Studio Remedy chce być europejską wersją Naughty Dog
Ekipa odpowiedzialna za serie Alan Wake oraz Control chciałaby być postrzegana, jak europejskie Naughty Dog, czyli specjaliści od gier fabularnych.

Studio Remedy Entertainment słynie z tworzenia rozbudowanych gier narracyjnych, a jego ostatnie przedsięwzięcia, Control oraz Alan Wake II, cieszyły się naprawdę dużą popularnością wśród graczy preferujących doznania czysto fabularne.
Deweloperzy świadomi swoich mocnych stron chcieliby być postrzegani, jako europejska wersja studia Naught Dog, o czym powiedział reżyser Alan Wake II, Kyle Rowley, w podcaście Behind the Voice.
"Kiedy dołączyłem do Quantum Break, byłem podekscytowany mogą pracować przy czymś co miało... Jedną z moich ulubionych gier w tym czasie było Uncharted. Pamiętam, jak rozmawiałem z naszym głównym animatorem. Powiedziałem mu, że powinniśmy celować w bycie czymś w rodzaju europejskiej wersji Naughty Dog".
"Byłoby świetnie, gdybyśmy mogli mieć ten sam poziom feelingu, to była gra, w którą chciałbym zagrać. Byłem podekscytowany pracując przy niej".
Z ostatnich informacji wynika, że Alan Wake II sprzedało się do listopada 2024 roku w nakładzie przekraczającym 1,8 mln egzemplarzy, dzięki czemu inwestycja się zwróciła i Remedy może spokojnie przygotowywać kolejne projekty.
Jeśli rozważacie jego zakup, zerknijcie na naszą recenzję Alan Wake II, a przy okazji zapoznajcie się z serią artykułów na temat Połączonego Uniwersum Remedy, w których przybliżamy fabuły z Alan Wake oraz scenariusz z Control. Dzięki nim będziecie wiedzieć, co do tej pory wydarzyło się w ramach RCU.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler