Nad kontynuacją Lords of the Fallen pracuje ponad 200 osób

Prace idą pełną parą - premiera w 2026 roku.

@ 18.12.2024, 17:59
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
pc, ps5, xbox x/s

Nad kontynuacją Lords of the Fallen pracuje ponad 200 osób

Wydane pod koniec 2023 roku Lords of The Fallen okazało się niezłym przedstawicielem gatunku soulslike, choć gra cierpiała na sporą garść niedociągnięć. Przez ostatnie miesiące twórcy ze studia Hexworks opublikowali niezliczoną ilość aktualizacji, mocno poprawiając swój produkt. 

Jednocześnie studio ruszyło pełną parą z pracami nad kontynuacją, zaplanowaną na 2026 rok. Jak donosi Marek Tymiński, CEO firmy CI Games (wydawca), prace nad kontynuacją Lords of the Fallen trwają "od większej części obecnego roku", a udział w nich bierze łącznie ponad 200 osób.

Twórcy planują debiut gry w 2026 roku, ale nie precyzują jeszcze konkretnego terminu. Zapewne więcej konkretów dowiemy się w przyszłym roku, kiedy to wydawca ruszy z zaplanowaną akcją marketingową.

Aktualnie Lords of the Fallen z 2023 roku możecie kupić ze sporą zniżką na Steam. Kontynuacja nie będzie dostępna na platformie Valve - twórcy już wcześniej informowali, że podjęli współpracę z Epic Games Store i wersja PC będzie ekskluzywna dla tej platformy (nie sprecyzowano czy na stałe).


Sprawdź także:
Lords of the Fallen

Lords of the Fallen

Premiera: 28 października 2014
PC, PS4, XBOX ONE, MOB

Lords of the Fallen to wymagająca gra cRPG stworzona przez polskie studio CI Games. Nad pracami czuwał były pracownik CD Projekt - Tomasz Gop - który pełnił funkcję dyrek...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosMicMus123456789   @   19:31, 18.12.2024
Może pracować nawet i 500, ale to nie znaczy, że otrzymamy produkt wysokiej jakości.
0 kudosBarbarella.   @   20:44, 18.12.2024
Cytat: MicMus123456789
Może pracować nawet i 500, ale to nie znaczy, że otrzymamy produkt wysokiej jakości.

A świetne Bright Memory zrobiła jedna osoba i tę polską strategię, średniowiecznego city buildera, zapomniałam tytułu też jeden człowiek. Aż się wierzyć nie chce.
0 kudosIgI123   @   23:01, 18.12.2024
LotF to mój guility pleasure. Przez rok jedyneczkę dopieścili solidnie, jak patrzyłem ostatnio przy okazji patcha to z opinii mieszanych dobili do bardzo pozytywnych. Serce było, jak dołożą nabyte umiejętności to dwójeczka może wyjść naprawdę rewelacyjna.

0 kudosSolidSnake1988   @   21:47, 19.12.2024
Na pewno tak będzie że to zjebią !!! Kolejny dowodzik !
Chcę tylko pomóc! Do szanownych programistów developerów, 3 najważniejsze problemy nadal nie zostały naprawione! Proszę o przemyślenie, daję wam dowody, proszę zobaczcie obrazki! Większość ludzi nienawidzi tej gry z powodu tych problemów!

(Informacja o Poziomie. Prosta mechanika, która ulepszy grę).
Gdzie do cholery jest informacja, że ​​twoja postać awansowała!? Jakiś wpływ na postać!? Dlaczego nigdzie nie ma informacji, że twoja postać ma poziom!. Na przykład trudno jest dodać dobrą mechanikę, aurę nad głową postaci, informacje. Jako gracz nie wiem, czy ryzykować zebrane dusze, czy się wycofać! podczas walki.

Zauważyłem też większą wadę tej gry, chodzi o lokację: „Hall of Bells - Pilgrim” są tam moby, które skaczą jak kangury! na przykład taki mob wskakuje przed drabinę 500m w górę, żeby nas dopaść. Te moby utykają na samym szczycie drabiny! gliczują się. Można to łatwo sprawdzić wystarczy sprowokować moba i szybko wejść po drabinie na górę i czekać co zrobi, czasami biegają jak pojebane bo nie które mobki mają strasznie zawyżone Agroo. nie wracają się na patrol. Jestem zmęczony testowaniem tej gry, bardzo mi przykro że gra wygląda nierealistycznie Garbate Moby gdy skaczą tak wysoko! Nadal nie zostało to naprawione.

Testowano w wersji 1.7.19 Proszę spojrzeć! Zdjęcia, które mogą pomóc tej grze.
https://mega.(...)SiPMH3hA

https://mega.(...)iBvAC77A
Z szacunkiem proszę o zrozumienie

Tu jest moja cała dokumentacja ! jestem już zmęczony testowaniem tego coś tam lekko poprawili jeśli chodzi o walkę ale im to nie wychodzi ! odczuwałem zmiany ale nie dużo nadal moby się ślizgają, śmiesznie obracają w miejscu jak chcą za atakować !! jest to widoczne wystarczy się wpatrzyć w bossy albo w nie które potwory .... Dopiero po takim czasie w Patchu v1.7.19 naprawili Krew bossa Pieta.. chodzi o Animacje szczerze nie chce tego oglądać jest zajebisty proggress tam wszystkie animacje są do wypier.. po prostu Amator jakiś to robił. Mechaniki , Sytem Walki, Animacje są to podstawy. Taka duża firma tyle ludzi i nie potrafią tego ogarnąć. Ale Animacje naprawili Krew Piety pierwszego bossa przecież już nawet Amator by to lepiej zrobił .... gra potrzebuje tego więcej !


Grałem w grę z wersji pierwszej do v1.6.64, mam spore doświadczenie, jeśli chodzi o tego typu gry! Aby ta gra była bardziej dopracowana, nadal brakuje jej prawdziwych poprawek, które nie zostały wprowadzone w celu bardziej zaawansowanego działania. Ale we wszystkich tych poprawkach nadal brakuje najważniejszych rzeczy! Przetestowałem! Glicze i błędy, które nie zostały poprawione. Gra dalej nie dawała mi satysfakcji że mam kontrolę, nie sprawiała mi przyjemności. Często zdarzało się że umierałem z powodu winy gry, która nie została dopracowana.
Opublikowałem wszystkie błędy związane z tym grą! z mojego doświadczenia. Kurwa, nie chodzi o poziom trudności gry! Chodzi o to, że jest źle zrobiona! Irytująca mechanika i system walki nadal leżą!

Każdy ma prawo wyrazić swoją opinię, ja po prostu piszę to, czego doświadczyłem jako doświadczony gracz! poprzez dokładne zbadanie i przestudiowanie tej gry! To jest moja opinia! Kod tej gry jest tak zepsuty, że trudno go naprawić!.

Proszę obejrzeć amatorskie, śmieszne zdjęcia.
https://mega.(...)SiPMH3hA

https://mega.(...)iBvAC77A

https://mega.(...)S33z0DIU
https://mega.(...)bmMhJwgg
https://mega.(...)LtfZzSQs
https://mega.(...)7CQil5Hw
https://mega.(...)cmpOUuvI
https://mega.(...)KUtvikXQ

Gra stawia mi przeszkody na drodze! z powodu niedopracowanych niektórych mechanik i błędów...
W tym filmie pokażę wam: Jak debilnie jest zrobiona ta gra! żeby podnieść przedmiot! muszę stracić życie!, spaść z balkonu! bo nie masz możliwości powrotu. Niesamowita mechanika! i tego jest więcej! W filmie pokazane jest jak moby są w beznadziejnych grupach w pobliżu kaplic!, punktów kontrolnych, nie które moby mają nieskończone agroo, moby cały czas podchodzą do punktów kontrolnych i nie możesz wchodzić w interakcje.

Proszę obejrzyj film amatorski, byłem zmęczony nie miałem siły...
https://mega.(...)XBXZ89hE

(Zaznaczanie Celu i Atak)
Zauważyłem to! Czasami miałem tak: Jak zaznaczam moba po to aby go uderzyć z rozbiegu to moja postać kręciła się do o koła celu jak na karuzeli, nie trafia celu!. Miało być to poprawione nie kurwa bo nie jest! chodzi o szybkość zaznaczenia celu i szybki atak jak się moby pojawią. Postać nie jest w stanie przesunąć się i stoi dokładnie tak jak mob się pojawił i kreci się jak tornado! wokół celu! jak chcemy go uderzyć.

(Informacja o Poziomie. Prosta mechanika, która ulepszy grę).
Gdzie do cholery jest informacja, że ​​twoja postać awansowała!? Jakiś wpływ na postać!? Dlaczego nigdzie nie ma informacji, że twoja postać ma poziom! Gdzie ci ludzie mieli umysły. Na przykład trudno jest dodać dobrą mechanikę, aury nad głową postaci. Jako gracz nie wiem, czy ryzykować zebrane dusze, czy się wycofać! podczas walki.

(Walka i Moby)
Matematyka i skalowanie nie istnieją w tej grze, ale gra oszukuje nas! że tak jest! super! Na przykład: ulepszyłem broń do +5 powinna zadawać dużo więcej obrażeń! przykład: ale zadaję o 30 punktów więcej obrażeń, to jest dziwne! Przykład: mam broń ulepszoną na +10 a bije ona tak, jak by była na +4.

Dlaczego? podczas ładowania ciężkiego ataku gra nie daje ci możliwości użycia: spacji do uniku!, przerwania jego! jest to kluczowe jeśli chodzi o niektóre OP moby w tej grze! wystarczyłoby dodać dobrą mechanikę, to by całkowicie ulepszyło grę, grałoby się o wiele przyjemniej! tak powinno być zrobione od samego początku.

Moby dziwnie zawieszają się na drabinach i ścianach! Zacinają się! albo spadają w przepaść i giną. W lokacji z platformami - "Hall of Bells - Pilgrim". Przed drabiną Moby tam skaczą jak jebane kangury! Z kilkunastu metrów w górę! Przykład: jeden mob uderza cię, gdy jesteś na drabinie, a drugi nie! bo już jesteś nieśmiertelny. Za drabiną uderza cię mob, broń przenika ścianę! teksture! spadasz z drabiny! ooo Znowu giniesz z winy gry, bo to Krab?.

Nic nie widać na ekranie! Ponieważ wszystko jest popieprzone, gra znów sprawia ci kłopoty, Blokada na twojej drodze! Grupa mobów cię blokuję a ty nie masz jak użyć uniku:"Spacja", kamera wchodzi w postać i się gubi! kamera nie wie co się dzieje. Czary rozmazują się po całym ekranie, jest zamieszanie, w ogóle nic nie widać. Moby gonią cię aż do kaplic, Checkpoint nic nie możesz użyć bo jest brak interakcji. Moby czasami nie wracają się na patrol!.

Następna rzecz! Moby lub Elity. Czary mają zwiększony zasięg! i szereg efektów! Na przykład idę przez kanion a moby z odległości 800m uderzają cię kulami ognia lub krzyżami za barierą! i przeszkodą, nie widzę ekranu jest zamieszanie ponieważ wszystko cię blokuje i jest rozmazane przez ogień czary! nie możesz użyć uniku, zablokują cię. Potem dołącza grupa mobów i umierasz z powodu tej pieprzonej gry, która nie daje ci szansy, ponieważ jest źle zrobiona! ok są pieprzone poprawki ale zamiast naprawić najważniejsze rzeczy w tej grze! Nikt nie ma pojęcia, jak to zrobić! Bo taki jest bałagan. Lub ognisty mob strzelający z kuszy jak z pistoletu maszynowego UZI! 15 sek. Musiał być ktoś dobrze pojebany, żeby coś takiego wrzucić do gry!

Problem z mobami Agrro u wszystkich! moby blokują cię w ścianie! Nie ma jak uciec czekasz na śmierć.
moby i elitarne moby: które czasami wejdą w ścianę i strzelają czarami bo są zblokowane, potem przychodzi mnóstwo innych mobów, mob co utknął w teksturze w ścianie ciągle cię uderza czarami! nie rozpoznaje przeszkody?! moby są w beznadziejnych grupach za blisko kapliczek! Wszystko cię goni do Kaplicy nie możesz dać interakcji! bo są moby w pobliżu kurwa mać! to jest nie wybaczalne!

(Tarcze. Na mojej postaci)
Czemu nie mogę odbić 100% obrażeń jak mnie strzela kusznik!? Zasłaniam się tarczą i gówno! beznadziejnie jest to zrobione. To jest jedyny ratunek w tej durnej grze... jak one strzelają w ciebie 600m dalej.

Skasować niebieskie tarcze ze wszystkich normalnych mobów! bo są nieśmiertelne co za pojebana mechanika masakra. Wydłużony czas żeby ściągnąć to latarnią to jest głupota co zniszczyła grę! Pomyśl teraz do tego przychodzi zjebana walka! moby OP! + kusznicy! moby co nie potrafią się odagrować i masz 4 stany co ci połyka HP! truciznę, krwawienie, podpalenie, i zamrażanie i jest fajnie! pozdro. "Lub dać możliwość: wyłączenia tego w opcjach gry!"

(BOSSOWIE I ELEMENTY KRYTYCZNE)
Bossowie: Obracają, ślizgają się dookoła! jak robią jakomś Akcję! jak nie są zwruceni do nas! elelementy obracania nie są odpowiednio rozłożone! jest to cholernie nie naturalne! Boss wykonuje sekwencje ruchów a ty nie możesz nic ku.rwa zrobić! i za każdym razem jest to zjebane Przez co każda walka jest schematyczna! Bosy czasami zaczynają się zamrażać wtedy go bijemy i rozpoczyna się znowu zjebana sekwencja: sztucznych ruchów.
Walki z bossami są pojebane Nie znalazłem żadnych punktów zwanych krytycznymi! Pytam gdzie to jest!. przykład cele: Noga, Głowa, Klatka Piersiowa!. Mob odwrócony: chodzi o plecy! zadajesz takie same obrażenia!. Ci pieprzeni kręcący się, ślizgający się bossowie to żart i kpina! Jedynym ulepszonym bossem w tej grze jest: "boss: Gaverus delikatna, Władczyni Ogarów" Jest zrobiony poprawnie! Bo kiedy strzela i uderza, to nie ślizga się w miejscu, na litość boską. A najbardziej wkurzająca walka była z tym wielkim bossem na całym ekranie, Boss z ciał! Jest w lokacji Bagno! Wszystko jest pojebane, kamera idzie w dupę!, nic nie widać, nie ma żadnego wskazania gdzie dokładnie uderzyć, na przykład: w nogę! I zawszę takie same obrażenia! ku.rwa mać! Twoja postać spada z wysokości i staje się supermanem, bo przeżywa upadek z takiej wysokości!, co to jest! hee Mógł przynajmniej wpaść do wody...Chciałem odinstalować grę! przez kamerę! i system walki. Ale zabiłem tego bossa.

Podczas eksploracji na lokacji: Bagna znowu spadłem do bosa most był zrobiony z papierowych kart!! Przeżyłem upadek! bo postać sobie spadła z 10 piętra!!! Ale Boss zniknął, bo zabiłem go wcześniej! Jaki facet to zaprojektował... człowieku, to jest chore!

(Elementy Platformowe. Rabbits and Rayman)
Ale zrobili barierę w windzie! bo kurwa spadniesz hahaha! po co to jest!? te zamkniecie! drzwi w windzie?! Skurwiałe moby mnie goniły i połowa mapy! i żeby uciec przed mobami! wskoczyłem do windy zamknęła mnie razem z mobami + Śmierć na wejściu! bo nie da się odskoczyć bo jebana winda jest zamknięta. Najgorsza lokacja w całej grze! Lokacja z platformami - "Sala Dzwonów - Pielgrzyma".
Po huj stawiać bariery i płot na elementach platformowych! Lepiej umierać cały czas bo mapa jest źle wykonana, są grupy mobów różnego rodzaju i klikasz: spacje żeby uniknąć ataku i lecisz w przepaść. Albo kilkanaście metrów dalej strzeli cię mob i spadasz z belki na dół! bo kurwa nie wiesz z kąt strzelił! kto to wykonał! tragedia!

Moby skaczą jak kangury przed drabiną! 500m UP! xd i czasami idą za tobą albo zgliczują się na drabinie!, czasami się nawet zabiją hehe bo nie wiedzą co zrobić albo umierają bo spadną z wysokości!. Kod tej gry jest spierdolony po całości!

(Punkt kontrolny i nasiona)
Niektóre lokalizacje! Chodzi o sadzonki! Całkowicie niewłaściwe umieszczenie miejsc! „Punkty kontrolne” Po zabiciu bossów sadzisz nasiono i kilka metrów dalej masz punkt kontrolny, świątynie. Na przykład: „Resztkowe nasiona”, punkt kontrolny! Nie wiem, kto dodał ten pieprzony system! To nie ma sensu! Sadziłem nasiona wiele razy i kilka metrów dalej miałem punkt kontroli sanktuarium. System, który nic nie dodaje! I nie jest dobrze przemyślany! Miałoby to sens! Gdybym mógł go zasadzić wszędzie! Byłoby to najlepszy sposób na dodanie czegoś do tej strasznej gry!

(Wybuchające Miny)
O ku.rwa mać kolejny syf dodany do tej gry! co nic nie wprowadza do tej gry! żeby cię wkurwić!.Pytam się po co to jest!? na co? Pamiętam kanion kilkanaście metrów, tunel był obklejony tym syfem całe ściany co kilka centymetrów i tak do samego końca! rozumie cię to! hehe Albo na elementach platformowych wybuchające miny na ścianach kto to projektował!? Mechaniki i system walki powoduję żeby usunąć grę z dysku!

(Umbral Rescue) I jeszcze coś jebane Mimiki w Umbralu kurwa mać! powaliło was! "podnosisz item mob wyskakuję i cię gryzie!" syf. Przykład: odnośnie umbralu jest to lenistwem w huj ! mamy jedynie białe ściany pokryte posągami ! raz miałem tak że cały pokój był biały i ku.rwa nic nie było tam!! "np. dodać mechanikę za pomocą lampy jak będzie pulsować znajdziemy jakiś ciekawy item!" ale po huj tak robić! xd albo złudzenie nas, przykład: wchodzimy w Umbral i widzimy w nim NPC, w zwykłym normalnym świecie tez widzimy npc! i możemy z nim rozmawiać hehe zajebiste w huj! zero logiki! czegoś tu nie rozumiem co twórcy odjebali z tą grą?? czyli wychodzi na to ze jak jesteśmy w Umbralu to też jesteśmy w normalnym świecie hehhehehe po prostu jestem mądry! tak naprawdę tego Umbralu w grze nie musiało być! gra na tym by wyszła lepiej! wracając do tematu!latające świetliki, świerszcze! co znajdują się w Umbralu są w stanie reagować na stwory które znajdują się w normalnym świecie! i w Umbralu! zajebiscie! zryło mi to głowę. Następny minus: Jak jesteśmy w Umbralu! wykonujemy Akcje latarnią! żeby coś otworzyć, przesunąć! to co chwile respią się moby "koło nas!" Gwarantuje wam! nie zaznaczycie tego co trzeba! tylko jebane moby! Ale jest tu grono ludzi debili co znają się lepiej.... taki mały drobny pomysł Uśmiech pozdrawiam

(Łucznicy i Kusznicy!)
Zasięg strzelania, mam na myśli dystansowy! zwłaszcza kusznicy! Zasięg strzelania jest za duży. Tłumy kuszników w innych lokacjach tworzą siekierę, razem z innymi mobami chodzi o grupę. Jesteś na platformie i nagle dostajesz bułe w plecy! A nie wiesz gdzie! bo mobek ma zwiększone Agroo! i zasięg ataku.

(Trucizna!)
Poza tym trucizna w tej grze jest zbyt OP! Jeśli zostaniemy zatruci przez mobów, Na początku gry! nie będziemy mieli szansy się wyleczyć. Pasek trucizny jest za długi! za bardzo nas pożera!
Rozwiązanie: Na przykład wprowadzić poprawkę, że co 5sec. trucizna będzie nas powoli zatruwać, a pasek z życiem będzie stopniowo! spadał! To rozwiąże ten pieprzony problem! Do tego dochodzą moby w grupach masz na sobie 4 różne stany! + niebieska tarcza na mobach, trujące moby jak zabijemy + potem wstaje jeszcze raz! i na koniec wybucha super! Podkreślam że mają dużą ilość hp! i są twarde!

Moje przemyślenia! Najważniejsze w takich grach jest odpowiednie dopasowanie mobów do miejsca, ich rozmieszczenie i przede wszystkim dobra walka, wtedy fundamenty tej gry będą dobre! a nie moby skaczące z 500m w górę przed drabiną! albo moby, które nie rozpoznają przeszkód, jeden cię uderza, a drugi nie... to wymaga dopracowania! Albo moby uderzające za drabiną! Co jakiś czas z niej spadasz i zanim wstaniesz znowu dostajesz obrażenia, bo łucznicy strzelają z kilkunastu metrów + w tym całym chaosie musisz pozbyć się tarczy z moba, bo jest kurwa nieśmiertelny! za pomocą lampy. Poza tym moby stoją na punktach kontrolnych kilka metrów dalej! i żadnej interakcji Przepraszam, nie tak! nie tak!

Super Reklamy. W reklamach tylko filmy! Marketing! bo to normalne, ale rzeczywistość jest inna! wygląda blado! blado! fajnie by było, gdyby gra tak wyglądała! jak w reklamach! jak płacisz komuś i takiemu idiotycznemu kretynowi to dajesz grze 8 albo 9, brawo, bo ona nie jest kurwa naprawiona! Tylko animacje i przerywniki filmowe! w grze to żart! i śmiech! Widzisz nowy silnik Unreal! nie jest łatwy do opanowania, jest zabugowany! wiem to, bo programowałem i robiłem mody do gier i je łatałem! a co najważniejsze jest tani! i można się w nim szybko załapać! i jest często używany z tego powodu jest najczęściej wybierany do produkcji! czasami programiści muszą naprawić sam silnik, bo ma błędy! + do tego gra... i jest jeszcze robota! ale jak ktoś nie rozumie jak to zrobić mądrze i miesza gówno! to jest gówniane gówno, a nie gra!

Podczas przechodzenia gry hehehe W tej grze zauważyłem, że są "Darmowe rzeczy z biblioteki Unreal" Amatorskie okropne efekty! animacje! tragedia! Po zabiciu ostatniego bosa grę wywaliłem do kosza! jak mozna tak odwalić! patologia! to jest żart! kto to wymyślił ten system...

Proszę o wyrozumiałość i wszystkiego najlepszego. A niedługo jakiś idiota napisze, że walka jest zajebista, a gra musi być trudna! bo ma oczy głęboko w dupie! i nie widzi, nie wie jak ta gra ma być zrobiona, chodzi o mechanikę, animacje, walkę! to jest złe! albo moby przyklejające się do ściany albo magiczne moby rzucające kulami ognia na 800m i nic nie widać w tym bałaganie + nieskończone Agrro. co to kurwa jest? przepraszam, jestem mądry, nie kupuję tego! bo mam już dość! To sprawia, że ​​mniej chcę grać. Polskie przysłowie! „Szanowani developerzy” uczą się na błędach.. potencjał był, ale został dodany w zły sposób. W zły sposób! jesteśmy tylko ludźmi Pozdrowienia dla graczy!


0 kudosBarbarella.   @   22:01, 19.12.2024
Oj tam. Do trzech razy sztuka. Teraz za trzecim podejściem Upadli powstaną. Szczęśliwy Może wśród tych 200 osób parę zna się na robieniu gier. Reszta może kawę parzyć albo po ciastka biegać. Centrala w Wa-wie wie co robi Dumny
0 kudosIgI123   @   22:27, 19.12.2024
Cytat: SolidSnake1988
Na pewno tak będzie że to zjebią !!! Kolejny dowodzik !
Chcę tylko pomóc! Do szanownych programistów developerów, 3 najważniejsze problemy nadal nie zostały naprawione! Proszę o przemyślenie, daję wam dowody, proszę zobaczcie obrazki! Większość ludzi nienawidzi tej gry z powodu tych problemów!

(Informacja o Poziomie. Prosta mechanika, która ulepszy grę).
Gdzie do cholery jest informacja, że ​​twoja postać awansowała!? Jakiś wpływ na postać!? Dlaczego nigdzie nie ma informacji, że twoja postać ma poziom!. Na przykład trudno jest dodać dobrą mechanikę, aurę nad głową postaci, informacje. Jako gracz nie wiem, czy ryzykować zebrane dusze, czy się wycofać! podczas walki.

Zauważyłem też większą wadę tej gry, chodzi o lokację: „Hall of Bells - Pilgrim” są tam moby, które skaczą jak kangury! na przykład taki mob wskakuje przed drabinę 500m w górę, żeby nas dopaść. Te moby utykają na samym szczycie drabiny! gliczują się. Można to łatwo sprawdzić wystarczy sprowokować moba i szybko wejść po drabinie na górę i czekać co zrobi, czasami biegają jak pojebane bo nie które mobki mają strasznie zawyżone Agroo. nie wracają się na patrol. Jestem zmęczony testowaniem tej gry, bardzo mi przykro że gra wygląda nierealistycznie Garbate Moby gdy skaczą tak wysoko! Nadal nie zostało to naprawione.

Testowano w wersji 1.7.19 Proszę spojrzeć! Zdjęcia, które mogą pomóc tej grze.
https://mega.(...)SiPMH3hA

https://mega.(...)iBvAC77A
Z szacunkiem proszę o zrozumienie

Tu jest moja cała dokumentacja ! jestem już zmęczony testowaniem tego coś tam lekko poprawili jeśli chodzi o walkę ale im to nie wychodzi ! odczuwałem zmiany ale nie dużo nadal moby się ślizgają, śmiesznie obracają w miejscu jak chcą za atakować !! jest to widoczne wystarczy się wpatrzyć w bossy albo w nie które potwory .... Dopiero po takim czasie w Patchu v1.7.19 naprawili Krew bossa Pieta.. chodzi o Animacje szczerze nie chce tego oglądać jest zajebisty proggress tam wszystkie animacje są do wypier.. po prostu Amator jakiś to robił. Mechaniki , Sytem Walki, Animacje są to podstawy. Taka duża firma tyle ludzi i nie potrafią tego ogarnąć. Ale Animacje naprawili Krew Piety pierwszego bossa przecież już nawet Amator by to lepiej zrobił .... gra potrzebuje tego więcej !


Grałem w grę z wersji pierwszej do v1.6.64, mam spore doświadczenie, jeśli chodzi o tego typu gry! Aby ta gra była bardziej dopracowana, nadal brakuje jej prawdziwych poprawek, które nie zostały wprowadzone w celu bardziej zaawansowanego działania. Ale we wszystkich tych poprawkach nadal brakuje najważniejszych rzeczy! Przetestowałem! Glicze i błędy, które nie zostały poprawione. Gra dalej nie dawała mi satysfakcji że mam kontrolę, nie sprawiała mi przyjemności. Często zdarzało się że umierałem z powodu winy gry, która nie została dopracowana.
Opublikowałem wszystkie błędy związane z tym grą! z mojego doświadczenia. Kurwa, nie chodzi o poziom trudności gry! Chodzi o to, że jest źle zrobiona! Irytująca mechanika i system walki nadal leżą!

Każdy ma prawo wyrazić swoją opinię, ja po prostu piszę to, czego doświadczyłem jako doświadczony gracz! poprzez dokładne zbadanie i przestudiowanie tej gry! To jest moja opinia! Kod tej gry jest tak zepsuty, że trudno go naprawić!.

Proszę obejrzeć amatorskie, śmieszne zdjęcia.
https://mega.(...)SiPMH3hA

https://mega.(...)iBvAC77A

https://mega.(...)S33z0DIU
https://mega.(...)bmMhJwgg
https://mega.(...)LtfZzSQs
https://mega.(...)7CQil5Hw
https://mega.(...)cmpOUuvI
https://mega.(...)KUtvikXQ

Gra stawia mi przeszkody na drodze! z powodu niedopracowanych niektórych mechanik i błędów...
W tym filmie pokażę wam: Jak debilnie jest zrobiona ta gra! żeby podnieść przedmiot! muszę stracić życie!, spaść z balkonu! bo nie masz możliwości powrotu. Niesamowita mechanika! i tego jest więcej! W filmie pokazane jest jak moby są w beznadziejnych grupach w pobliżu kaplic!, punktów kontrolnych, nie które moby mają nieskończone agroo, moby cały czas podchodzą do punktów kontrolnych i nie możesz wchodzić w interakcje.

Proszę obejrzyj film amatorski, byłem zmęczony nie miałem siły...
https://mega.(...)XBXZ89hE

(Zaznaczanie Celu i Atak)
Zauważyłem to! Czasami miałem tak: Jak zaznaczam moba po to aby go uderzyć z rozbiegu to moja postać kręciła się do o koła celu jak na karuzeli, nie trafia celu!. Miało być to poprawione nie kurwa bo nie jest! chodzi o szybkość zaznaczenia celu i szybki atak jak się moby pojawią. Postać nie jest w stanie przesunąć się i stoi dokładnie tak jak mob się pojawił i kreci się jak tornado! wokół celu! jak chcemy go uderzyć.

(Informacja o Poziomie. Prosta mechanika, która ulepszy grę).
Gdzie do cholery jest informacja, że ​​twoja postać awansowała!? Jakiś wpływ na postać!? Dlaczego nigdzie nie ma informacji, że twoja postać ma poziom! Gdzie ci ludzie mieli umysły. Na przykład trudno jest dodać dobrą mechanikę, aury nad głową postaci. Jako gracz nie wiem, czy ryzykować zebrane dusze, czy się wycofać! podczas walki.

(Walka i Moby)
Matematyka i skalowanie nie istnieją w tej grze, ale gra oszukuje nas! że tak jest! super! Na przykład: ulepszyłem broń do +5 powinna zadawać dużo więcej obrażeń! przykład: ale zadaję o 30 punktów więcej obrażeń, to jest dziwne! Przykład: mam broń ulepszoną na +10 a bije ona tak, jak by była na +4.

Dlaczego? podczas ładowania ciężkiego ataku gra nie daje ci możliwości użycia: spacji do uniku!, przerwania jego! jest to kluczowe jeśli chodzi o niektóre OP moby w tej grze! wystarczyłoby dodać dobrą mechanikę, to by całkowicie ulepszyło grę, grałoby się o wiele przyjemniej! tak powinno być zrobione od samego początku.

Moby dziwnie zawieszają się na drabinach i ścianach! Zacinają się! albo spadają w przepaść i giną. W lokacji z platformami - "Hall of Bells - Pilgrim". Przed drabiną Moby tam skaczą jak jebane kangury! Z kilkunastu metrów w górę! Przykład: jeden mob uderza cię, gdy jesteś na drabinie, a drugi nie! bo już jesteś nieśmiertelny. Za drabiną uderza cię mob, broń przenika ścianę! teksture! spadasz z drabiny! ooo Znowu giniesz z winy gry, bo to Krab?.

Nic nie widać na ekranie! Ponieważ wszystko jest popieprzone, gra znów sprawia ci kłopoty, Blokada na twojej drodze! Grupa mobów cię blokuję a ty nie masz jak użyć uniku:"Spacja", kamera wchodzi w postać i się gubi! kamera nie wie co się dzieje. Czary rozmazują się po całym ekranie, jest zamieszanie, w ogóle nic nie widać. Moby gonią cię aż do kaplic, Checkpoint nic nie możesz użyć bo jest brak interakcji. Moby czasami nie wracają się na patrol!.

Następna rzecz! Moby lub Elity. Czary mają zwiększony zasięg! i szereg efektów! Na przykład idę przez kanion a moby z odległości 800m uderzają cię kulami ognia lub krzyżami za barierą! i przeszkodą, nie widzę ekranu jest zamieszanie ponieważ wszystko cię blokuje i jest rozmazane przez ogień czary! nie możesz użyć uniku, zablokują cię. Potem dołącza grupa mobów i umierasz z powodu tej pieprzonej gry, która nie daje ci szansy, ponieważ jest źle zrobiona! ok są pieprzone poprawki ale zamiast naprawić najważniejsze rzeczy w tej grze! Nikt nie ma pojęcia, jak to zrobić! Bo taki jest bałagan. Lub ognisty mob strzelający z kuszy jak z pistoletu maszynowego UZI! 15 sek. Musiał być ktoś dobrze pojebany, żeby coś takiego wrzucić do gry!

Problem z mobami Agrro u wszystkich! moby blokują cię w ścianie! Nie ma jak uciec czekasz na śmierć.
moby i elitarne moby: które czasami wejdą w ścianę i strzelają czarami bo są zblokowane, potem przychodzi mnóstwo innych mobów, mob co utknął w teksturze w ścianie ciągle cię uderza czarami! nie rozpoznaje przeszkody?! moby są w beznadziejnych grupach za blisko kapliczek! Wszystko cię goni do Kaplicy nie możesz dać interakcji! bo są moby w pobliżu kurwa mać! to jest nie wybaczalne!

(Tarcze. Na mojej postaci)
Czemu nie mogę odbić 100% obrażeń jak mnie strzela kusznik!? Zasłaniam się tarczą i gówno! beznadziejnie jest to zrobione. To jest jedyny ratunek w tej durnej grze... jak one strzelają w ciebie 600m dalej.

Skasować niebieskie tarcze ze wszystkich normalnych mobów! bo są nieśmiertelne co za pojebana mechanika masakra. Wydłużony czas żeby ściągnąć to latarnią to jest głupota co zniszczyła grę! Pomyśl teraz do tego przychodzi zjebana walka! moby OP! + kusznicy! moby co nie potrafią się odagrować i masz 4 stany co ci połyka HP! truciznę, krwawienie, podpalenie, i zamrażanie i jest fajnie! pozdro. "Lub dać możliwość: wyłączenia tego w opcjach gry!"

(BOSSOWIE I ELEMENTY KRYTYCZNE)
Bossowie: Obracają, ślizgają się dookoła! jak robią jakomś Akcję! jak nie są zwruceni do nas! elelementy obracania nie są odpowiednio rozłożone! jest to cholernie nie naturalne! Boss wykonuje sekwencje ruchów a ty nie możesz nic ku.rwa zrobić! i za każdym razem jest to zjebane Przez co każda walka jest schematyczna! Bosy czasami zaczynają się zamrażać wtedy go bijemy i rozpoczyna się znowu zjebana sekwencja: sztucznych ruchów.
Walki z bossami są pojebane Nie znalazłem żadnych punktów zwanych krytycznymi! Pytam gdzie to jest!. przykład cele: Noga, Głowa, Klatka Piersiowa!. Mob odwrócony: chodzi o plecy! zadajesz takie same obrażenia!. Ci pieprzeni kręcący się, ślizgający się bossowie to żart i kpina! Jedynym ulepszonym bossem w tej grze jest: "boss: Gaverus delikatna, Władczyni Ogarów" Jest zrobiony poprawnie! Bo kiedy strzela i uderza, to nie ślizga się w miejscu, na litość boską. A najbardziej wkurzająca walka była z tym wielkim bossem na całym ekranie, Boss z ciał! Jest w lokacji Bagno! Wszystko jest pojebane, kamera idzie w dupę!, nic nie widać, nie ma żadnego wskazania gdzie dokładnie uderzyć, na przykład: w nogę! I zawszę takie same obrażenia! ku.rwa mać! Twoja postać spada z wysokości i staje się supermanem, bo przeżywa upadek z takiej wysokości!, co to jest! hee Mógł przynajmniej wpaść do wody...Chciałem odinstalować grę! przez kamerę! i system walki. Ale zabiłem tego bossa.

Podczas eksploracji na lokacji: Bagna znowu spadłem do bosa most był zrobiony z papierowych kart!! Przeżyłem upadek! bo postać sobie spadła z 10 piętra!!! Ale Boss zniknął, bo zabiłem go wcześniej! Jaki facet to zaprojektował... człowieku, to jest chore!

(Elementy Platformowe. Rabbits and Rayman)
Ale zrobili barierę w windzie! bo kurwa spadniesz hahaha! po co to jest!? te zamkniecie! drzwi w windzie?! Skurwiałe moby mnie goniły i połowa mapy! i żeby uciec przed mobami! wskoczyłem do windy zamknęła mnie razem z mobami + Śmierć na wejściu! bo nie da się odskoczyć bo jebana winda jest zamknięta. Najgorsza lokacja w całej grze! Lokacja z platformami - "Sala Dzwonów - Pielgrzyma".
Po huj stawiać bariery i płot na elementach platformowych! Lepiej umierać cały czas bo mapa jest źle wykonana, są grupy mobów różnego rodzaju i klikasz: spacje żeby uniknąć ataku i lecisz w przepaść. Albo kilkanaście metrów dalej strzeli cię mob i spadasz z belki na dół! bo kurwa nie wiesz z kąt strzelił! kto to wykonał! tragedia!

Moby skaczą jak kangury przed drabiną! 500m UP! xd i czasami idą za tobą albo zgliczują się na drabinie!, czasami się nawet zabiją hehe bo nie wiedzą co zrobić albo umierają bo spadną z wysokości!. Kod tej gry jest spierdolony po całości!

(Punkt kontrolny i nasiona)
Niektóre lokalizacje! Chodzi o sadzonki! Całkowicie niewłaściwe umieszczenie miejsc! „Punkty kontrolne” Po zabiciu bossów sadzisz nasiono i kilka metrów dalej masz punkt kontrolny, świątynie. Na przykład: „Resztkowe nasiona”, punkt kontrolny! Nie wiem, kto dodał ten pieprzony system! To nie ma sensu! Sadziłem nasiona wiele razy i kilka metrów dalej miałem punkt kontroli sanktuarium. System, który nic nie dodaje! I nie jest dobrze przemyślany! Miałoby to sens! Gdybym mógł go zasadzić wszędzie! Byłoby to najlepszy sposób na dodanie czegoś do tej strasznej gry!

(Wybuchające Miny)
O ku.rwa mać kolejny syf dodany do tej gry! co nic nie wprowadza do tej gry! żeby cię wkurwić!.Pytam się po co to jest!? na co? Pamiętam kanion kilkanaście metrów, tunel był obklejony tym syfem całe ściany co kilka centymetrów i tak do samego końca! rozumie cię to! hehe Albo na elementach platformowych wybuchające miny na ścianach kto to projektował!? Mechaniki i system walki powoduję żeby usunąć grę z dysku!

(Umbral Rescue) I jeszcze coś jebane Mimiki w Umbralu kurwa mać! powaliło was! "podnosisz item mob wyskakuję i cię gryzie!" syf. Przykład: odnośnie umbralu jest to lenistwem w huj ! mamy jedynie białe ściany pokryte posągami ! raz miałem tak że cały pokój był biały i ku.rwa nic nie było tam!! "np. dodać mechanikę za pomocą lampy jak będzie pulsować znajdziemy jakiś ciekawy item!" ale po huj tak robić! xd albo złudzenie nas, przykład: wchodzimy w Umbral i widzimy w nim NPC, w zwykłym normalnym świecie tez widzimy npc! i możemy z nim rozmawiać hehe zajebiste w huj! zero logiki! czegoś tu nie rozumiem co twórcy odjebali z tą grą?? czyli wychodzi na to ze jak jesteśmy w Umbralu to też jesteśmy w normalnym świecie hehhehehe po prostu jestem mądry! tak naprawdę tego Umbralu w grze nie musiało być! gra na tym by wyszła lepiej! wracając do tematu!latające świetliki, świerszcze! co znajdują się w Umbralu są w stanie reagować na stwory które znajdują się w normalnym świecie! i w Umbralu! zajebiscie! zryło mi to głowę. Następny minus: Jak jesteśmy w Umbralu! wykonujemy Akcje latarnią! żeby coś otworzyć, przesunąć! to co chwile respią się moby "koło nas!" Gwarantuje wam! nie zaznaczycie tego co trzeba! tylko jebane moby! Ale jest tu grono ludzi debili co znają się lepiej.... taki mały drobny pomysł Uśmiech pozdrawiam

(Łucznicy i Kusznicy!)
Zasięg strzelania, mam na myśli dystansowy! zwłaszcza kusznicy! Zasięg strzelania jest za duży. Tłumy kuszników w innych lokacjach tworzą siekierę, razem z innymi mobami chodzi o grupę. Jesteś na platformie i nagle dostajesz bułe w plecy! A nie wiesz gdzie! bo mobek ma zwiększone Agroo! i zasięg ataku.

(Trucizna!)
Poza tym trucizna w tej grze jest zbyt OP! Jeśli zostaniemy zatruci przez mobów, Na początku gry! nie będziemy mieli szansy się wyleczyć. Pasek trucizny jest za długi! za bardzo nas pożera!
Rozwiązanie: Na przykład wprowadzić poprawkę, że co 5sec. trucizna będzie nas powoli zatruwać, a pasek z życiem będzie stopniowo! spadał! To rozwiąże ten pieprzony problem! Do tego dochodzą moby w grupach masz na sobie 4 różne stany! + niebieska tarcza na mobach, trujące moby jak zabijemy + potem wstaje jeszcze raz! i na koniec wybucha super! Podkreślam że mają dużą ilość hp! i są twarde!

Moje przemyślenia! Najważniejsze w takich grach jest odpowiednie dopasowanie mobów do miejsca, ich rozmieszczenie i przede wszystkim dobra walka, wtedy fundamenty tej gry będą dobre! a nie moby skaczące z 500m w górę przed drabiną! albo moby, które nie rozpoznają przeszkód, jeden cię uderza, a drugi nie... to wymaga dopracowania! Albo moby uderzające za drabiną! Co jakiś czas z niej spadasz i zanim wstaniesz znowu dostajesz obrażenia, bo łucznicy strzelają z kilkunastu metrów + w tym całym chaosie musisz pozbyć się tarczy z moba, bo jest kurwa nieśmiertelny! za pomocą lampy. Poza tym moby stoją na punktach kontrolnych kilka metrów dalej! i żadnej interakcji Przepraszam, nie tak! nie tak!

Super Reklamy. W reklamach tylko filmy! Marketing! bo to normalne, ale rzeczywistość jest inna! wygląda blado! blado! fajnie by było, gdyby gra tak wyglądała! jak w reklamach! jak płacisz komuś i takiemu idiotycznemu kretynowi to dajesz grze 8 albo 9, brawo, bo ona nie jest kurwa naprawiona! Tylko animacje i przerywniki filmowe! w grze to żart! i śmiech! Widzisz nowy silnik Unreal! nie jest łatwy do opanowania, jest zabugowany! wiem to, bo programowałem i robiłem mody do gier i je łatałem! a co najważniejsze jest tani! i można się w nim szybko załapać! i jest często używany z tego powodu jest najczęściej wybierany do produkcji! czasami programiści muszą naprawić sam silnik, bo ma błędy! + do tego gra... i jest jeszcze robota! ale jak ktoś nie rozumie jak to zrobić mądrze i miesza gówno! to jest gówniane gówno, a nie gra!

Podczas przechodzenia gry hehehe W tej grze zauważyłem, że są "Darmowe rzeczy z biblioteki Unreal" Amatorskie okropne efekty! animacje! tragedia! Po zabiciu ostatniego bosa grę wywaliłem do kosza! jak mozna tak odwalić! patologia! to jest żart! kto to wymyślił ten system...

Proszę o wyrozumiałość i wszystkiego najlepszego. A niedługo jakiś idiota napisze, że walka jest zajebista, a gra musi być trudna! bo ma oczy głęboko w dupie! i nie widzi, nie wie jak ta gra ma być zrobiona, chodzi o mechanikę, animacje, walkę! to jest złe! albo moby przyklejające się do ściany albo magiczne moby rzucające kulami ognia na 800m i nic nie widać w tym bałaganie + nieskończone Agrro. co to kurwa jest? przepraszam, jestem mądry, nie kupuję tego! bo mam już dość! To sprawia, że ​​mniej chcę grać. Polskie przysłowie! „Szanowani developerzy” uczą się na błędach.. potencjał był, ale został dodany w zły sposób. W zły sposób! jesteśmy tylko ludźmi Pozdrowienia dla graczy!
Jestem przekonany że widziałem Cię pod ostatnim filmem zanny'ego o LotF, i gdzieś jeszcze. Ty wszędzie gdzie jest poruszany temat tej gry wklejasz ten sam rant na stronę A4? XD
0 kudosBarbarella.   @   22:45, 19.12.2024
Fakt że kij wie co to za studio teraz tę grę robi, znowu jakieś pospolite ruszenie ale bądźmy dobrej myśli, Bossowie będą zarąbiaści i będą mieli długi pasek życi...a. Zadziorny
Dodaj Odpowiedź