Marvel Rivals odniosło sukces, a mimo to w studiu przeprowadzono zwolnienia
NetEase postanowiło zamknąć amerykańskie studio wspierające deweloping Marvel Rivals. Skupi się na chińskim oddziale i głównej grupie deweloperów.

Marvel Rivals odniosło spory sukces, przyciągając do siebie od premiery ponad 20 milionów graczy z całego świata. NetEase Games ciągle projekt wspiera nową zawartością, ale jednocześnie przeprowadza dość znaczące zmiany, mające przyczynić się do sprawniejszego rozwoju gry. Z tego względu oddział w Seattle został zamknięty, a jego pracownicy zwolnieni.
"Podjęliśmy w ostatnim czasie trudną decyzję o dostosowaniu struktury rozwoju Marvel Rivals ze względów organizacyjnych oraz po to, by poprawić wydajność dewelopingu gry. Efektem jest redukcja teamu w Seattle, która jest wynikiem globalnych zmian, mających wspierać Marvel Rivals. Doceniamy ciężką pracę i oddanie osób dotkniętych zmianami i będziemy je traktować z szacunkiem oraz wdzięcznością za wkład".
NetEase przy okazji zapewnia fanów, że dalszy rozwój Marvel Rivals jest niezagrożony, tyle tylko, że został on w pełni powierzony chińskiemu oddziałowi spółki pod przewodnictwem producenta Weiconga Wu oraz kreatywnego dyrektora, Guangyuna Chena. Obaj mają zadbać o to, by gra oferowała właściwą jakość, a jej zawartość ciągle była rozszerzana.
W tym momencie nie wiemy, czy studio w Seattle zostało założone wyłącznie na czas premiery czy po prostu jego wydajność pracy była nieporównywalna z wydajnością oddziału chińskiego. Tak czy inaczej, Marvel Rivals jest podobno bezpieczne, a deweloperzy planują każdego roku obecności gry na rynku przygotować średnio 8 aktualizacji.
Marvel Rivals dostępne jest na PC, PS5 oraz XS, a sezon 1.5 zaczyna się 21 lutego.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler