Kontynuacja Lords of the Fallen przemówi do szerszego grona odbiorców

Deweloperzy idą w bardziej "zachodni" sposób przedstawiania historii.

@ 14.01.2025, 16:58
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps5, xbox x/s

Kontynuacja Lords of the Fallen przemówi do szerszego grona odbiorców

Firma CI Games ujawniła, że prace nad kontynuacją Lords of the Fallen już ruszyły, a gra zaoferuje bardziej "zachodnią" opowieść niż część poprzednia. Informacja taka dociera do nas z sesji pytań i odpowiedzi z inwestorami, w której uczestniczył dyrektor marketingu CI Games, Ryan Hill.

"Project 3 wykorzysta wszystkie opinie graczy bawiących się przy Lords of the Fallen (2023), a jednocześnie położymy większy nacisk na elementy, które graczom odpowiadały najbardziej. Pójdziemy w jakość, a nie w ilość, starając się przemówić do szerszego grona graczy za sprawą poprawionego gameplayu, dopracowanej oprawy wizualnej oraz uzachodnionej opowieści".

Nie wiadomo co dokładnie oznacza "uzachodniona" opowieść, ale możliwe, że chodzi o to, by gra różniła się od tego, co przygotowuje FromSoftware. CI Games może nie chcieć notatek, książek i innych podobnych metod opowiadania historii. Zamiast tego deweloperzy pójdą w scenki przerywnikowe oraz rozmowy z postaciami niezależnymi.

Na razie niczego konkretnego na temat Lords of the Fallen II nie wiemy, a w związku z tym trzeba uzbroić się w cierpliwość. Jak tylko pojawią się w sieci nowe informacje, będziemy Wam je przekazywać na bieżąco. W międzyczasie pamiętajcie o pierwszej części Lords of the Fallen, która nadal jest rozwijana i wspierana darmowymi aktualizacjami.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosBarbarella.   @   18:09, 14.01.2025
Znaczy, szykują się pomału do serialu na Netflixie. Zadziorny
0 kudosMicMus123456789   @   19:08, 14.01.2025
Na rynku nie brakuje gier, które mają poziom trudności jak Dark Souls, ale za to opowiadają historię normalnie właśnie przez dialogi itp, a nie tylko notatki czy przedmioty. Zobaczymy co tym razem uda im się stworzyć.
0 kudosIgI123   @   19:24, 14.01.2025
W Dark Souls przekazywanie wiedzy za pomocą opisów rzeczy działało, bo taka była konwencja, że gracz znajduje się w nieprzyjaznym i nieznanym środowisku. Już w Elden Ringu było to całkowicie na siłę. Złoty środek byłby IMO taki, że sama fabułka jest ładnie wyłożona na tyle że wiem co w ogóle robię i kim jest boss z którym walczę, a w opisie itemków czy enviromental storytellingu kryłoby się głębsze lore.

1 kudosBarbarella.   @   22:20, 14.01.2025
Cytat: MicMus123456789
Na rynku nie brakuje gier, które mają poziom trudności jak Dark Souls, ale za to opowiadają historię normalnie właśnie przez dialogi itp, a nie tylko notatki czy przedmioty. Zobaczymy co tym razem uda im się stworzyć.

Że coś jak Dragon's Dogma albo Wukong? Taa. Już widzę jak to tworzą...w klimatach Mortyra. Zadziorny
1 kudosAqix   @   06:50, 15.01.2025
Cytat: Barbarella.
Cytat: MicMus123456789
Na rynku nie brakuje gier, które mają poziom trudności jak Dark Souls, ale za to opowiadają historię normalnie właśnie przez dialogi itp, a nie tylko notatki czy przedmioty. Zobaczymy co tym razem uda im się stworzyć.

Że coś jak Dragon's Dogma albo Wukong? Taa. Już widzę jak to tworzą...w klimatach Mortyra. Zadziorny

W klimatach Mortyra? Że niby Dark Souls w czasach drugiej wojny światowej i głównym bossem byłby wąsaty pseudo malarz? 😲 Ale to byłby hit 💪😆
0 kudosBarbarella.   @   10:47, 15.01.2025
Cytat: Aqix
głównym bossem byłby wąsaty pseudo malarz?

Wreszcie jakiś Boss nie przerośnięty. Szczęśliwy
Dodaj Odpowiedź