Wuchang: Fallen Feathers przeniesiono na Unreal Engine 5
Reżyser projektu powiedział, że Wuchang: Fallen Feathers zaoferuje dzięki nowemu silnikowi bardziej realistyczne oświetlenie.

Za opracowanie Wuchang: Fallen Feathers odpowiada studio Leenzee. Pierwszy jego gameplay, ten z 2021 roku, nie wyglądał jakoś szczególnie imponująco, ale materiały nowsze zdają się prezentować znacznie lepiej. Za sprawą najnowszego dziennika dewelopera dowiadujemy się dlaczego.
Reżyser i założyciel studia, Xia Siyuan, ujawnił w nowym materiale filmowym, że Wuchang: Fallen Feathers działa obecnie na silniku Unreal Engine 5, a wcześniej był to Unreal Engine 4. Ekipa postanowiła przenieść wszystko na nowe narzędzie, aby osiągnąć lepszej jakości oświetlenie oraz efekty oparte na fizyce.
Premierę Wuchang: Fallen Feathers zaplanowano na bieżący rok, a grać będziemy wówczas na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 5 i Xbox Series X|S. Fabuła skupia się na piratce o imieniu Wuchang, która budzi się w krainie Shu i nie pamięta co miało miejsce wcześniej. Naszym celem jest oczywiście ogarnięcie sytuacji.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler