Scenarzysta Silent Hill f jest dumny z tego, co udało mu się przygotować

Projektanta potworów w Silent Hill f przyznała natomiast, że to był najtrudniejszy aspekt dewelopingu.

@ 14.03.2025, 15:39
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps5, xbox x/s

Scenarzysta Silent Hill f jest dumny z tego, co udało mu się przygotować

Silent Hill f zostało wreszcie oficjalnie pokazane, o czym pisaliśmy kilka godzin temu. Nadal nie ma ono daty premiery, ale już teraz prezentuje się wyśmienicie i wiele wskazuje na to, że ma szansę odnieść sukces. Jeśli poczuliście się zapowiedzią zaintrygowani, garść nowych szczegółów na temat gry opublikowali deweloperzy na jej oficjalnej stronie. Przemyśleniami podzielił się m.in. scenarzysta, Ryukishi07.

"Do dziś pamiętam, jak starłem się z przytłaczającą i opresyjną atmosferą Silent Hill. Prześladuje mnie ona i fascynuje. Jestem zaszczycony tym, że mogę być zaangażowany w serię, z którą mam tak wiele wspomnień", wyjaśnił Ryukishi07.

"Bardzo staram się przygotować wyjątkową historię, tak bardzo, że gdyby to była ostatnia napisana przeze mnie rzecz, nie miałbym z tym problemu. Dla mnie Silent Hill to więcej niż kolekcja opowieści, to medium; niebywały, fenomenalny sposób eksplorowania i doświadczania serca i umysłu człowieka. Mam nadzieję, że graczom będzie się opowieść podobać tak samo bardzo. Dla wszystkich naszych zagranicznych przyjaciół: mam nadzieję, że docenicie to, jak Silent Hill może wyglądać, jeśli zostanie usytuowane w innym miejscu, jak Japonia".

Swoje trzy grosze dołożyła też projektanta postaci, kera. Przyznała, że uwielbia markę Silent Hill, a przygotowanie potworów dla Silent Hill f było zdecydowanie najtrudniejszym elementem dewelopingu - szczególnie gdy weźmiemy pod uwagę dotychczasowe osiągnięcia w tej kwestii.

"Gdy przyszło do tworzenia Silent Hill f oraz przeniesienia go do Japonii, musieliśmy wymyślić coś odrobinę odmiennego, musiałam pomyśleć jak zachować klimat. Projekty potworów były najtrudniejsze. Musiałam rozważyć wszystko, co było w Silent Hill wcześniej i wymyślić, jak poprowadzić tę grę w innym kierunku, ale wciąż zachować rdzeń Silent Hilla. Może nie być to ta sama, umazana krwią, rdzewiejąca sceneria, ale szczerze mam nadzieję, że spodoba Wam się wizja świata, jaką stworzyliśmy".

Silent Hill f opracowywane jest z myślą o komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 5 i Xbox Series X|S. Przenosi nas ono do Japonii w latach 60. ubiegłego stulecia, a miejscem wydarzeń jest fikcyjne, spowite złowieszczą mgłą miasto. Główną bohaterką jest natomiast Shimizu Hinako, studentka z problemami, która z każdej strony czuje naciski ze strony społeczeństwa. Wśród podejmowanych przez grę tematów jest m.in. znęcanie się.

Poniżej możecie zerknąć na pierwszy zwiastun Silent Hill f, a gdybyście rozważali zakup wersji PC, zerknijcie też na wymagania sprzętowe.


Sprawdź także:
Silent Hill f

Silent Hill f

Premiera: 2030
PC, PS5, XBOX X/S

Silent Hill f to spin-off popularnej serii horrorów autorstwa japońskiej firmy Konami, których korzenie sięgają 1999 roku. Za projekt odpowiada debiutanckie studio NeoBar...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosBarbarella.   @   15:45, 14.03.2025
Chyba Piramidogłowego nie będzie ale nie szkodzi. Szczęśliwy
0 kudosmrPack   @   10:04, 15.03.2025
Cytat: Barbarella.
Chyba Piramidogłowego nie będzie ale nie szkodzi. Szczęśliwy
Akurat on powinien pozostać tylko w dwójce ze względów fabularnych Niewinny
Przez umiejscowienie w Japonii to będzie teraz prawdziwe Sajrento Hiru Szczęśliwy