Avowed pozwoli graczom zacząć prawie każdą misję na wiele sposobów
Deweloperzy chcą, by było to zależne od naturalnej progresji gracza w ramach wirtualnego świata gry.
Obsidian Entertainment przygotowuje się do premiery swojej nowej gry, czyli Avowed, a jeśli planujecie jej zakup, otrzymaliśmy garść nowych informacji. Pochodzą one z wywiadu zorganizowanego przez redakcję GamesRadar, w którym wziął udział projektant środowiska w grze, Berto Ritger.
Z wypowiedzi Ritgera wynika, że zadania w Avowed będziemy mogli rozpoczynać na wiele różnych sposobów, zależnych od tego, jak będziemy grać i postępować w ramach głównego wątku fabularnego. Na inicjowanie ich będą wpływać po prostu podejmowane przez nas decyzje.
"Myślę, że prawie wszystkie, jeśli nie wszystkie, zadania w grze można rozpocząć na więcej niż jeden sposób. Jeśli postępował będziesz nie w kolejności i podnosił przedmioty oraz dawał je osobom, które ich szukają, lub zabijesz jakąś postać, czy cokolwiek, możesz grać w ten sposób. Możesz dotrzeć do lochu z innego kierunku, niż byłoby to normalne. Chcemy byś mógł to zrobić na podstawie swojej naturalnej progresji w świecie gry".
W tym momencie nie wiemy niestety jak duże znaczenie będą mieć wybory i jak mocno zmienią one przebieg zabawy. Mieliśmy już co prawda okazję, by sprawdzić Avowed za sprawą udostępnionego nam wycinka gry, ale po kilku godzinach zabawy nie da się ocenić tak dużego i rozbudowanego RPG.
Premierę Avowed zaplanowano na 18 lutego. Grać będziemy wówczas na komputerach osobistych oraz konsolach Xbox Series X|S.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler