Reżyser DOOM: The Dark Ages sądzi, że fabuła to ważny element gry
Reżyser studia id Software uważa, że opowieść w DOOM: The Dark Ages jest ważna, bo nie mówimy wyłącznie o grze zręcznościowej.

Reżyser ze studia id Software, Marty Stratton, ujawnił dlaczego ostatni zwiastun DOOM: The Dark Ages kładzie tak duży nacisk na fabułę. Było to dla wielu graczy zaskakujące, albowiem seria DOOM najczęściej stawiała przede wszystkim na gameplay.
Deweloper zdradził, że choć DOOM z 2016 roku oferował dość minimalistyczną opowieść, gracze ogólnie docenili starania twórców i spodobała im się przygotowana przez nich opowieść.
"W tak wielu wywiadach siadamy z kimś, a pierwsze pytanie dotyczy opowieści. Są kanały YouTube dedykowane analizowaniu każdej najdrobniejszej ikonografii. Mamy dane, które pokazują, że w przypadku DOOM Eternal duża ilość graczy oglądała scenki przerywnikowe", powiedział Stratton w rozmowie z GamesRadar.
"Gra DOOM, która nie ma fabuły jest wyłącznie zręcznościówką. Tak są ludzie, którzy lubią to doświadczenie, ale w sumie dla nich jest przycisk pomiń".
Premierę DOOM: The Dark Ages zaplanowano na 15 maja, a grać będziemy wówczas na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 5 i Xbox Series X|S. Więcej informacji na temat projektu znajdziecie w naszej encyklopedii. Szczególnie polecamy wymagania sprzętowe, gdybyście planowali zakup wersji dla blaszaków.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler