The Blood of Dawnwalker - czas w grze będzie postępował z każdym zadaniem
Reżyser The Blood of Dawnwalker opowiedział co nieco na temat tego, jak działać będzie limit w grze.

The Blood of Dawnwalker to debiutanckie przedsięwzięcie studia Rebel Wolves, w którego szeregach znajduje się wielu byłych deweloperów CD Projekt RED. W wywiadzie dla PC Gamera, reżyser projektu Konrad Tomaszkiewicz, ujawnił jak dokładnie działać będzie ograniczenie czasowe, o którym mówiono wcześniej. Wiadomo bowiem, że główny bohater będzie miał 30 dni na to, by ocalić swoją rodzinę. Progresja czasu będzie związana z zadaniami. Każde będzie nas do limitu przybliżać.
"To najważniejsza dla mnie rzecz. Ponieważ gdy złożysz to w całość, otrzymujesz naprawdę unikatową rzecz - poczucie presji w grze, udało nam się je podkręcić. Dla przykładu, gdy grasz w Wiedźmina 3, wiesz że Ciri potrzebuje pomocy, ale możesz iść i grać w Gwinta... Czujesz, że to gra i to dobra gra. Ale wciąż gra".
"Możliwe, że masz jakiś zasób i może wiesz, że jeśli nie ruszysz, coś się stanie - wtedy myślenie o grze będzie inne i być może immersja będzie lepsza. Może Twoje emocje będą inne".
Dyrektor projektu, Daniel Sadowski, także dołożył swoje trzy grosze, wyjaśniając jak dokładnie będzie działał limit. Gracz będzie mógł swobodnie eksplorować świat, ale narracja będzie miała narzucony limit czasowy.
"Chcemy, aby system czasu był częścią narracji, częścią działań lub braku działań, które mają mieć konsekwencje. Będzie to działać na interesujące sposoby. Zmusi cię do podejmowania decyzji w konkretnych momentach, np. co zrobić, a co zignorować. Będziesz musiał wybrać jaką zawartość chcesz zrobić, a jaką zignorować, by zmaksymalizować swoje szanse na pokonanie głównego złoczyńcy".
"Będziesz w stanie wybrać pomiędzy różnymi sposobami rozwiązania problemu, a to ponownie wpisze się w sandboxową narrację".
The Blood of Dawnwalker opracowywane jest z myślą o komputerach osobistych oraz konsolach Xbox Series X|S i PlayStation 5. Nie ma ono jeszcze daty premiery, ale niebawem powinniśmy ją poznać.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler