Reżyser Wiedźmin 4 chce, by wszystkie postaci niezależne robiły wrażenie żywych

Dla deweloperów Wiedźmin 4 postaci niezależne są bardzo ważne. Twórcy chcą, by ich wykonanie było naprawdę na najwyższym poziomie.

@ 06.01.2025, 15:18
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps5, xbox x/s

Reżyser Wiedźmin 4 chce, by wszystkie postaci niezależne robiły wrażenie żywych

Deweloperzy Wiedźmin 4 rozmawiali niedawno z Parris Lilly, a podczas wywiadu, Sebastian Kalemba, będący reżyserem gry, opowiedział co nieco o niektórych celach studia. Okazało się m.in. że duży nacisk twórcy zamierzają położyć na postaci niezależne. Mają one żyć, a przez to będą znacznie bardziej wiarygodne.

"Mamy tę zasadę, że każda postać niezależna w Wiedźmin 4 będzie robiła wrażenie żywej, będzie miała własną historię", powiedział Kalemba.

"Zdecydowanie podnosimy jakość postaci niezależnych - to, jak wyglądają, jak się zachowują, ich mimika twarzy - jak tylko możemy, bo chcemy osiągnąć jeszcze bardziej wciągające doświadczenie. Staramy się tu podnieść poprzeczkę".

Inne ciekawe informacje na temat Wiedźmin 4 znajdziecie w naszej encyklopedii. We wcześniejszych wiadomościach pisaliśmy m.in. o rozmiarze świata, prawdopodobnych platformach docelowych gry, dlaczego postawiono na Ciri oraz co nieco o umiejętnościach bohaterki.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosBarbarella.   @   17:50, 06.01.2025
Ciekawe jak będzie wyglądał rozwój komputerowych ludzików w grach. Od prostych algorytmów sterujących ich zachowaniem do być może bardzo rozbudowanej SI do złudzenia przypominającej prawdziwe zachowania i reakcje. Brrr, może już w Wiedźminie 6 jak usiekę jakiegoś niemilca to potem będę miała przez tydzień wyrzuty sumienia że kogoś naprawdę zabiłam. Konsternacja
0 kudosAqix   @   06:40, 07.01.2025
Żeby świat nie okazał się tak żywy jak, w Stalkerze 2;) CP2077 wzorem jakimś nie był w tej sytuacji, gdzie świat udawał żywy tylko wokoło gracza....a po za nim bym martwy jak A-Live w Stalkerze 2;) Raz nawet śledziłem Panam po wyjściu z Afterlife....twierdziła, że idzie do domu. Po przejściu ok 200m oparła się o przypadkową barierkę i paliła papierosa. I tak przez całą noc🤣
Pamiętam jak człowiek zbierał koparek po zobaczeniu żywego świata w Gothicu, gdzie każdy pracował, spał, jadł, miał własne trasy....ale to było ćwierć wieku temu. I do dzisiaj robią te proste skrypty wrażenie...a na dzisiejsze czasy to może KDC i gry Bethy jak Skyrim (jakby to nie brzmiało 🤣)
0 kudosBarbarella.   @   10:08, 07.01.2025
Cytat: Aqix
Raz nawet śledziłem Panam po wyjściu z Afterlife....twierdziła, że idzie do domu. Po przejściu ok 200m oparła się o przypadkową barierkę i paliła papierosa. I tak przez całą noc

Pewno zorientowała się że ją śledzisz. Dumny
Też kiedyś w GTA V uparłam się żeby jechać za jakimś samochodem i sprawdzić dokąd jedzie ale niestety zgubiłam go po jakichś 10-ciu minutach.