Twórca Marvel Rivals twierdzi, że Concord odniósł porażkę, bo nic nie wnosił do branży

Concord odniosło porażkę, bo nie wprowadzało do gatunku niczego unikatowego. Gracze byli przez to niezainteresowani zabawą.

@ 12.12.2024, 11:08
Patryk "juve" Jankowski
Jestem szczęśliwym, wieloletnim i oddanym użytkownikiem konsol PlayStation. Lubię dopracowane, rozbudowane i ambitne gry wideo z najwyższej półki. Osobiście znam Solid Snake'a, z Larą Croft umawiałem się na randki i mieszkam w Residencji. Rzekłem.
pc, ps5, xbox x/s

Twórca Marvel Rivals twierdzi, że Concord odniósł porażkę, bo nic nie wnosił do branży

Kolejna osoba z branży gier wideo postanowiła wypowiedzieć się na temat spektakularnego upadku Concord. Twórca Marvel Rivals twierdzi, że gra nie miała zbyt wiele do zaoferowania i dlatego PlayStation przegrało.

Dyrektor Marvel Rivals, Thaddeus Sasser, zasugerował, że Concord okazał się klapą, ponieważ nie przyniósł żadnej wyjątkowej wartości graczom.

Sasser poruszył kwestię losu gry, której deweloper Firewalk Studios został zamknięty przez Sony, w wywiadzie dla VideoGamera. Wywiad został nagrany przed premierą Marvel Rivals, darmowej strzelanki z bohaterami wydanej przez NetEase, która przyciągnęła aż 10 milionów graczy w ciągu trzech dni od premiery w zeszłym tygodniu.

Concord nie wnosiło jego zdaniem emocji i niczego nowego. Całkiem inaczej wygląda to w przypadku Marvel Rivals, które rozbudza wyobraźnię fanów.

"Myślę, że sztuczka polega na tym, że musisz mieć powód, dla którego ludzie chcą przyjść i zagrać w twoją grę, i myślę, że Marvel Rivals robi dokładnie to z superbohaterem. Nie wiem jak Ty, ale kiedy usłyszałem koncepcję gry, pomyślałem: O mój Boże, chcę być Storm w grze, chcę być Doktorem Strange w grze. Chcę być tymi bohaterami w grze, to brzmi niesamowicie".

Co dokładnie wpłynęło na porażkę Concord? Tego oczywiście nie wiemy. Najprawdopodobniej był to zbieg wielu niekorzystnych czynników. Czasem nie wszystko da się przewidzieć, a każda inwestycja to w sumie loteria.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosBarbarella.   @   11:34, 12.12.2024
Niedługo na tym Concordzie to zaczną doktoraty robić. A ja wiem czy faktycznie brak unikatowości ma duży wpływ na sprzedaż? CoD-y przecież rozchodzą się jak ciepłe bułeczki a samo Acti było powodem wielkiej wojny między korposami. Niby najlepszym wytłumaczeniem jest "nie tego chcą gracze" ale gracze to też sami nie wiedzą czego chcą. Raz chcą żeby było "unikatowo" a raz żeby było "tak jak zawsze". Zdziwiony