Reżyser Death Stranding 2: On the Beach opowiada o tym, jak premiera GTA VI wpływa na inne gry
Hideo Kojima twierdzi, że wielka premiera w świecie gier wpływa na inne gry tak samo, jak film pokroju Mission: Impossible wpływa na inne filmy.

Reżyser Death Stranding 2: On the Beach, Hideo Kojima, zaoferował swoje zdanie na temat tego, jaki wpływ duża premiera growa ma na inne projekty w tej branży. W jego opinii debiut GTA VI działa tak samo, jak premiera filmu pokroju Mission: Impossible.
"Dla przykładu, niektórzy mówią, że GTA może albo nie zadebiutować w listopadzie", powiedział Kojima w swoim show. "Jak tylko zostałaby ujawniona listopadowa premiera, wszyscy by się przesunęli. Dla przykładu, gdyby nowy film Mission: Impossible miał zadebiutować w maju, inni nie byliby w stanie rywalizować, więc przesunęliby się na inny termin".
W opinii Kojimy, nawet premiera Death Stranding 2: On the Beach byłaby dotknięta, gdyby gdzieś w pobliżu było GTA VI. Początkowo nowe dzieło Japończyka miało trafić do sprzedaży w sierpniu, ale finalnie postanowiono przerzucić termin wydania gry na 26 czerwca. Teraz, gdy wiadomo, że premiera GTA VI odbędzie się 26 maja 2026 roku, Kojima może spać spokojnie.
Death Stranding 2: On the Beach dostępne będzie w przyszłym miesiącu i wyłącznie na PlayStation 5.
Hideo Kojima says when publishers decide the release date for games like Death Stranding 2 they try avoid big sellers like Grand Theft Auto VI! via @koji10_tbs
— Genki✨ (@Genki_JPN) May 7, 2025
"For example some are saying GTA may or may not release in November. As soon as it would be announced for November,… pic.twitter.com/RxQfcXaXRV
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler