W The Blood of Dawnwalker nie będzie efekciarskiej magii

Magia w The Blood of Dawnwalker będzie występować, ale będzie delikatna. Skupiając się na okultyzmie, rytuałach oraz przyzwaniach.

@ 20.01.2025, 15:37
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps5, xbox x/s

W The Blood of Dawnwalker nie będzie efekciarskiej magii

Studio Rebel Wolves wzięło ostatnio udział w sesji pytań i odpowiedzi na portalu Discord. Jedno z pytań dotyczyło magii, a z wypowiedzi twórców wynika, że będzie ona w grze występować, choć jednocześnie będzie znacznie mniej efekciarska niż w innych grach.

"Nasza magia jest mniej efekciarska niż w przypadku settingu fantasy i dość rzadka", wyjaśniło studio. "Skupia się ona dookoła okultyzmu: rytuałów, amuletów, relikwii oraz przyzwań, a nie kul ognia i piorunów".

Deweloperzy nie ujawnili innych szczegółów na temat systemu magii w The Blood of Dawnwalker, ale zdradziło natomiast, że nadchodzące RPG będzie miało nieliniową opowieść. Gracze będą mogli wpływać na jej przebieg. Będzie to swoisty narracyjny sandbox.

"Opowieść jest całkowicie nieliniowa, my nazywamy to narracyjnym sandboksem. Każde przejście będzie inne, bo świat będzie zmieniał się na podstawie podejmowanych wyborów - nie tylko tych bezpośrednich, ale również pośrednich. Twoje działania (lub ich brak) będą miały znaczenie".

The Blood of Dawnwalker opracowywane jest przez ekipę złożoną z weteranów gatunku. W jej skład wchodzą byli pracownicy CD Projekt RED, w tym reżyser Wiedźmin 3: Dziki Gon, Konrad Tomaszkiewicz. Premiery projektu nie znamy, ale wiemy, że zagramy na PC, PS5 oraz XS.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosBarbarella.   @   16:57, 20.01.2025
I to jest słuszna koncepcja. Jak będę chciała kule ognia czy grzmoty to pójdę na koncert Rammsteina. A tu będzie tajemniczo i mistycznie, jeszcze bardziej się podjarałam tą grą. Szczęśliwy