Judas było znacznie trudniejsze do przygotowania, niż BioShock, twierdzi Ken Levine

Reżyser projektu uważa, że BioShock było tak naprawdę bardzo, bardzo długim korytarzem z różnymi skryptami. Judas przygotowano całkiem inaczej.

@ 06.01.2025, 15:02
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps5, xbox x/s

Judas było znacznie trudniejsze do przygotowania, niż BioShock, twierdzi Ken Levine

Ken Levine i jego studio Ghost Story Games przygotowują się w tym momencie do premiery intrygującej strzelanki pod tytułem Judas. Reżyser projektu rozmawiał niedawno z redakcją GamesIndustry.biz, a podczas wywiadu przyznał, że przygotowanie Judas było trudniejsze niż opracowanie BioShock. Większy nacisk kładzie ono bowiem na wybory graczy. BioShock, jeśli chodzi o deweloping, było natomiast bardziej korytarzowe.

"BioShock, jeśli spojrzysz na nie z punktu widzenia dewelopingu - może to być opinia niepopularna wśród graczy - jest w zasadzie korytarzem".

"Bardzo, bardzo długim korytarzem ze skryptami, które prezentują opowieść. Judas zrobione jest bardzo, bardzo inaczej i mam nadzieję, że bardziej będzie odzwierciedlać wybory graczy, ale przez to było trudniejsze w przygotowaniu".

"Nawet postaci obserwujące gracza z dystansu i komentujące: 'Widziałeś to i zrobiłeś to, a potem zrobiłeś tamto, a następnie to było interesujące, bo spowodowało to - robimy te rzeczy obecnie".

Judas opracowywane jest z myślą o komputerach osobistych oraz konsolach Xbox Series X|S i PlayStation 5. Jego akcja toczy się na pokładzie statku kosmicznego, a opowieść skupia się na próbie ucieczki tytułowego bohatera. Gra ma być przedstawicielem gatunku immersive sim, więc zmieniać będzie się ona w zależności od naszego stylu gry.

Nie mamy na razie daty premiery Judas, ale spodziewamy się ją poznać niebawem. Take-Two twierdziło, że planuje debiut przed końcem marca 2025 roku.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosBarbarella.   @   18:03, 06.01.2025
Gościu na tym screenie zdaje się mówić "A co, czy ja mam KOŃ napisane na plecach?"
A jeśli chodzi o wybory gracza i jego wpływ rozgrywkę to bardzo lubię takie gry. Z tym że myślę że takie prawdziwe immersive sim nie ograniczające się do kilkunastu wyborów i kilku zakończeń to dopiero melodia przyszłości.
0 kudosMicMus123456789   @   18:31, 06.01.2025
Powiedział co wiedział, czasami lepiej nie udzielać wywiadu.
0 kudosBarbarella.   @   18:37, 06.01.2025
Cytat: MicMus123456789
Powiedział co wiedział, czasami lepiej nie udzielać wywiadu.

Tak. To już mogli wywiad z tym Koniem ze screena zrobić. Zadziorny

0 kudosAqix   @   06:52, 07.01.2025
Cytat: MicMus123456789
Powiedział co wiedział, czasami lepiej nie udzielać wywiadu.

Napisał co wiedział....nieraz lepiej dwa razy się zastanowić, niż coś napisze się ✍️
Kena to ty szanuj kolego...koleś ma łeb jak sklep, a jego SS2 i Bioshocki to top gry w ogóle...także tego 😉
0 kudosMicMus123456789   @   15:42, 07.01.2025
Cytat: Aqix
Napisał co wiedział....nieraz lepiej dwa razy się zastanowić, niż coś napisze się


Masz rację, dlatego mam nadzieję, że następnym razem przeczytasz artykuł ze zrozumieniem tak samo jak komentarze ;)

To, że BioShock był prostszy do stworzenia wie każdy kto grał lub słyszał o grze, bo to gra liniowa, świetna pod każdym względem, ale liniowa. A Judas ma nam dawać wybory więc to rodzi dziesiątki jeśli nie setki ścieżek, bo każdy gra inaczej więc to logiczne, że przygotowanie takiej gry jest trudniejsze czy bardziej skomplikowane. Dlatego moim zdaniem wypowiedź Levin'a w tym przypadku jest na poziomie naszych piłkarzy narodowych po kolejnym przegranym meczu. Uśmiech
0 kudosBarbarella.   @   16:01, 07.01.2025
Cytat: MicMus123456789
Dlatego moim zdaniem wypowiedź Levin'a w tym przypadku jest na poziomie naszych piłkarzy narodowych po kolejnym przegranym meczu.

Tak. W zasadzie tak. Ja zresztą w ogóle z dużą rezerwą podchodzę do tzw. wywiadów czy oficjalnych wypowiedzi dla prasy. Te drugie to zwykłe bla bla bla a wywiady to zwykle trzymają się reguły "głupie odpowiedzi na głupie pytania" ot czas dla prasy na "odp......l". No a w tym przypadku jest na dodatek tylko wycięty fragment jakiejś większej wypowiedzi. Tak czy owak liczę na dobrą grę. Uśmiech
Dodaj Odpowiedź