Ghost of Yotei to najbardziej otwarty świat wśród gier studia Sucker Punch

Studio Sucker Punch chwali się, że jeszcze nigdy nie przygotowało tak rozbudowanego i porywającego świata.

@ 28.04.2025, 09:15
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
ps5

Ghost of Yotei to najbardziej otwarty świat wśród gier studia Sucker Punch

Sucker Punch ujawniło niedawno datę premiery Ghost of Yotei, a przy okazji opublikowało całkiem nowy zwiastun. Mimo że wciąż nie wiemy wielu detali na temat przedsięwzięcia, dowiedzieliśmy się co nieco na temat wirtualnego świata, jaki przygotowano na jego potrzeby.

Struktura świata Ghost of Yotei ma się różnić od tej z Ghost of Tsushima. Atsu, główna bohaterka gry, będzie mogła sama zdecydować w jaki sposób brnąć przed siebie. Będzie bowiem m.in. wybierać kolejność likwidowania członków organizacji odpowiedzialnej za śmierć jej rodziny.

"To najbardziej otwarta gra, jaką kiedykolwiek zrobiliśmy", powiedzieli kreatywni dyrektorzy gry, Jason Connell oraz Nate Fox w rozmowie z Variety. "Jedną z największych przyjemności jest zgubienie się. Pozwalasz wtedy, by prowadziła Cię ciekawość. Widzimy to jako święty moment, dzięki któremu chcemy unieść graczy jeszcze wyżej, by czuli się obecni na wyspach Hokkaido lub Ezo, jak zwaną ją w czasach, w których toczy się gra. Ezo jest postacią samą w sobie, wypełnioną sekretami oraz opowieściami".

"Jest takie dzikie, pełne natury", dodał Connell. "Jest okazja do tego, by opowiedzieć bardziej dziką wersję opowieści, niż w przypadku dużego miasta. Jest tyle biomów, tyle wspaniałych lokacji, z których możemy czerpać inspirację. Nie mogliśmy odwzorować wszystkiego, więc musieliśmy wybrać najpiękniejsze i ożywić je dla naszych graczy".

Premierę Ghost of Yotei zaplanowano na 2 października, a grać będziemy wyłącznie na PS5. Pre-ordery ruszają 2 maja.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosmrPack   @   09:31, 28.04.2025
Ciekawe jak się Yotei będzie miało do AC Shadows, bo coś czuję, że będą porównywane różne detale obu tych gier.
0 kudosBarbarella.   @   10:37, 28.04.2025
Cytat: mrPack
Ciekawe jak się Yotei będzie miało do AC Shadows, bo coś czuję, że będą porównywane różne detale obu tych gier.

Mamy na MG taki dział publicystyczny "Kontra", ostatnio też tam gościły samurajskie klimaty. Uśmiech No ale ja nie przywiązuję wagi do takich porównań. Cool
0 kudosIgI123   @   16:22, 28.04.2025
,,Jedną z największych przyjemności jest zgubienie się''.
Zgadzam się, ale nie da się zgubić jeśli mapa jest zasrana znacznikami, nie ma wówczas mowy o czymś takim jak eksploracja. Jeśli SP będzie miało jaja odejść od punktów na mapie to będę ich na rękach nosił.

0 kudosMicMus123456789   @   18:32, 28.04.2025
Cytat: mrPack
Ciekawe jak się Yotei będzie miało do AC Shadows, bo coś czuję, że będą porównywane różne detale obu tych gier.


Pierwszy wspólny punkt już jest, tajemnicza grupa w maskach duchów/potworów xD Yotei z pewnością wygra te porównanie.
0 kudosBarbarella.   @   19:01, 28.04.2025
To chyba nie napiszą na metakretyniku że Sucker Punch sucks. Święty
Dodaj Odpowiedź