Black Myth: Wukong - aktualizacja wersji PC wprowadza m.in DLSS 4.0 oraz XeSS 2.0
Studio Game Science zaktualizowało swoje ostatnie przedsięwzięcie, dodając do niego między innymi najnowszą wersję technologii skalowania od NVIDII.

Jeśli nadal gracie w Black Myth: Wukong, a w dodatku robicie to na komputerze, to powinna Was ucieszyć wiadomość na temat tego, że grę zaktualizowano. Deweloperzy ze studia Game Science przygotowali patch wprowadzający obsługę technologii DLSS 4.0 oraz XeSS 2.0.
DLSS 4.0 to przede wszystkim wyższa jakość skalowania, a także możliwość skorzystania z technologii generowania klatek, MFG. Dzięki niej na ekranie możemy zobaczyć nawet 4 dodatkowe ramki wygenerowane przez algorytmy sztucznej inteligencji. Nie poprawiają one dramatycznie wydajności gier, albowiem ich responsywność się nie zmienia, działają natomiast pozytywnie na ogólną płynność animacji.
Warto też wspomnieć o XeSS 2.0, czyli technologii skalowania przeznaczonej dla układów od firmy Intel. Także w ich przypadku jest możliwe włączenie generowania klatek, aczkolwiek w mniejszej ilości niż na GPU od NVIDII. Posiadacze układów od niebieskich powinni zobaczyć zatem wyższą płynność oraz responsywność zabawy.
Na koniec wspomnieć trzeba, iż najnowsza aktualizacja Black Myth: Wukong to rozliczne usprawnienia. Deweloperzy poprawili m.in. błąd, który uniemożliwiał nam korzystanie z części umiejętności specjalnych. Nie działały one tak, jak powinny w określonych warunkach.
Black Myth: Wukong dostępne jest na PC oraz PS5, a do tej pory sprzedało się podobno w nakładzie przekraczającym 25 milionów egzemplarzy. Wciąż w opracowaniu jest wersja dla Xboksów Series X|S oraz pierwsze rozszerzenie. Na razie nie wiemy kiedy zostaną one udostępnione.
Gdybyście rozważali zakup Black Myth: Wukong, zerknijcie do naszej recenzji oraz popatrzcie na jego wymagania sprzętowe.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler