Bloodborne

Karner w Hemwick - wiki Bloodborne

Uwaga: Jeśli idziesz do Hemwick po pokonaniu Pastora Amelii pojawią się tutaj nowi wrogowie. Groźni. Bądź na to przygotowany. Wielkie, chude, czarne. Najlepszą taktyką, jest poczekać aż przeprowadzą szarżę, a wtedy zrobić unik w ich kierunku i wymachiwać bronią, będąc za ich plecami.

Uwaga 2: Celem przeniesienia się do Karneru w Hemwick ze Snu Tropiciela, musisz podejść do Nagrobku Granicznego, znajduje się on obok nagrobku, z którego najczęściej korzystasz do teleportacji. Tam znajdziesz stosowny Lampion.

Do miejsca tego prowadzi droga do Karmeru w Hemwick. Kiedy wreszcie wyjdziesz za bramę, idź przed siebie i aktywuj Lampion poniżej, obok nagrobka. Idź następnie ścieżką w dół. Będzie tam kilku wariatów tańczących. Musisz sobie oczywiście z nimi poradzić. Przed sobą, w pobliżu dziwnej szubienicy znajdziesz ciało (Gałka Oczna Krwawego Szału). Idź następnie pomiędzy nagrobkami (lewą stroną) w kierunku drewnianej struktury. Po prawej stronie, dostrzeżesz kolejne ciało, a przy nim znajdziesz dwa Bliźniacze Odłamki Krwawego Kamienia.

Idź następnie w dół i skręć w lewo i idź schodami do góry. Po lewej będzie lampion i dziura w ścianie, przez którą „porozmawiasz” z domownikiem, a po prawej ciało z Wiedzą Szaleńca. Dalej pomiędzy skałami jest niesprawna obecnie winda, wróć się więc w pobliże dziwnej szubienicy i idź do góry.

Idź do góry po schodach. Na środku, przy drzewie znajduje się ciało, zanim do niego podejdziesz ubij jednak wrogów, szczególnie dziwoląga rzucającego środkami wybuchającymi, stojącego nieco ponad Tobą. Teraz podejdź do ciała i weź Gęstą Krew Śmierci. Następnie schodami do góry, nieważne czy z lewej, czy prawej strony. Ubijesz tam kolejną pokrakę i znów do góry po schodach. Na szczycie będzie Ogr, ale spokojnie z nim sobie poradzisz.

Zaraz za schodami po prawej, zauważysz nieco trawy, jest tam ciało (dwa Bliźniacze Odłamki Krwawego Kamienia), więc idź w tamtą stronę, a dopiero później w kierunku stalowej kraty. Będzie tam znowu szaleniec z Koktajlami Mołotowa. Ubij go i idź do góry, bramy bowiem nie otworzysz.

Na górze skręć w lewo i wejdź pomiędzy nagrobki. Idź w dół, uważaj na szaleńca, który wyskoczy z lewej strony i nadal przed siebie. Będzie tu kilka kruków, a po prawej stronie ciało (niestety tylko cztery Otoczaki). Teraz masz dwie drogi, albo korzystasz z windy, albo idziesz w lewą stronę pomiędzy nagrobkami i po schodach do góry. Proponuję abyś zjechał najpierw windą na dół, a następnie od razu podjedź nią do góry, bo aktywujesz sobie skrót. Dopiero teraz idź w lewo w kierunku mostku.

Zanim przejdziesz przez mostek, po prawej stronie pomiędzy nagrobkami znajdziesz ciało. Weź od niego osiem sztuk Popiołu ze Szpiku. I ruszaj przez pomost. Po jego drugiej stronie spaceruje Ogr, przygotuj się więc do walki. Tym bardziej, że jest tutaj też wariat z Koktajlami Mołotowa. Dobrym pomysłem jest podbiegnięcie do Ogra, a następnie wycofanie się za mostek. Pobiegnie on za nami i na spokojnie go ubijemy. Po załatwieniu obu wejdź do czegoś, co wygląda jak stajnia, teraz niestety pełna jest martwych zwierząt. Idź przed siebie, zachowując ostrożność. Jak bowiem przejdziesz około połowę długości stajni, wyskoczy piesek oraz kolejny oszalały wieśniak. Ubij oboje i idź do przodu.

Wyjdź po niewielkich drewnianych schodkach do góry i idź do przodu, aż znajdziesz drabinę. Wejdź nią do góry. Tam zerknij dookoła, dostrzeżesz ciało, przy którym znajdziesz Gałkę Oczną Krwawego Strzału. Będzie tu też wielka chuda wiedźma oraz uciekający kurdupel. Jeśli się pospieszysz zgarniesz dwa Bliźniacze Odłamki Krwawego Kamienia. Wróć się następnie w okolice drabiny, ale nie schodź nią na dół, po lewej stronie znajdziesz natomiast schody. Trafisz na poddasze stajni.

Przejdź po belkach na drugą stronę i uważaj na dziadka na wózku inwalidzkim (jest po prawej stronie). Szybko go załatw. Idź następnie na balkon, a przy obecnym tam ciele znajdziesz Wiedzę Szaleńca. Wracając dostrzeżesz jeszcze jedno ciało, po prawej stronie. Będzie przy nim Biegły Krwawy Klejnot. Wróć następnie w okolice drabiny i idź do przodu, na dach.

Wyjdź na zewnątrz i idź do przodu. Cały czas do przodu po dachach. Wreszcie dotrzesz do nagrobków i ciała (Rosa Chłodnej Krwii). Uporaj się z Ogrem i idź przed siebie, w stronę ogniska.

Zaraz za ogniskiem skręć w lewo, przy nagrobku będzie tam ciało (dwa Bliźniacze Odłamki Krwawego Kamienia). Idź następnie nadal przed siebie.

Dotrzesz wreszcie do domu. Uważaj, po prawej stronie będzie wieśniaczka z sierpem. Ubij ją i wejdź do środka. Przejdź na drugą stronę i zejdź schodami w dół. Przygotuj się jednak na walkę. Będą tutaj dwa opancerzone Ogry. Oczywiście musisz się z nimi uporać, co nie powinno być większym problemem. Pamiętaj, aby nie walczyć z oboma jednocześnie, ale poczekać, aż podejdzie do nas najpierw jeden, a później drugi przeciwnik. Zaraz po wyjściu z budynku, po lewej stronie dostrzeżesz ciało oraz bramę. Przy ciele znajdziesz Gęstą Krew Śmierci. A bramę otwórz, odblokujesz sobie dzięki temu skrót.

Odwróć się następnie o 180 stopni i idź przed siebie. Wzdłuż ściany po prawej stronie. Będzie tam grupa piesków i inni przeciwnicy, ale na końcu będzie także ciało. Idąc do przodu, zaraz za niewielką wieżą zerknij w prawo, będzie tam ciało. Przeszukaj je a znajdziesz osiem sztuk Popiołu ze Szpiku.

Idź dalej przed siebie, uważając na pieski oraz inne pokraki. Na końcu drogi odnajdziesz wspomniane ciało. Dzięki niemu zdobędziesz runę Jezioro, zmniejszającą odnoszone obrażenia fizyczne. Wracaj teraz w stronę otwartej wcześniej bramy, trzymaj się prawej strony, albowiem pomiędzy nagrobkami znajdziesz kolejne ciało (Gęsta Krew Śmierci).

Na rozdrożu skręć w prawo i idź do góry. Będzie tu grupa wieśniaków oraz opancerzony Ogr. Nie biegnij w stronę wieśniaków, poczekaj, aż oni zbliżą się do Ciebie. Najpierw ubij ich, a później Ogra. Podejdź następnie na tyły niewielkiego domu. Znajdziesz tam skrzynię, z której wygrzebiesz Gniewny Krwawy Klejnot. Wyjdź teraz na drogę i brnij dalej do góry, w stronę paskudnego zamczyska na horyzoncie.

Po wejściu do budynku nie schodź w dół, za beczkami znajdziesz ciało, a przy nim Wiedzę Szaleńca. Przygotuj się natomiast na kolejną walkę, tym razem z Wiedźmą z Hemwick.

bigboy177
edytował(a): 1 raz   ●   zmienił(a): 7120 znaków

Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?