God of War 2018

Skrzynie Norn - wiki God of War 2018

Skrzynie Norn to kolejna istotna znajdźka w grze God of War. W tym przypadku chodzi o specjalne skrzynie, których otwarcie wymaga zniszczenia 3 pieczęci umieszczonych gdzieś w pobliżu samej skrzyni. Czasem chodzi o zniszczenie czegoś w rodzaju dzbana, czasem o uderzenie w dzwon, a czasem o ustawienie właściwego symbolu na specjalnym mechanizmie. W skrzyniach występują jabłka Idunn (permanentnie podnoszą liczbę punktów życia Kratosa) oraz rogi krwistego miodu (permanentnie podnoszą poziom spartańskiego szału).

Skrzynia Norn #1MidgardDziki las

Znajdziesz ją w północnej części dzikiego lasu. Aby się do niej dostać, musisz uprzednio zniszczyć drewnianą przeszkodę. Samą skrzynię otworzysz dzięki pieczęciom w jej pobliżu. Na pewno bez problemów je dostrzeżesz. Pamiętaj, że w pieczęci możesz rzucać toporem.

Skrzynia Norn #2MidgardRzeczna przełęcz

Skrzynia będzie w pobliżu mostu, który musisz opuścić, aby móc kontynuować grę. Aby się do niej dostać, musisz zniszczyć trzy pieczęcie. Pierwsza jest po prawej stronie skrzyni. Druga na lewo od mostu. Trzecia w jaskini - przejdź przez most i skręć w lewo.

Skrzynia Norn #3MidgardRzeczna przełęcz

Skrzynia ta jest w komnacie, w której natrafiasz na kolce wiszące z sufitu. Musisz przejść przez tą pułapkę (zwróć na drewniane łopatki, w które możesz rzucać toporem), a potem opuścić kolce i wejść na platformę, do której są przytwierdzone. Skrzynia jest po prawej stronie - we wnęce.

Zniszczyć musisz tu trzy pieczęcie:

• Pierwsza jest we wnęce naprzeciwko skrzyni;
  • Druga w narożniku ponad tobą, niedaleko wejścia do wnęki z pierwszą skrzynią.
  • Trzecia jest ponad mechanizmem z kolcami - stojąc przed skrzynią, zerknij w lewo. Podnieś sufit - rzucając w łopatkę - a zobaczysz pieczęć ukrytą za drewnianą belką.
Skrzynia Norn #4MidgardRzeczna przełęcz

Czwartą skrzynię znajdziesz po tym, jak pokonasz trolla. Podejdź wówczas do przepaści, a znajdziesz skrzynię. Otworzysz ją rzucając w dzwony ponad lokacją - ustaw się tak, aby każdy był w Twoim zasięgu, bo rozbrzmieć muszą wszystkie w tym samym czasie.

Skrzynia Norn #5MidgardRzeczna przełęcz

Tę skrzynię jesteś w stanie otworzyć dopiero po tym, jak stoczysz pojedynek ze smokiem i wrócisz do jaskini wiedźmy. Tam znajdź zejście w okolicę wody (tunelem), po czym przeciąg kamienny blok tak, by wpadł do zbiornika. Skrzynię dostrzeżesz z prawej strony - a dostaniesz się do niej dzięki strzałowi w niebieski kryształ.

Pieczęcie są:

• Pierwsza po lewej stronie, na kamiennej półce;
  • Druga po lewej stronie skrzyni - aby się do niej dostać, zniszcz czerwonym kryształem pnącza;
  • Trzecia jest po prawej stronie windy do jaskini. Także i tym razem musisz zniszczyć czerwony kryształ.
Skrzynia Norn #6MidgardRzeczna przełęcz

Także i ta skrzynia jest niedaleko domu wiedźmy. Znajdziesz ją po wejściu po łańcuchu na półkę skalną. Aby ją otworzyć, musisz:

• Umieścić wicher Hel w gnieździe z prawej strony;
  • Uderzyć lewiatanem w mechanizm na górze i ustawić odpowiednio symbole (podwójne trójkąty w prawo i podwójne trójkąty w górę);
  • Wziąć wicher Hel z gniazda i skorzystać z niego na skrzyni.
Skrzynia Norn #7MidgardWybrzeże dziewięciu

Skrzynię tę znajdujesz na plaży po prawej stronie końca mostu Tyra (przed wieżą). Wejdź z plaży do góry po łańcuchu i idź w prawo, aby znaleźć skrzynię. Otworzysz ją rzucając w trzy pieczęcie, najpierw jednak rzuć toporem drewnianą łopatkę, co odblokuje dostęp do pieczęci. Wszystkie są dobrze widoczne, więc na pewno je namierzysz.

Skrzynia Norn #8MidgardWybrzeże dziewięciu

Chodzi o miejscówkę zwaną Krucze Klify. Obejdź ją dookoła, a za lokacją z ciałem giganta zejdź na dół i skorzystaj z Ostrzy Chaosu na wichrze Hel. Zanieś go do mechanizmów z symbolami run, a kiedy na tablicy pojawi się właściwa pieczęć zabierz wicher i przekaż go dalej.

Skrzynia Norn #9MidgardWybrzeże dziewięciu

Otwórz wielką wodną bramę w Skalnych Wodospadach, aby dostać się do Veidrrgardu. Tam płyń do południowego portu, a natrafisz na smoka Otra. Kieruj się tu na górę, a potem w lewo. Dojdziesz wreszcie do kolejnych schodów, a przy nich także idź w lewo. Na podwyższeniu będzie skrzynia. Otworzysz ją niszcząc trzy pieczęcie:

• Pierwsza jest po lewej stronie skrzyni;
  • Druga na dole, kawałek od Ciebie;
  • Trzecia na obszarze z kamiennymi tablicami.
Skrzynia Norn #10MidgardWybrzeże dziewięciu

Na obszarze zwanym Posterunek elfów światła skrzynia jest na wzniesieniu, na które wejdziesz po otworzeniu pierwszego świetlistego pomostu. Aby się dostać do skrzyni, musisz zniszczyć trzy pieczęcie:

• Pierwsza pieczęć jest na prawo od skrzyni. Musisz przeskoczyć tam przez przepaść, a potem znaleźć kamienne wieże w wodzie. Przyjrzyj się im.
  • Idź dalej w prawo, zrzuć łańcuch i śmigaj do końca. Po lewej będzie drewniana ścianka, która skrywa kryształ. Strzel w niego, po czym idź do góry i skręć w prawo, aż znajdziesz kolejny kryształ. Będzie za nim druga pieczęć.
  • Zejdź na dół, tam gdzie był zrzucony przez Cibie łańcuch. Zniszcz drewniane przejście, otwórz bramę i zabierz kryształ. Idź z nim tam, gdzie była druga pieczęć, a namierzysz gniazdo na kryształ. Umieść go w nim i strzel, po czym przejdź po pomoście. Następnie śmigaj do końca, aż do łańcucha. Na skale po lewej będzie trzecia pieczęć.
Skrzynia Norn #11MidgardMagazyn Fafnira

Będąc w spowitym mgłą lesie, idź w prawo od wejścia do jaskini. Będzie tam skrzynia, a otworzysz ją trafiając toporem w trzy dzwony. Pierwszy jest na górze po lewej, a dwa kolejne niejako za skrzynią - także na górze.

Skrzynia Norn #12MidgardKonunsgard

Aby namierzyć tę skrzynię, musisz wykonać misję Niech żyje król i dotrzeć do miejsca zwanego Konunsgard. Przejdź przez twierdzę krasnoludów i wyjdź na zewnątrz, a potem śmigaj do przodu, aż do kamiennej ściany. Będziesz tu mógł dostać się na balkon ze skrzynią, do otwarcia jej potrzebujesz wichry Hel.

• Umieść go w gnieździe po prawej, a potem usuń, jak pojawi się pieczęć;
  • Umieść go w gnieździe z lewej i rzucaj toporem w mechanizm z runami;
  • Traf w dwie pieczęcie, po czym szybko rzuć w pieczęć po prawej.

Jeśli wszystkie runy zgasły, będziesz w stanie otworzyć skrzynię.

Skrzynia Norn #13MidgardPrzedgórze

Zerknij po prawej stronie lokacji ze sklepem Sindriego. Idź do góry ścieżką, trzymając się prawej, a dostrzeżesz skrzynię. Otworzysz ją umieszczając na pobliskich mechanizmach z pieczęciami takie same runy, jak na skrzyni.

Mechanizmy są:

• Po lewej stronie skrzyni;
  • W pobliżu ścieżki;
  • Na prawo od ścieżki, w niewielkim zaułku. Spowija go trujący dym, co utrudni Ci dostrzeżenie pieczęci. Usuń dym rzucając w tworzący go totem toporem.
Skrzynia Norn #14MidgardGóra

Gdy przejdziesz przez most z upiorem, wyjdź po kamiennej ścianie do góry. Po lewej będzie drewniana ściana, którą możesz zniszczyć, aby iść dalej. Zrób to. po czym otwórz świetlisty pomost, którym dojdziesz do skrzyni. Rozświetl sobie lokację, strzelając w kryształ, po czym ustaw na pobliskich mechanizmach symbole ze ściany.

• Pierwszy mechanizm jest po lewej za mostem;
  • Drugi po lewej przed komnatą;
  • Trzeci po prawej od komnaty.
Skrzynia Norn #15MidgardGóra

Pokonaj smoka i wejdź do jaskini, którą dojdziesz do mostu. Zrzuć go na dół, a pod ścianą po lewej znajdziesz skrzynię. Otworzysz ją niszcząc trzy pieczęcie:

• Pierwsza jest w miejscu, do którego dostajesz się po zniszczeniu pnączy;
  • Drugą namierzysz idąc po moście i patrząc w prawo - zwróć uwagę na kamienną ścianę;
  • Przejdź przez most i unieś go mechanizmem po prawej. Zablokuj mechanizm toporem i wejdź do góry. Pieczęć będzie po prawej.
Skrzynia Norn #16MidgardŚwiątynia Tyra

Dotrzyj do Skarbca Tyra (w ramach jednej z misji fabularnych), a potem do miejsca z dwoma pułapkami. Skrzynia jest w komnacie, w której kolce wbijają się w ścianę po prawej stronie. Aby do niej dotrzeć, rzuć lewiatanem w mechanizm. Zablokuje go to i pozwoli Ci zsynchronizować pułapkę.

Skrzynię otworzysz niszcząc trzy pieczęcie:

• Pierwsza jest w głównej komnacie, na prawo od korytarza ze skrzynią.
  • Druga za kolcami - zobaczysz ją stojąc tyłem do skrzyni.
  • Trzecia na górze konstrukcji w pobliżu kolców - tam, gdzie ruszają się one poziomo.
Skrzynia Norn #17MidgardZapomniane Jaskinie

W pobliżu uwięzionego smoka poszukaj po lewej stronie. Skrzynię otworzysz rzucając toporem w trzy pieczęci znajdujące się na obrotowym słupie z lewej strony. Musisz tu wykazać się zręcznością i sprytem.

Skrzynia Norn #18Alfheim-

Będąc niedaleko cel więziennych będziesz musiał przejść przez most. Na końcu, z lewej strony będzie skrzynia, którą otworzysz niszcząc trzy pieczęcie:

• Pierwsza jest na podwyższeniu po drugiej stronie mostu.
  • Druga jest w prawym dolnym rogu, jeśli dwukrotnie ruszysz kołowrotem opuszczającym most.
  • Trzecia pojawi się kiedy opuścisz most na dół (jednokrotnie) i zablokujesz mechanizm. Zeskocz na dół i zerknij za siebie.
Skrzynia Norn #19Alfheim-

Po wygraniu z pradawnym przywołasz świetlny pomost. Idź nim do drzwi świątyni, a potem skieruj się w lewo i zejdź na dół. Zobaczysz miejscówkę ze skrzynią. Otworzysz ją rzucając w trzy pnącza:

• Naprzeciwko wejścia do tunelu;
  • Na lewo od wejścia;
  • Za skrzynią.
Skrzynia Norn #20Alfheim-

Na szczycie schodów, tam gdzie musisz otworzyć drzwi przy pomocy runy i piedestału, znajdziesz po lewej stronie skrzynię. Aby ją otworzyć, zniszczyć musisz trzy pieczęcie. Wszystkie powinieneś bez większych problemów namierzyć, są na czymś w rodzaju podniesienia.

Skrzynia Norn #21Alfheim-

Będąc w Alfheim udaj się na południowy-wschód lokacji. Znajdziesz tam plażę. Wejdź na nią i idź przed siebie. Otwórz bramę, po czym szybko przebiegnij na jej drugą stronę. Skieruj się w lewo, aż dotrzesz do czegoś w rodzaju altany. Rzuć tam toporem w trzy pieczęcie.

Skrzynia Norn #22Helheim-

W trakcie misji Ucieknij z Helheimu będziesz świadkiem scenki, podczas której Baldur rozmawia z duchami. Idąc dalej dotrzesz do półki lodowej, a tam namierzysz kamienny blok. Zepchnij go na dół i przejdź na drugą stronę, a znajdziesz skrzynię. Otworzysz ją niszcząc trzy pieczęcie:

• Pociągnij kamienny blok z prawej strony skrzyni, a zobaczysz zaułek. Wejdź do niego i zerknij za siebie.
  • We wnętrzu kamiennego bloku, który przeciągasz. Ustaw go tak, aby dało się przeskoczyć na drugą stronę.
  • Pociągnij kamienny blok do końca i wejdź na półkę skalną. Z prawej strony zobaczysz wystającą z wody wysepkę, a na niej pieczęć.

bigboy177
edytował(a): 6 razy   ●   zmienił(a): 10146 znaków

Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?