Assassin's Creed: Shadows nie będzie nas zmuszać do grania oboma postaciami tak samo długo
W grze będą natomiast zadania osobiste, które będziemy w stanie wykonać wyłącznie konkretnym protagonistą.

Assassin's Creed: Shadows będzie oferowało nam historię związaną z dwójką protagonistów. Każdy będzie miał własną opowieść, zalety oraz wady, a kreatywny dyrektor gry, Jonathan Dumont, ujawnił, że gracze nie stracą wiele, jeśli postanowią skupić się na jednym z nich. Deweloperzy nie będą nam blokować zawartości w zależności od podjętego wyboru.
"Nie sądzę byś stracił zbyt wiele", powiedział Dumont w rozmowie z redakcją Screenrant. "Myślę, że to bardziej kwestia twoich preferencji. Przekonasz się, jak gra zaadaptuje się do twojego wyboru oraz do postaci, na którą się zdecydujesz".
Następnie deweloper podkreślił, że każdy z bohaterów będzie miał wątki fabularne ekskluzywne dla siebie. Będą to bardziej osobiste historie. Ich ograniczenie do konkretnego protagonisty będzie miało sens.
"Mają indywidualne wprowadzenia, a potem także osobiste misje. Powiedzmy, że Naoe będzie miała misję, której nie będzie dało się rozegrać przy pomocy Yasuke. Ale główny wątek fabularny będzie dowolny, będziesz mógł wybrać postać, a gra się do tego wyboru dostosuje".
Assassin's Creed: Shadows zostało zaprojektowane tak, że gracz nie będzie musiał dzielić swojego wolnego czasu pomiędzy dwoma bohaterami. Będziemy mogli wybrać pomiędzy szybką i zręczną Naoe, a silnym i powolnym Yasuke. Wybór będzie związany z naszymi preferencjami.
Premierę Assassin's Creed: Shadows zaplanowano na 20 marca, a grać będziemy wówczas na PC, PS5 oraz XS. Jeśli rozważacie zakup wydania przeznaczonego dla blaszaków, koniecznie zerknijcie na jego wymagania sprzętowe.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler