The Blood of Dawnwalker - znamy długość gry

Kreatywny dyrektor The Blood of Dawnwalker ujawnił, jak długiej kampanii fabularnej możemy się spodziewać.

@ 17.02.2025, 13:05
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps5, xbox x/s

The Blood of Dawnwalker - znamy długość gry

The Blood of Dawnwalker to debiutanckie dzieło studia Rebel Wolves, w którego składzie są weterani odpowiedzialni m.in. za serie Wiedźmin oraz Cyberpunk 2077. Ekipa pod przewodnictwem Mateusza Tomaszkiewicza opracowuje rozbudowane RPG w otwartym świecie, a z najnowszych informacji wynika, że możemy liczyć na około 30-40 godzin zabawy, zależnie od sposobu grania.

"Jeśli chodzi o jakość, celujemy w AAA ponieważ z tego się wywodzimy. Poziom jakości Wiedźmina 3. Zdecydowanie. Nasze gry nie są tak duże, jeśli chodzi o zawartość oraz godziny zabawy. Jesteśmy mniejszym studiem i to nasz pierwszy projekt, więc budujemy coś mniejszego. Ale chcemy zbudować coś równie solidnego, jeśli chodzi o jakość, aczkolwiek nieco krótszego", powiedział Tomaszkiewicz w rozmowie z GamesRadar.

"Porównując coś do giganta pokroju Wiedźmina, przy którym celowaliśmy w ponad 100 godzin, myślę, że ludzie spędzili w nim 200, 300 godzin, co jest szaleństwem. Jeśli rozmiar jest wyznacznikiem, to tak, nie mamy czegoś pokroju AAA w stylu Wiedźmina. Ale nie wiem czy rozmiar jest wyznacznikiem, ponieważ są gry AAA w stylu Call of Duty, które nie mają kampanii na ponad 100 godzin. Nie wiem czy ktokolwiek nazwałby je grami AA albo grami indie".

The Blood of Dawnwalker nie ma jeszcze daty premiery, ale opracowywane jest z myślą o komputerach osobistych i konsolach PlayStation 5 oraz Xbox Series X|S. Gdybyście byli nim zainteresowani, koniecznie zerknijcie na artykuł, w którym zebraliśmy wszystkie najważniejsze informacje na jego temat.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosIgI123   @   17:18, 17.02.2025
Bardzo dobrze, lepiej góra kilkanaście rozbudowanych i zróżnicowanych dungeonów, niż dziesiątki kopiowanych pytajników do odhaczenia. 40 godzin gry jest w sam raz, tym bardziej jeśli zadbają o regrywalność, i będzie sens podchodzić dwa lub trzy razy.
0 kudosBarbarella.   @   18:41, 17.02.2025
Z takim przystojniachą jak ten na screenie 30 godzin będzie aż nadto. Zadziorny
0 kudosMicMus123456789   @   19:14, 17.02.2025
W 100 godzin pójdą w drugiej części jak zespół powiększą xD