na niższą półkę i znajdź wejście do wnętrza góry. W środku zeskanuj dziwne symbole na ścianie i przyciągnij do siebie linę wystającą ze ściany – podwiąż ją do panelu obok, a potem idź przez nowo otwarte przejście. Zeskanuj kolejny element wystroju i kontynuuj eksplorację, idąc w prawo. Wejdziesz w ten sposób do Świątyni Jedi.

W środku idź w prawo, a dowiesz się co mniej więcej masz zrobić. Zeskocz tu na dół i pociąg coś w rodzaju kołyski w swoim kierunku. Potem chwyć linę przy tutejszych drzwiach i podepnij ją do pulpitu we wspomnianej kołysce. Chwyć następnie linę kryształu i ustaw go tak, by światło stopiło przejście po drugiej stronie.

Gdy tak się stanie, wyciąg linę z pulpitu i chwyć linę kryształu. Przeskocz dzięki niej na drugą stronę, pociąg kołyskę do siebie i załóż w niej linę kryształu. Pchnij następnie kołyskę na drugą stronę i przeskocz na półkę obok. Przejdź przez stopione przejście, zeskanuj obiekt zauważony przez BD-1 i przy pomocy liny przeskocz nad przepaścią. Idź następnie do drzwi na końcu korytarzu. Otwórz je i stop przejście dalej. Potem zostaje już tylko zeskoczyć na dół i z niego skorzystać.

Znajdziesz w ten sposób miejsce do medytacji, z którego warto zrobić użytek. Następnie śmigaj dalej wąskim tunelem oraz nurkując. Pod wodą, trzymaj się lewej strony, a znajdziesz skrzynię (Tibanna – nowa skórka BD-1). Weź jej zawartość i płyń dalej – cały czas lewą stroną. Wreszcie będziesz mógł wyjść na powierzchnię, a w niewielkiej komnacie znajdziesz echo. Zapoznaj się z nim i wracaj do wody. Brnij do przodu i wyjdź na powierzchnię.

Idź następnie korytarzem przed siebie. Wejdziesz w ten sposób do Kryształowych Jaskiń. Zerknij w prawo, a zobaczysz ściankę do biegania – wskocz na nią i pozwól BD-1 zeskanować ściany. Gdy to zrobi, idź dalej. Zeskocz na wąskie przejście, a z niego wskocz na półkę skalną powyżej. Idź potem do przodu i zafunduj sobie ślizgawkę. Zakończysz ją wspinaczką. Na górze zareaguj na sytuację, po czym skorzystaj z miejsca do medytacji i śmigaj dalej w jedynym możliwym kierunku.

Kiedy pojawi się droid imperium, biegnij przed siebie. Trzymaj się lewej strony. Wskocz na linę, z niej na ściankę do biegania, a potem na kolejną linę i jeszcze jedną ściankę. Zakończysz wspinaczką, którą zakończysz przesuwaniem się po krawędzi. Wejdź potem na wystające ze skał wąskie przejście, a z niego skocz w kierunku sekretu (esencja zdrowia). Weź go i wróć na główną ścieżkę – tym razem idź niejako na wprost. W niewielkiej komnacie pojawią się dwa droidy. Chwyć jednego z nich mocą i rzuć w drugiego, a potem przeszukaj tutejszą skrzynię (Potęga i kontrola II – nowa rękojeść miecza świetlnego).

Idź potem dalej w jedynym możliwym kierunku. Przebiegnij po ścianach i przewróć wskazany fragment skały. Odblokujesz sobie w ten sposób skrót do miejsca medytacji. Nie idź jednak do niego, zamiast tego idź w lewo i wespnij się do góry. Na szczycie będzie spora komnata z niewielkimi zbiornikami wodnymi. W tym większym znajdziesz skrzynię (Potęga i kontrola – nowy aktywator miecza świetlnego). Weź jej zawartość i idź dalej – płynąc przez podwodny korytarz w mniejszym zbiorniku.

Gdy wypłyniesz na powierzchnię, skorzystaj ze ścianki do wspinaczki i przejdź przez wąski przesmyk. W pewnym momencie odpali się scenka przerywnikowa, po której będziesz pod wodą. Płyń wtedy przed siebie, aż wreszcie znowu obejrzysz przerywnik. Po nim zbliż się do pobliskiego „stołu” i wejdź z nim w interakcję. Następnie musisz wybrać kolor kryształu (co ważne, otrzymasz wszystkie i będziesz mógł je później zmieniać, więc bez obawy, jeśli zmienisz zdanie). Po decyzji, obejrzysz jeszcze jedną scenkę. Jej zakończenie będzie oznaczało w pełni sprawny miecz, w dodatku rozłączany. Przed wyruszeniem dalej, miecz możesz spersonalizować.

Będąc gotowym, przeszukaj komnatę, a namierzysz echo. Dopiero po przesłuchaniu go idź dalej – przez pełne sopli przejście. Możesz je oczywiście otworzyć przy pomocy miecza. Za przejściem będzie punkt do medytacji, więc zrób z niego użytek, nim ruszysz w dalszą podróż – w komnacie są kolejne sople, które musisz stopić, aby kontynuować.

Po przejściu przez tunel natrafisz na grupę szturmowców. Pokonaj ich wszystkich, a także kolejne fale żołnierzy. Następnie podejdź do pobliskich drzwi i włam się do terminala obok nich. Dzięki temu będziesz mógł iść dalej. Bądź tu jednak gotowy na walkę, bo w środku będzie sporo droidów. Po wygranej, przeskanuj skrzynie, po czym idź dalej, hakując kolejny terminal.

Za przejściem skorzystaj z liny oraz miejsca do medytacji, po czym wskocz na ścianę do wspinaczki, która jest po lewej stronie. Skieruj się po niej w lewo i do góry, a znajdziesz skrzynię (Duraplast – nowy materiał na miecz świetlny). Przeszukaj ją i przejdź przez pobliskie drzwi, a wrócisz do pomieszczenia, w którym są droidy. Idź wtedy w lewo, by wrócić tam, gdzie byłeś.

Zniszcz sople lodu i kontynuuj do wielkiej komnaty. Natrafisz tu na grupę szturmowców, których musisz się pozbyć. Zrób to więc, po czym kieruj się w lewo, uważając na kolejnych żołnierzy, w tym tego w oddali – korzystającego z wyrzutni rakiet. Idź nadal do przodu, trzymając się lewej strony. Przeskocz na wąską ścieżkę skalną, a z niej na ścianę do wspinaczki i wejdź do góry.

Pokonaj tamtejszych oponentów i idź kawałek do przodu, by pozbyć się kolejnych, w tym tego z wyrzutnią. Następnie wróć się i trzymaj lewej strony, a znajdziesz ślizgawkę. Dostaniesz się dzięki niej do komnaty z miejscem medytacji. Zrób z niego użytek, po czym idź przed siebie przejściem pomiędzy dwoma posągami. Pokonaj tamtejszych wrogów, a potem zniszcz sople po lewej stronie i przebiegnij po ścianie. Gdy staniesz na ziemi, przejdź wąskim przesmykiem i skorzystaj ze ślizgawki po prawej stronie. Za kamiennym blokiem będzie drugi tutejszy sekret (esencja zdrowia). Weź go i pchnij głaz, aby iść dalej.

Wejdź po ściance do wspinaczki i skorzystaj z miejsca do medytacji. Gdy to zrobisz, zostaje już tylko kierować się na Modliszkę. W tym celu, idź do przodu, przeskocz na drugą stronę przepaści i wejdź do góry po ściance do wspinaczki. Stamtąd musisz przemierzyć ten sam fragment z gościem z wyrzutnią rakiet, co wcześniej. Tyle, że tym razem po jego zlikwidowaniu (jeśli się odrodził), pójdziesz, a potem popłyniesz dalej. Po chwili wyjdziesz z wody, a kilka kroków dalej znajdziesz miejsce do medytacji. Zrób z niego użytek i kontynuuj.

Pokonaj kolejnych oponentów, a potem kieruj się do przejścia, które otwarło się w wyniku wybuchu. Gdy wyjdziesz na zewnątrz, wespnij się na szczyt góry nad tobą – jak pamiętasz, była tam skrzynia, do której nie mogłeś się wcześniej dostać. Teraz Ci się tu uda, bo zniszczysz sople. W skrzyni będzie Companero – nowy materiał na ponczo.

Mając go wróć na dół i kontynuuj podróż w stronę Modliszki. Po drodze natrafisz na dwa AT-ST. Jeśli chcesz, pokonaj je, a jeśli nie, idź dalej. Taktyka walki taka, jak zwykle. Tyle, że po wygranej, z kabiny wysiądzie pilot, więc jego też sprzątnij.

Uwaga: Jeśli nie możesz sobie poradzić z AT-ST, chowaj się za skałami i biegaj w kierunku maszyn – będziesz automatycznie odbijał promienie lasera. Gdy podbiegniesz do AT-ST wyprowadź kilka ciosów w nogi i uciekaj.

Wejdź wreszcie na pokład Modliszki, a porozmawiasz z Cere oraz Greezem. Gdy to zrobisz, użyj holostołu i wróć na Dathomirę, by znaleźć Astrium.

bigboy177
edytował(a): 3 razy   ●   zmienił(a): 8404 znaki

Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?