Stellar Blade zarobiło dla studia Shift Up 43 miliony dolarów w 2024 roku

Stellar Blade dostępne jest obecnie wyłącznie na PlayStation 5. Na tej jednej platformie zarobiło mimo to dość sporo.

@ 12.02.2025, 16:52
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps5

Stellar Blade zarobiło dla studia Shift Up 43 miliony dolarów w 2024 roku

Stellar Blade zadebiutowało w kwietniu ubiegłego roku, a od tej pory dostępne jest wyłącznie dla posiadaczy konsol PlayStation 5. Mimo obecności na jednej tylko platformie, poradziło sobie ono bardzo dobrze, przynosząc studiu Shift Up mniej więcej 151,4 mln dolarów. Przekłada się to na ponad 30-procentowy wzrost w stosunku do przychodów studia rok wcześniej.

Ze względu na spory skok przychodów, Shift Up ujawniło, że zarobiło w zeszłym roku około 102,3 mln dolarów, co stanowi wzrost o 33,8% rok do roku. Wzrost przychodów i zysków czyni rok 2024 rekordowym w historii studia. Dzięki temu do góry poszły też zyski netto, plasując się na poziomie 98,2 mln dolarów.

Najlepiej zarabiającą grą studia okazała się produkcja mobilna pt. Goddess of Victory: Nikke. Wygenerowała ona około 105,4 mln dolarów przychodów, czyli mniej więcej 69,9%. Nieźle poradziło sobie też Stellar Blade, które odpowiadało za mniej więcej 43,2 mln dolarów przychodów.

Jeśli chodzi o Stellar Blade, deweloperzy zadowoleni są z tego, jak sobie ono poradziło, ale jednocześnie zakładają, że wersja przeznaczona dla komputerów osobistych, mająca zadebiutować w tym roku, poradzi sobie lepiej od wariantu przeznaczonego dla PlayStation 5. Na razie nie znamy niestety konkretnego dnia jej premiery, ale będziemy Was informować, jak tylko się to zmieni.


Sprawdź także:
Stellar Blade

Stellar Blade

Premiera: 26 kwietnia 2024
PC, PS5, XBOX X/S

Stellar Blade to przygodowa gra akcji z elementami RPG osadzona w postapokaliptycznej przyszłości. Za projekt odpowiada debiutanckie studio Shift Up.Fabuła Stellar Blade ...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosBarbarella.   @   17:02, 12.02.2025
Tyle zarobiła a tego tyłka nie ma czym zasłonić. Zadziorny No ale pewno "tego" chcą gracze. Zdziwiony
0 kudosmrPack   @   09:58, 13.02.2025
Cytat: Barbarella.
Tyle zarobiła a tego tyłka nie ma czym zasłonić. Zadziorny No ale pewno "tego" chcą gracze. Zdziwiony
Tak "tego" Dumny Szczegółowości, dużej ilości poligonów i fizyki ciała postaci Niewinny Widać napracowanie i szkoda byłoby je zasłaniać Puszcza oko
0 kudosBarbarella.   @   10:12, 13.02.2025
Czepiam się ale ten screen wygląda tak karykaturalnie jakby to była najważniejsza część jej ciała, a uparli się żeby nim promować grę. Zdziwiony

0 kudosDirian   @   10:57, 13.02.2025
Do mnie właśnie dojechało pudełeczko, więc pomogę wykręcać dobry wynik w 2025 Uśmiech
0 kudosmrPack   @   11:11, 13.02.2025
Cytat: Barbarella.
Czepiam się ale ten screen wygląda tak karykaturalnie jakby to była najważniejsza część jej ciała, a uparli się żeby nim promować grę. Zdziwiony
Twórcy już kiedyś się wypowiadali, że tworząc grę z widokiem trzecioosobowym widzisz przede wszystkim tylne części ciała postaci (włosy - w przypadku EVE jej kucyk, plecy i tyłek), więc na tych partiach się skupili. Mnie to nie razi, bo w czasach kiedy powiedzmy sobie szczerze postacie kobiece są intencjonalnie brzydkie można wreszcie zobaczyć ładną bohaterkę.
0 kudosBarbarella.   @   11:22, 13.02.2025
Cytat: mrPack
więc na tych partiach się skupili.

No moherową babcią jeszcze nie jestem więc mnie to nie razi tylko że jak wspomniałam ten screen jest śmieszny. Tylko pamiętaj, to że tyłeczek śliczny to nie znaczy że Eve nie ma jakichś problemów gastrycznych, wiatrów czy coś. A jak tak macha tą kataną to z wysiłku może coś jej się wypsnąć, trzymaj dystans. Pokręcony
0 kudosMicMus123456789   @   12:49, 13.02.2025
Cytat: mrPack
Mnie to nie razi, bo w czasach kiedy powiedzmy sobie szczerze postacie kobiece są intencjonalnie brzydkie można wreszcie zobaczyć ładną bohaterkę.


Chwała Ci za te słowa Szczęśliwy Zgadzam się w 100% i dziękujmy za to, że na deweloperów z Azji zawsze można liczyć w przypadku dopracowanych postaci Szczęśliwy

Ja po wbiciu platyny czekam na część drugą lub kolejny podobny tytuł z ich stajni. I drżę z przerażenia jakie mody wylądują na PC po premierze xD
0 kudosBarbarella.   @   13:00, 13.02.2025
Cytat: MicMus123456789
I drżę z przerażenia jakie mody wylądują na PC po premierze xD

No chyba takie że można będzie ją ubrać. Zadziorny Zresztą wydaje mi się że drżysz niekoniecznie z przerażenia. Niewinny
Dodaj Odpowiedź