Bloodborne

Stare Yharnam - wiki Bloodborne

Jeśli chcesz poznać drogę do Starego Yharnam skorzystaj z tej sekcji naszego poradnika. Znajdziesz tam wszystkie potrzebne Ci wskazówki.

Zaraz po wyjściu z bramy zauważysz płonące zwłoki. Idź przed siebie, zejdź na dół po schodach, aż do krawędzi ze zniszczoną barierką. Zerknij na dół, a zauważysz pod sobą ciało (Odłamek Krwawego Kamienia), zacznie też przed tobą uciekać stworek niosący kolejny Odłamek Krwawego Kamienia, biegnij za nim i ubij go więc jak najszybciej. Z drewnianej kładki zeskocz na dach, później na kolejny.

Wreszcie dotrzesz na ziemię. Uważaj, bo znowu będzie z kim walczyć. Po lewej stronie, przy ścianie znajdziesz kolejne ciało, a przy nim Pochodnię Tropiciela. Znowu musisz zeskoczyć na dół przy zniszczonej barierce. Uczyń to i idź w prawo. Miniesz zamkniętą kratę i dalej przed siebie, a na końcu skręć w prawo. Wyjdź po schodach do góry, a następnie po drabinie na szczyt. Znajdziesz tam ciało oraz Rosę Chłodnej Krwi. Przeskocz przez uszkodzoną barierkę.

Znajdziesz się znowu przy wyjściu, idź tym razem w lewą stronę. Przed sobą zauważysz mostek, a po jego lewej stronie ciało, a przy nim Fiolki z Krwią, które oczywiście zbierz. Przejdź następnie przez mostek na drugą stronę i przygotuj się do niewielkiej walki. Po lewej stronie budynku przed Tobą znajdziesz ciało (Rosa Chłodnej Krwi), będzie tam też Wiedźma. Wróć potem na przody budynku.

Okrąż go, trzymając się lewej strony. Przejdź niejako na tyły pomiędzy drzewami. Znajdziesz tam ciało, a przy nim Odłamek Krwawego Kamienia. Następnie wróć i zejdź schodami na dół. Przygotuj się tam na dwie Wiedźmy oraz kilka karłowatych wilkołaków. Uważaj, nie podchodź do krawędzi, albowiem z dachu zacznie ostrzał jakiś dziwoląg. Będzie strzelał niczym z karabinu. Schowaj się za jednym z posągów i zerknij w prawo dostrzeżesz przejście w dół. Podbiegnij tam i schodami zbiegnij na dół.

Skręć następnie w lewo i przed siebie (po prawej dostrzeżesz drabinę, ale na razie Cię ona nie interesuje. Biegnij przed siebie, a na końcu w lewo. Zejdź po schodach na dół, zabij pokrakę i rozglądnij się, a dostrzeżesz ciało (Antidotum). Wyjdź później przez wybite drzwi na zewnątrz (po lewej), a tam przeszukaj kolejne zwłoki (Odłamek Krwawego Kamienia), przy barierce.

Wróć do środka i przejdź przez kolejne drzwi. Będzie tam jeszcze jedno ciało, tyle że strzelec Cię tam widzi. Biegnij więc szybko w stronę zwłok i przeszukaj je, a znajdziesz Antidotum. Po lewej stronie, przy lampionie będzie przejście dalej. Przebiegnij przez kładkę i idź w lewo. Będzie tam grupa kruków. Ubij wszystkie i przeszukaj ciało (Odłamek Krwawego Kamienia). Cofnij się pod kładkę i idź w prawo, wzdłuż barierki, znajdziesz tam ciało z Ognistym Papierem.

Wróć teraz kawałek i idź przez przejście, po lewej będą dwa wilkołaki, a przed Tobą kolejne ciało (Antidotum) – przy wyjściu. Kiedy zaczniesz iść w jego stronę, przez drzwi wpadnie pokraka, ubij ją i zaglądnij tam, skąd przyszła – będą zwłoki (Krwawy Klejnot Tętnień). Następnie idź przez drzwi z lampionem obok. Uważaj na strzelca. Po prawej dostrzeżesz kolejne zwłoki. Musisz tu być ostrożny, bo przeciwników będzie sporo. Znajdziesz się dokładnie pod wieżą, na której jest strzelec. Jak pozbędziesz się wszystkich podejdź do ciała przy posągu i weź Rosę Chłodnej Krwi.

Następnie przejdź przez drewniany mostek. A po drugiej stronie zatłucz szybkiego myśliwego, dostaniesz Popiół ze Szpiku po przeszukaniu jego zwłok. Za mostkiem skręć w lewo, a dostrzeżesz drabinę prowadzącą do góry. Później przez kładkę i znowu drabiną do góry (to tutaj znajduje się strzelec). Najlepszym sposobem na pokonanie go jest próba zrzucenia go z dachu, niemniej jednak kilka kul i kilka mocnych ciosów także powinny wykonać swoje zadanie. Po zabiciu przeciwnika weź Odznakę Tropiciela Beczek z Prochem.

Zejdź następnie w dół po drabinie, a następnie, zamiast schodzić po kolejnej drabinie na ulicę, zeskocz w dół na kładkę drewnianą i wejdź przez okno do środka i idź przed siebie. Trafisz w ten sposób na system pomostów. Nie zeskakuj na dół, ale skręć w lewo.

Dostrzeżesz tam ciało do przeszukania, będzie ono na cienkich belkach więc poruszaj się ostrożnie. Po przeszukaniu go dostaniesz Wiedzę Szaleńca. Zerknij w prawo, dostrzeżesz kolejne ciało, na pomoście poniżej. Przejdź więc po belkach nad ten pomost i zeskocz w dół, a po przeszukaniu ciała dostaniesz Koktajle Mołotowa. Po prawej dostrzeżesz kolejne ciało.

Aby się do niego dostać, musisz się kawałek cofnąć, rozpędzić się niejako na ukos przeskoczyć pomiędzy pomostami. Przy ciele znajdziesz Bandaże Zakrwawionego Posłańca (przy pomocy których możesz zmienić wygląd swoich Posłańców). Następnie zeskocz na dół, na ziemię. Przygotuj się na walkę z garścią pokrak i wiedźm. Ubij wszystkich, a następnie przeszukaj okolicę, w tym także ołtarz, na którym jest Krew Rytualna.

Chociaż za ołtarzem jest przejście, nie korzystaj z niego teraz, ale zapamiętaj jego lokację. Zamiast tego, w prawym rogu pomieszczenia z ołtarzem znajdziesz schody do góry. Skorzystaj z nich, ale najpierw wejdź do niewielkiego zaułka. Będzie tam prawdopodobnie jeszcze jedna wiedźma, a za nią zwłoki, przy których znajdziesz Wiedzę Szaleńca.

Teraz wejdź na schody i idź przed siebie. Dojdziesz wreszcie do niewielkiego okna, prowadzącego w lewą stronę. Przejdź przez nie i ubij wiedźmę, a następnie po przeciwnej stronie balkonu dostrzeżesz ciało skrywające Odłamek Krwawego Kamienia. Wyjdź następnie do korytarza i idź do góry. Znowu dwie wiedźmy, a w lewym rogu kolejne ciało (Antidotum).

Idź następnie przed siebie, po lewej stronie zauważysz przejście, wejdź do środka i na kolejną kładkę. Idź w lewo, a następnie zeskocz dwa razy w dół na kolejne pomosty. Na drugim z kolei zauważysz za sobą kolejne ciało. Dzięki niemu zdobędziesz Rosę Chłodnej Krwii.

Zeskocz na ziemię i idź schodami w prawym rogu do góry do wyjścia na drugim końcu korytarza. Wyjdziesz na balkon. Kieruj się następnie w prawą stronę. Znajdziesz się w pobliżu drabiny, którą wcześniej zmierzałeś w stronę strzelca. Teraz możesz na spokojnie podejść do przodu i przeszukać spory, otwarty plac przed Tobą. Po jego prawej stronie znajdziesz zejście na dół, są tam dwa wilkołaki oraz ciało, przy którym znajdziesz dwie sztuki Rosy Chłodnej Krwii.

Po lewej stronie, przy ścianie (pomiędzy dwoma światłami) znajdziesz zniszczoną barierkę, którą możesz zeskoczyć w dół (ostrożnie). Najpierw zeskocz na niewielki balkon, a dopiero później na ziemię. Zauważysz tu drzwi, przejdź przez nie. Przed sobą zobaczysz skrzynie, a po lewej stronie zwłoki. Usłyszysz też chrapanie jakiś bestii. Bądź ostrożny i najpierw pozbądź się przeciwników. Dopiero po tym zajmij się zbieraniem łupów, tym bardziej, że znajdziesz tutaj kilku wilkołaków oraz kilka Wiedźm. Ciało przy filarze skrywa Fiolki z Krwią (sześć sztuk), a w skrzyni znajdziesz Gniewny Krwawy Klejnot.

Wyjdź następnie schodami do góry. Następnie w lewo i do przodu. Przy kolejnych schodach prowadzących do góry, w pobliżu kredensu dostrzeżesz ciało, a przy nim Włócznię Karabinową. Idź następnie do góry i znowu w lewo. Na ziemi będzie wysłannik, który przekaże Ci notkę. Z przodu znajduje się też ciało, przy którym jest pancerz (Osmalone Odzienie Tropiciela, Osmalone Rękawice Tropiciela oraz Osmalone Spodnie Tropiciela). Wyjdź teraz przez przejście przed Tobą i schodami do góry. Trafisz na plac, z którego wcześniej zeskoczyłeś w dół.

Pamiętasz o przejściu za ołtarzem? Idź tam teraz. Po przejściu skręć od razu w lewo. Będzie tam grupa kruków. Ubij je i przeszukaj pobliskie ciało, a dostaniesz dwa Odłamki Krwawego Kamienia. Idź następnie na drugą stronę przejścia, po schodach do góry i w dół. W pobliżu grupy posągów znajdziesz kolejne ciało, a przy nim Fiolki z Krwią.

Po prawej stronie, za przejściem zauważysz drabinę prowadzącą do góry. Skorzystaj z niej, a otworzysz sobie drzwi, które wcześniej były zamknięte. Z ich pomocą jesteś w stanie dotrzeć szybko w okolice budynku z ołtarzem. Zejdź teraz drabiną znowu na dół. Wyjdź na zewnątrz i w lewo. Przejdź tunelem na wprost. Trafisz do sporego placu z dużymi kolumnami. Będzie tu kilku wilkołaków. Ubij ich i idź przed siebie. Po lewej stronie znajdziesz zejście w dół, a tam kolejnych przeciwników. Będą to wilkołaki, te większe, groźniejsze. Przy każdym jest Odłamek Krwawego Kamienia.

W samej lokacji jest kilka przejść. Po lewej stronie bramy, którą tu wszedłeś znajduje się ciało, przy którym znajdziesz Ostry Koktajl z Krwi (2 sztuki). Po lewej stronie dostrzeżesz mostek, ale nie idź przez niego, idź najpierw na wprost. Dotrzesz do wielkich wrót, przy których, po prawej stronie, dostrzeżesz ciało. Leżą przy nim dwa Odłamki Krwawego Kamienia. Brama niestety nie otwiera się z tej strony.

Wróć więc do góry i skręć w prawo, na mostek. Za mostkiem skręć w lewo. Na samym końcu drogi skręć w prawo, za budynkiem. A tam znajdziesz ciało przy którym będzie Grudka Krwi Bestii (Lecznicza kulka dająca krótkie bestialstwo). Uważaj na wilkołaki, z każdego dostaniesz Odłamek Krwawego Kamienia. Wróć w okolice mostka i teraz idź na wprost.

Podejdziesz kawałek do przodu, to z podwójnych drzwi wyskoczy wilkołak. Ubij go oczywiście i zgarnij Odłamek Krwawego Kamenia. Wejdź następnie przez drzwi, z których wyskoczyła pokraka. W środku, po lewej stronie dostrzeżesz ciało, a przy nim będzie Antidotum. Idź dalej w głąb budynku, tylko uważaj na wilkołaki – słyszysz ich chrapanie – i schodami do góry. Po chwili dojdziesz na balkon, a tam znajdziesz ciało z dwoma Odłamkami Krwawego Kamienia. Następnie dalej zmierzaj schodami do góry. Dojdziesz do stalowej kraty. Otwórz ją i przejdź na drugą stronę. Odblokujesz kolejny skrót, dostępny zaraz naprzeciwko Lampionu, którym pojawiłeś się w Starym Yharnam. Wróć z powrotem do wieży i idź dalej do góry. Znajdziesz tam jeszcze jedno ciało, a przy nim Ognisty Papier. Wróć teraz na sam dół i wyjdź z wieży na ulice.

Po wyjściu skręć w prawo i idź przed siebie. Na zakręcie, po lewej stronie dostrzeżesz dym oraz usłyszysz sapanie – jest tam wiedźma. Wejdź więc w dym. I zabij wiedźmę. W okolicy chodzi też wilkołak, uważaj na niego. Kiedy obu się pozbędziesz. Idź dalej do przodu. Droga prowadzić będzie w górę, a z boku znajdziesz ciało. Przy nim będą Kule z Żywego Srebra. Idź następnie w górę. Zauważysz uciekającą pokrakę, goń ją a dostaniesz trzy Odłamki Krwawego Kamienia. Po prawej stronie między posągami będzie kolejne ciało z dwoma Znakami Odważnego Tropiciela. Idź następnie schodami w dół. Uważaj, będą tu bowiem Wiedźmy, a po prawej stronie, przy drewnianym płocie znajdziesz ciało. Przy nim Rosę Chłodnej Krwi. Po przejściu przez bramę przygotuj się na walkę z bossem – Bestią Żądną Krwi! Zanim wkroczysz do środka, upewnij się, że masz pełny zestaw nabojów oraz Fiolek z Krwią. Te pierwsze są ważne ze względu na taktykę, jaką zastosujemy do walki z przeciwnikiem. Przyda się też tutaj Antidotum, bo adwersarz będzie próbował Cię przytruć.

bigboy177
edytował(a): 1 raz   ●   zmienił(a): 12479 znaków

Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?