The Blood of Dawnwalker zaoferuje nieduży otwarty świat
Twórcy The Blood of Dawnwalker chcą, by gracz poznał otwarty świat i mógł go eksplorować bez pośpiechu.

W sieci regularnie pojawiają się kolejne informacje na temat The Blood of Dawnwalker. Tym razem dowiedzieliśmy się, że świat opracowany przez ekipę Rebel Wolves nie będzie tak duży, jak ten z Wiedźmina 3. Będzie mniejszy, aby gracze mogli sprawniej go przeszukiwać i przesadnie się nie spieszyć.
Wielkość świata The Blood of Dawnwalker kreatywny dyrektor gry, Mateusz Tomaszkiewicz, zdradził w trakcie jednego z wywiadów dla GamesRadar. W odpowiedzi na pytanie dotyczące mapy, powiedział on, że The Blood of Dawnwalker będzie oferowało świat otwarty, ale mniejszy niż w wielu innych, bardziej rozbudowanych produkcjach.
"To otwarty świat, ale mniejszy, a dzięki temu doświadczenie trudno porównać z gigantami branży, w których trudno zwiedzić każde miejsce i każdy zakamarek, bo jest tego tyle, że po prostu pędzisz przed siebie. Ale kiedy świat jest nieco mniejszy, a ty eksplorujesz go spokojnej i bez pośpiechu, możesz zapamiętać różne miejsca i będziesz miał wrażenie, że je poznałeś. Dzięki temu masz poczucie uczestnictwa w życiu świata", wyjaśnił Tomaszkiewicz.
Co ciekawe, mniej więcej podobne podejście do dewelopingu ma reżyser gry, Konrad Tomaszkiewicz, który wcześniej ujawnił 30-dniowy limit wątku fabularnego, o czym pisaliśmy wcześniej. Także on stwierdził, że twórcy chcą, byśmy świat gry zwiedzali swobodnie, ale ich celem jest nadanie naszej misji wagi, sprawienie, że poczujemy presję czasu. Nie do tego stopnia, byśmy nie mogli zbaczać z głównej ścieżki fabularnej, bo będzie to możliwe, ale każdorazowo ma to mieć sens i mamy czuć, że ciągle zbliżamy się do naszego finalnego celu.
The Blood of Dawnwalker opracowywane jest z myślą o komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 5 i Xbox Series X|S. Nie ma ono jeszcze daty premiery, ale jak tylko się to zmieni, będziemy Was informować.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler