Zwiastun Blades of Fire poświęcony m.in. rodzajom obrażeń

W sieci pojawił się kolejny materiał filmowy, promujący Blades of Fire. Deweloperzy prezentują nam m.in. różne rodzaje obrażeń oraz tworzenie nowego wyposażenia.

@ 16.04.2025, 20:55
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps5, xbox x/s

Zwiastun Blades of Fire poświęcony m.in. rodzajom obrażeń

Studio MercurySteam opublikowało w sieci nowy zwiastun Blades of Fire. Tym razem deweloperzy opowiadają nam o różnych typach obrażeń dostępnych w grze, zależnych od tego, z jakiej broni korzystamy. Kategorii oręża jest w sumie siedem, a w każdej mamy wiele różnych typów.

Jeśli chodzi o rodzaje obrażeń, mamy oczywiście tnące, kłujące oraz obuchowe. Różne typy obrażeń nadają się lepiej do różnych przeciwników, a poznać możemy to po tym, jak podświetlani są stojący przed nami przeciwnicy. Jeśli poświata jest czerwona, broń nie będzie efektywna. Jeśli poświata jest zielona, broń będzie idealna.

Co ciekawe, wiele informacji na temat napotkanych przeciwników będzie miał dla nas towarzysz głównego bohatera, niejaki Adso. Zapisuje on różne detale na temat oponentów, a im więcej danych wrogów pokonamy, tym więcej szczegółów poznamy. Za odpowiednią ilość przeciwników można dostać nawet specjalny schemat na całkiem nową broń.

Premierę Blades of Fire zaplanowano na 22 maja, a grać będziemy wówczas na komputerach osobistych oraz konsolach Xbox Series X|S i PlayStation 5. Deweloperzy obiecują aż 60 do 80 godzin emocjonującej rozgrywki.


Sprawdź także:
Blades of Fire

Blades of Fire

Premiera: 22 maja 2025
PC, PS5, XBOX X/S

Blades of Fire to przygodówka akcji, opracowana przez studio MercurySteam, dzięki któremu wcześniej dostaliśmy m.in. Castlevania: Lords of Shadow oraz Metroid Dread. Dewe...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosMicMus123456789   @   21:47, 16.04.2025
Takie trochę drewienko, a klimat mi trochę przypomina Orcs Must Die.
0 kudosBarbarella.   @   21:56, 16.04.2025
Znaczy się chodzi o to żeby zmieniać te żelastwo tak żeby przeciwnik był zielony i wtedy heja, można naparzać. No genialne. Rozbawiony
0 kudosIgI123   @   22:03, 16.04.2025
Kurde, chciałbym się tą grą jarać, ale ta premiera w maju to za szybko. Daliby sobie kilka miesięcy więcej na dopieszczenie, bo wygląda jak z czasów PS3.

0 kudosBarbarella.   @   23:15, 16.04.2025
Cytat: Barbarella.
Znaczy się chodzi o to żeby zmieniać te żelastwo tak żeby przeciwnik był zielony i wtedy heja, można naparzać. No genialne

Się nie ciesz. Na wyższym poziomie trudności gra będzie czarno-biała. Konsternacja
A przydałby się taki system w Call Of Duty. Jak wyciągnę panzershrecka to czołg się zaświeci na zielono i będę mogła powiedzieć "Bingo". Szczęśliwy A jak czołg będzie czerwony to albo mam pistolet w ręce albo to radziecki czołg. Dumny