Wiedźmin 4 wszedł w fazę pełnej produkcji
Projekt Polaris był do tej pory w fazie przedprodukcji przez około dwa lata. Teraz już rozpoczął się deweloping właściwy.
CD Projekt RED potwierdziło na początku 2022 roku, że Wiedźmin 4 wszedł w fazę przedprodukcji, a niedawno, czyli w sierpniu bieżącego roku, dowiedzieliśmy, że niebawem gra wejdzie w fazę pełnego dewelopingu. Zgodnie z obietnicą studia, tak też się stało. Start fazy produkcji ogłoszono podczas komentowania ostatnich wyników finansowych spółki.
"Jestem podekscytowany mogąc ujawnić, że Projekt Polaris wkroczył w fazę pełnej produkcji. Za rogiem mamy nowe wyzwania, ale utalentowani i ciężko pracujący ludzie sprawiają, że wierzę, iż uda nam się uczynić nadchodzącą Sagę Wiedźmina wyjątkowym doświadczeniem. Nie zatrzymamy się. Niebawem ujawnimy co skrywa rewers monety", napisał na portalu X dyrektor gry Sebastian Kalemba.
Projektem Polaris, czyli Wiedźminem 4, zajmuje się w tym momencie około 400 osób, co oznacza że mamy do czynienia z największym przedsięwzięciem w historii CD Projekt RED. Nie wiemy na jego temat praktycznie nic. Ujawniono jedynie, że będzie to pierwszy tytuł z nowej trylogii oraz, że twórcy zrezygnowali z silnika Red Engine na rzecz Unreal Engine 5.
Podczas zabawy natrafimy na Geralta z Rivii, ale nie będzie on głównym bohaterem. Protagonistę stworzymy samodzielnie albo dostaniemy inną predefiniowaną postać. Czekamy na pierwsze konkrety.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler