Reżyser Death Stranding 2: On the Beach opowiada o tym, jak premiera GTA VI wpływa na inne gry

Hideo Kojima twierdzi, że wielka premiera w świecie gier wpływa na inne gry tak samo, jak film pokroju Mission: Impossible wpływa na inne filmy.

@ 07.05.2025, 21:49
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps5, xbox x/s

Reżyser Death Stranding 2: On the Beach opowiada o tym, jak premiera GTA VI wpływa na inne gry

Reżyser Death Stranding 2: On the Beach, Hideo Kojima, zaoferował swoje zdanie na temat tego, jaki wpływ duża premiera growa ma na inne projekty w tej branży. W jego opinii debiut GTA VI działa tak samo, jak premiera filmu pokroju Mission: Impossible.

"Dla przykładu, niektórzy mówią, że GTA może albo nie zadebiutować w listopadzie", powiedział Kojima w swoim show. "Jak tylko zostałaby ujawniona listopadowa premiera, wszyscy by się przesunęli. Dla przykładu, gdyby nowy film Mission: Impossible miał zadebiutować w maju, inni nie byliby w stanie rywalizować, więc przesunęliby się na inny termin".

W opinii Kojimy, nawet premiera Death Stranding 2: On the Beach byłaby dotknięta, gdyby gdzieś w pobliżu było GTA VI. Początkowo nowe dzieło Japończyka miało trafić do sprzedaży w sierpniu, ale finalnie postanowiono przerzucić termin wydania gry na 26 czerwca. Teraz, gdy wiadomo, że premiera GTA VI odbędzie się 26 maja 2026 roku, Kojima może spać spokojnie.

Death Stranding 2: On the Beach dostępne będzie w przyszłym miesiącu i wyłącznie na PlayStation 5.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosBarbarella.   @   22:33, 07.05.2025
Nawet Kojima boi się GTA? Ależ ci wydawcy panikują. To chyba w przyszłym roku w ogóle nie będzie w co grać bo wszyscy przesuną premiery na 2027 rok. Zadziorny
0 kudosthiefi   @   14:23, 08.05.2025
Ten jego symualator kuriera to doskonala gra terapia na bezsennosc i Adhd.
Gameplay jest tak nudny i powtarzalny, ze uspi skutecznie, a sterowanie tak udziwnione, ze adhd siadzie na dupie i bedzie spokojny.

Jedynka mnie pokonała, powtarzalnosc i nuda straszliwa.
0 kudosBarbarella.   @   14:54, 08.05.2025
Cytat: thiefi
Jedynka mnie pokonała

No to 1-0 dla Hideo. Szczęśliwy Rozbawiony
A ze mną nie pójdzie mu tak łatwo. Nie mam Adhd, uwielbiam wędrówki, nie muszę się dowartościowywać tłuczeniem setek niemilców, no i w ogóle DS to piękna gra. No i dziwi mnie trochę że ktoś kto stworzył coś takiego, przejmuje się że GTA mu klientów odbierze. Zdziwiony

0 kudosmrPack   @   15:16, 08.05.2025
Cytat: thiefi
Jedynka mnie pokonała, powtarzalnosc i nuda straszliwa.
Gra nie dla każdego tak samo jak np. Soulsy czy Minecraft. Mi właśnie DS pozwalał się relaksować bez jakichś dodatkowych zbędnych bodźców.
Cytat: Barbarella.
No i dziwi mnie trochę że ktoś kto stworzył coś takiego, przejmuje się że GTA mu klientów odbierze. Zdziwiony
Nie pamiętam już czy GTA V czy Red Dead Redemption II wprowadził Hideo w zakłopotanie swoim żyjącym i interaktywnym światem.
0 kudosBarbarella.   @   16:13, 08.05.2025
Cytat: mrPack
Nie pamiętam już czy GTA V czy Red Dead Redemption II wprowadził Hideo w zakłopotanie swoim żyjącym i interaktywnym światem.

Phi. W Euro Trucku też mam żyjący i interaktywny świat że ciągle mnie zadziwia. Co prawda dotyczy to tylko ruchu samochodowego ale ostatnio zaczęli też ruch pieszy wprowadzać. Dumny
Dodaj Odpowiedź