Mapa w Wiedźmin 4 będzie mniej więcej podobnych rozmiarów, co ta z Wiedźmina 3
Gra jest spora. Będzie duża w porównaniu z tym, co do tej pory zrobiło studio CD Projekt RED, powiedział Sebastian Kalemba.

CD Projekt RED ujawnił kilka dni temu Projekt Polaris, czyli czwartą część Wiedźmina. Miało to miejsce w trakcie The Game Awards 2024, a materiał promujący grę rozszedł się szerokim echem w całej branży. Niedługo po publikacji trailera zaczęły pojawiać się nowe szczegóły na temat nadchodzącego przedsięwzięcia. Pochodzą one z rozlicznych wywiadów.
Podczas jednego z rozlicznych wywiadów, zorganizowanego przez Friends Per Second, reżyser gry Sebastian Kalemba oraz producentka wykonawcza Gosia Mitrega zapytani zostali o to, jakiej wielkości świat przygotowywany jest na potrzeby Wiedźmina 4. Okazuje się, że będzie on przypominał rozmiarem Wiedźmina 3, choć nie będzie to 1:1.
Kalemba zaczął od anegdoty dotyczącej długości rozszerzeń Wiedźmina 3. "Gdy rzuciliśmy liczbami, pomyśleliśmy 5 do 10 godzin może dla Serc z Kamienia oraz dla Krwi i Wina od 10 do 15 godzin. Ale ostatecznie dobiliśmy do 30 godzin. Więc jest dokładnie tak, to jest teoria chaosu".
"Empirycznie mamy mnóstwo wiedzy, jeśli chodzi o strukturę Wiedźmina 1, 2, 3 oraz strukturę Cyberpunka oraz ich rozszerzeń. Więc korzystamy z tych danych".
CD Projekt RED patrzy jednak na skalę "nieco inaczej. Nie chcemy być podlegli liczbom, wiecie o co mi chodzi?".
Jeśli chodzi o mapę Wiedźmina 4, będzie ona "mniej więcej taka sama, jeśli chodzi o rozmiar", jak ta z Wiedźmina 3. Nawet liczba zadań i aktywności ma być podobna. Deweloperzy chcą "przede wszystkim oddać w naszej ręce super wciągające doświadczenie". Twórcy idą też w jakość, a nie w ilość.
Więcej informacji na temat Wiedźmina 4 będziemy mieć dla Was w kolejnych miesiącach, a tymczasem zerknijcie na ostatnie materiały zgromadzone w naszej encyklopedii gier.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler