Shadow of the Tomb Raider

Krypty - wiki Shadow of the Tomb Raider

#1

Zaraz po wejściu do środka wnętrza strzec będzie drewniana barykada, której pozbywamy się strzałą z łuku. Następnie przechodzimy do mechanizmu otwierającego bramę po lewej stronie – na końcu korytarza czeka pułapka, więc rozbrajamy ją.

Skręcamy w lewo i Lara zsuwa się po rumowisku. W kolejnej komnacie znajdujemy sarkofag z nagrodą – to buty Wieczornej Gwiazdy, które pozwalają zbierać większą ilość zasobów naturalnych z każdego źródła. Wychodzimy stamtąd szparą za sarkofagiem, a następnie wspinając się po platformach po prawej stronie. Łączymy znajdujący się tam fragment owinięty białą liną z innym widocznym naprzeciwko –  tym sposobem docieramy do wyjścia.

Możemy teraz wejść w korytarz po prawej stronie. Tam na podłodze, pod luźnymi kamieniami, znajduje się dół z dzidami – musimy nad nim przeskoczyć. Następnie przeskakujemy nad drugą dziurą, a przy trzeciej stosujemy podwójny skok na zabarwionej na biało ścianie. Będziemy poziom wyżej, a po krótkim spacerze na płaskorzeźbie lata wyczyta, że gdzieś jest ukryta komnata – znajdziemy ją dzięki szparze w ścianie po prawej stronie (od wspomnianej płaskorzeźby, choć to nie jest klasyczna znajdźka, a jedynie informacja). Wewnątrz zlokalizowanych jest trochę złota oraz mapa archiwisty.

#2

By dostać się do krypty, lokalizujemy po prawej miejsce przy wodospadach, na które możemy się wspiąć. Wskakujemy na wystającą gałąź i jesteśmy przy wejściu. Pierwszą drewnianą barykadę niszczymy wyrywając ją za pomocą strzały z liną. W korytarzu należy uważać na pułapkę!

Wchodzimy dalej i spotykamy dwa mechanizmy. Jeden z nich otwiera wyjście, drugi zaś pozwala na penetrację krypty – otwiera się przejście i jednocześnie skarb podnosi się kilka pięter do góry. Obchodzimy powstałą wieżę i lokalizujemy miejsce, na które możemy się wspiąć. Przeskakujemy w prawo, kiedy droga na górę zostaje zablokowana i wchodzimy do kolejnego korytarza – uwaga na pułapki! Na końcu mechanizm ponownie powoduje otwarcie przejścia, ale sarkofag znów jedzie do góry.

W nagrodę otrzymujemy pelerynę Wieczornej Gwiazdy – wydłuża trwanie efektu przenikliwość.

Materdea
edytował(a): 1 raz   ●   zmienił(a): 2134 znaki

Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?