Kingdom Come: Deliverance II z milionem sprzedanych egzemplarzy w 24 godziny po premierze

Kingdom Come: Deliverance II osiąga kolejny sukces. Sprzedano milion kopii w pierwszym tylko dniu.

@ 06.02.2025, 10:39
Patryk "juve" Jankowski
Jestem szczęśliwym, wieloletnim i oddanym użytkownikiem konsol PlayStation. Lubię dopracowane, rozbudowane i ambitne gry wideo z najwyższej półki. Osobiście znam Solid Snake'a, z Larą Croft umawiałem się na randki i mieszkam w Residencji. Rzekłem.
pc, ps5, xbox x/s

Kingdom Come: Deliverance II z milionem sprzedanych egzemplarzy w 24 godziny po premierze

Kingdom Come: Deliverance II to aktualnie najważniejsza gra na rynku, najwięcej się o niej mówi, pisze i nagrywa. Tytuł naszych sąsiadów z Warhorse zgromadził bardzo dobre oceny wśród recenzentów i sprzedał się już w nakładzie przekraczającym milion egzemplarzy.

Deweloperzy z Warhorse Studios ogłosili sprzedażowy kamień milowy w mediach społecznościowych. "Ponad milion z Was wkroczyło do naszego świata" - napisano. "Jesteśmy niezmiernie wdzięczni za wasze wsparcie - dziękujemy za to, że KCD2 odniosło triumf!".

Historyczna gra RPG, która zabiera graczy do XV-wiecznych Czech, wyraźnie przyciąga tłumy, ale zbiera też mnóstwo pochwał. Świetnie przyjęła się również na Steamie, o czym pisaliśmy wczoraj.

W serwisie Metacritic Kingdom Come: Deliverance II jest obecnie najlepiej ocenianą grą roku z łączną notą na poziomie 88 punktów na 100 możliwych, przygotowaną na podstawie 52 recenzji krytyków. Gdybyście rozważali jego zakup, koniecznie zerknijcie na naszą recenzję. Pamiętajcie też o sprawdzeniu wymagań sprzętowych.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosMicMus123456789   @   15:46, 07.02.2025
To pokazuje siłę marki i to jak ludziom spodobała się pierwsza część. Sam jak oglądam gameplay'e to mam ochotę kupić i grać, ale czuje że bym się nie odnalazł w klasycznym średniowieczu xD Jak nie ma smoków i magii to tak dziwnie jest xD
0 kudosBarbarella.   @   16:26, 07.02.2025
Cytat: MicMus123456789
Jak nie ma smoków i magii to tak dziwnie jest

Ale za to jak fabuła taka bardziej przyziemna, zwyczajna to bardziej można się w nią wczuć. Jak robi się dramatycznie to łatwiej ten dramat poczuć a skopanie tyłków niemilcom sprawia większą frajdę. Uśmiech No i jeszcze można wujka Googla zapytać o tę calą historyczną otoczkę gry. Szczęśliwy