Hellblade: Senua's Sacrifice

Etap I - zagadka runiczna - wiki Hellblade: Senua's Sacrifice

Ścieżkę Surtra, boga ognia, rozpoczynamy podchodząc do drzwi z żółtym symbolem, znajdujących się na dziedzińcu, w którym zakończyliśmy pierwszy etap fabuły. Po zbliżeniu się do drzwi pojawi się przerywnik filmowy, w którym Druth opowie Senui o jej przeciwniku - po nim otworzy się przejście.

Zanim ruszymy właściwą drogą, warto zboczyć z głównej ścieżki aby odnaleźć kolejny z obelisków fabularnych. Kiedy przechodzimy przez bramę, skręcamy w prawo, w porośniętą bujną trawą i kwiatami ścieżkę, obok ostrych drewnianych pali. Na końcu ścieżki znajdziemy strumień i drewniane kładki, prowadzące do jaskini. W jej środku znajduje się obelisk.

Po zbadaniu kamienia wracamy na główną ścieżkę i idziemy aż dotrzemy do mostu. Zanim na niego wejdziemy, patrzymy w lewo, w stronę wodospadu - w spadającej wodzie można dostrzec twarz kobiety. Jest to kolejny sekret fabularny, który możemy zbadać.

Następnie ruszamy przez most na drugą stronę strumienia i trzymając się lewej strony ścieżki idziemy w stronę bramy z czerwonymi symbolami. Po zbliżeniu się do bramy czeka nas sekwencja walki, z czterema przeciwnikami, pojawiającymi się pojedynczo. Po ich pokonaniu możemy podejść do bramy i ją zbadać trybem skupienia - uzyskamy dwa symbole do znalezienia.

W przypadku zagadek wymagających znalezienia więcej niż jednego symbolu, kolejność ich poszukiwania została opisana analogicznie do takiej kolejności run, jaka została przedstawiona na poszczególnych przejściach w grze - od lewej do prawej.

Pierwsza runa

Aby odnaleźć pierwszą runę odwracamy się plecami do bramy i idziemy w lewo, aż dotrzemy do ścieżki prowadzącej w górę. Wchodzimy nią na wzniesienie i patrzymy w kierunku drzew. Tuż przy urwisku, w pobliżu którego stoimy, znajdują się dwa stojące pionowo pale, z czego ten z lewej ma odstające na ukos ramię - jeśli spojrzymy na nie stojąc w odpowiednim miejscu, utworzą pierwszy symbol.

Druga runa

Będąc na wzniesieniu, na którym odnaleźliśmy pierwszą runę, schodzimy ścieżką w dół i kierujemy swój wzrok nieco na lewo. Będzie tam widać linię zasieków z ostrych, drewnianych pali, a wśród nich dwa ukrzyżowane ciała, na palach w kształcie litery “Y” - interesuje nas drugi od lewej. Próbując się ustawić na wprost niego zauważymy także pojedynczy pal, wystający z kamienia nieco bliżej nas - próbujemy ustawić się tak, aby oba obiekty się nałożyły i utworzyły drugą runę.

Po dopasowaniu wracamy do bramy i otwieramy przejście.

LuKaS77PL
edytował(a): 1 raz   ●   zmienił(a): 2431 znaków

Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?