Twórcy Life is Strange: Double Exposure, studio Deck Nine, zapowiedzieli zwolnienia
Decyzja jaką podjęło szefostwo nie była łatwa, ale musiała być podjęta ze względu na to, jak wygląda branża.
Life is Strange: Double Exposure otrzymało prawie zerowe wsparcie marketingowe, jeśli chodzi o premierę. Square Enix nie zainwestowało wiele w kampanie, nie rozesłało nawet kodów recenzenckich przed samym debiutem, ale dopiero kilka dni po nim. Nie sprzedało się ono w efekcie najlepiej, a w związku z tym Deck Nine, deweloperzy, zostali zmuszeni do redukcji etatów.
"Ze smutkiem dzielimy się dziś wiadomością, że musimy pożegnać niektórych członków naszego zespołu", czytamy w zapowiedzi. "To była bardzo trudna decyzja, stanowiąca odzwierciedlenie trudnych czasów, z jakimi mierzy się nasza branża. Bardzo dziękujemy wszystkim osobom, które poświęciły ciężką pracę, pasję oraz były oddane tworzeniu wyjątkowej rozrywki z nami".
Obecne cięcia etatów nie są niestety pierwszymi. W ciągu ostatnich dwóch lat Deck Nine trzeci raz zapowiada zwolnienia, choć możliwe, że w międzyczasie w studiu znaleźli pracę nowi twórcy, to każda wiadomość tego typu nie jest niczym dobrym.
Life is Strange: Double Exposure dostępne jest na PC, PS5, Xboksach Series X|S oraz Switchu. Jeśli rozważaliście jego zakup, zerknijcie na naszą recenzję.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler