S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl zadebiutuje ze wsparciem dla DLSS 3
Komputerowa wersja S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl będzie działała z wykorzystaniem technologii DLSS 3.
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl pojawi się w sklepach już za niespełna tydzień. Będzie ono dostępne wówczas na komputerach osobistych oraz konsolach Xbox Series X|S, a w przypadku wydania przeznaczonego dla blaszaków, ujrzymy wsparcie dla technologii DLSS 3.
Jak wynika z informacji opublikowanych przez firmę NVIDIA, dzięki DLSS 3 nowe dzieło GSC Game World działać będzie przeciętnie 2,4-razy wydajniej na kartach graficznych GeForce RTX 40. W przypadku RTX 4070 liczba klatek na sekundę ma wzrosnąć z 30 do aż 70. Dzięki DLSS 3.0 na RTX 4090 w S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl zagracie w ponad 120 FPS.
NVIDIA przy okazji potwierdziła, że S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl działać będzie z wykorzystaniem technologii Reflex, której zadaniem jest ograniczenie opóźnienia nawet o 45%.
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl to nie jedyna nowa produkcja, która korzystać będzie z DLSS 3 na premierę. Z technologii skorzysta również Microsoft Flight Simulator 2024, więc także w jego przypadku zobaczycie zwiększoną wydajność.
Premierę S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl zaplanowano na 20 listopada. Grać będziemy wówczas na PC oraz Xboksach Series X|S. Wariant konsolowy otrzymał już pre-load, a jeśli chodzi o PC sprawdzić możecie wymagania sprzętowe.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler