Judas było znacznie trudniejsze do przygotowania, niż BioShock, twierdzi Ken Levine
Reżyser projektu uważa, że BioShock było tak naprawdę bardzo, bardzo długim korytarzem z różnymi skryptami. Judas przygotowano całkiem inaczej.
Ken Levine i jego studio Ghost Story Games przygotowują się w tym momencie do premiery intrygującej strzelanki pod tytułem Judas. Reżyser projektu rozmawiał niedawno z redakcją GamesIndustry.biz, a podczas wywiadu przyznał, że przygotowanie Judas było trudniejsze niż opracowanie BioShock. Większy nacisk kładzie ono bowiem na wybory graczy. BioShock, jeśli chodzi o deweloping, było natomiast bardziej korytarzowe.
"BioShock, jeśli spojrzysz na nie z punktu widzenia dewelopingu - może to być opinia niepopularna wśród graczy - jest w zasadzie korytarzem".
"Bardzo, bardzo długim korytarzem ze skryptami, które prezentują opowieść. Judas zrobione jest bardzo, bardzo inaczej i mam nadzieję, że bardziej będzie odzwierciedlać wybory graczy, ale przez to było trudniejsze w przygotowaniu".
"Nawet postaci obserwujące gracza z dystansu i komentujące: 'Widziałeś to i zrobiłeś to, a potem zrobiłeś tamto, a następnie to było interesujące, bo spowodowało to - robimy te rzeczy obecnie".
Judas opracowywane jest z myślą o komputerach osobistych oraz konsolach Xbox Series X|S i PlayStation 5. Jego akcja toczy się na pokładzie statku kosmicznego, a opowieść skupia się na próbie ucieczki tytułowego bohatera. Gra ma być przedstawicielem gatunku immersive sim, więc zmieniać będzie się ona w zależności od naszego stylu gry.
Nie mamy na razie daty premiery Judas, ale spodziewamy się ją poznać niebawem. Take-Two twierdziło, że planuje debiut przed końcem marca 2025 roku.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler