Stellar Blade zarobiło dla studia Shift Up 43 miliony dolarów w 2024 roku
Stellar Blade dostępne jest obecnie wyłącznie na PlayStation 5. Na tej jednej platformie zarobiło mimo to dość sporo.

Stellar Blade zadebiutowało w kwietniu ubiegłego roku, a od tej pory dostępne jest wyłącznie dla posiadaczy konsol PlayStation 5. Mimo obecności na jednej tylko platformie, poradziło sobie ono bardzo dobrze, przynosząc studiu Shift Up mniej więcej 151,4 mln dolarów. Przekłada się to na ponad 30-procentowy wzrost w stosunku do przychodów studia rok wcześniej.
Ze względu na spory skok przychodów, Shift Up ujawniło, że zarobiło w zeszłym roku około 102,3 mln dolarów, co stanowi wzrost o 33,8% rok do roku. Wzrost przychodów i zysków czyni rok 2024 rekordowym w historii studia. Dzięki temu do góry poszły też zyski netto, plasując się na poziomie 98,2 mln dolarów.
Najlepiej zarabiającą grą studia okazała się produkcja mobilna pt. Goddess of Victory: Nikke. Wygenerowała ona około 105,4 mln dolarów przychodów, czyli mniej więcej 69,9%. Nieźle poradziło sobie też Stellar Blade, które odpowiadało za mniej więcej 43,2 mln dolarów przychodów.
Jeśli chodzi o Stellar Blade, deweloperzy zadowoleni są z tego, jak sobie ono poradziło, ale jednocześnie zakładają, że wersja przeznaczona dla komputerów osobistych, mająca zadebiutować w tym roku, poradzi sobie lepiej od wariantu przeznaczonego dla PlayStation 5. Na razie nie znamy niestety konkretnego dnia jej premiery, ale będziemy Was informować, jak tylko się to zmieni.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler