Za porażkę MindsEye odpowiadają sabotażyści?

W studiu dojść może niestety do zwolnień, jeśli nieudanej premiery nie da się przekuć w sukces.

@ 04.07.2025, 15:30
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps5, xbox x/s

Za porażkę MindsEye odpowiadają sabotażyści?

Premiera MindsEye była, jaka była i nikt tego nie zmieni. Projekt okazał się przeciętniakiem, a potwierdzeniem tego niechaj będzie fakt, że nawet nie otrzymaliśmy kodu do recenzji. Deweloperzy wiedzieli, że przygotowali tytuł pełen błędów i mało porywający, mimo że obecnie próbują się bronić, zwalając wszystko na jakiś tajemniczych sabotażystów. Niestety w studiu Build a Rocket Boy może dojść w rezultacie ich "działania" do zwolnień.

Jak czytamy w raporcie IGN, szef studia, Leslie Benzies, wysłał do jego pracowników maile, w których są oni ostrzegani o tym, że mogą niestety stracić pracę. Maile w sumie otrzymało około 300 osób, nie tylko z Build a Rocket Boy, ale również ze studia PlayFusion, które zostało w zeszłym roku przez BaRB przejęte. Jednocześnie szefostwo wierzy w to, że gra ma szansę powrócić, a wszystkie problemy zgania na wspomnianych sabotażystów.

O rzekomych sabotażystach wcześniej wspominał też drugi prezes studia, Mark Gerhard. Z jego czerwcowych wypowiedzi wynikało, że negatywne opinie na temat MindsEye to w 100% działanie jakiś wewnętrznych i zewnętrznych sabotażystów.

"Powiedziałem po prostu, że mamy do czynienia ze skoordynowaną próbą jakiś ludzi, którzy nie chcą by Leslie albo Build A Rocket Boy odnieśli sukces. Starają się oni atakować grę oraz studio. Łatwo zauważyć, że to boty, bo opinie się powtarzają pod każdym materiałem, jaki opublikujemy", napisał Gerhard na Discordzie.

Z dotychczasowych informacji wynika, że MindsEye, które zadebiutowało na PC, PS5 oraz XS, sprzedało się w nakładzie nieprzekraczającym 250 tysięcy egzemplarzy. Z tej liczby około 150 tysięcy kupiono na PS5, a 35 tysięcy na Steam. Pozostałe egzemplarze to najpewniej Xboksy Series X|S, sklep w Windowsie oraz sklep Epic Games.


Sprawdź także:
MindsEye

MindsEye

Premiera: 10 czerwca 2025
PC, PS5, XBOX X/S

MindsEye to gra akcji w stylu charakterystycznym dla arcypopularnej marki Grand Theft Auto, która rozgrywa się w otwartym, futurystycznym świecie. Za produkcję odpowiada ...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosMicMus123456789   @   17:02, 04.07.2025
No tej gry nie da się uratować żadnym patchem czy dodatkiem. Trzeba by gry od nowa zbudować nie ma w niej swobody, nie ma w niej zadań pobocznych czy aktywności, nie ma żadnego systemu ekonomi, a pomimo to w trakcie zadań wciąż jesteśmy popędzani przez inne postacie, że mamy szybciej dotrzeć na miejsce misji :/
0 kudosBarbarella.   @   17:14, 04.07.2025
Cytat: MicMus123456789
nie ma w niej swobody, nie ma w niej zadań pobocznych czy aktywności, nie ma żadnego systemu ekonomi,

To by mi nie przeszkadzało, open worldów mam dosyć byle akcja była satysfakcjonująca no i jakaś fabuła w miarę sensowna. No ale jeżeli te elementy też kuleją to faktycznie olać to.
1 kudosIgI123   @   20:10, 04.07.2025
Bliźniacza sytuacja do naszej krajowej, powyborczej XDDD

0 kudosmrPack   @   22:00, 05.07.2025
Oni chyba w tą swoją gierkę nawet nie grali Konsternacja Bieda z nędzą, a nadal są przekonani, że zrobili GOTY Rozbawiony
0 kudosBarbarella.   @   23:28, 05.07.2025
Cytat: mrPack
Oni chyba w tą swoją gierkę nawet nie grali

Ja bym nie grała w grę którą zrobiłam. Za dużo spoilerów bym miała. Cool Właściwie to same spoilery. Zdziwiony
Dodaj Odpowiedź