Mario and Luigi: Brothership zostało opracowane na silniku Unreal Engine
Wszystko wskazuje na to, że do przygotowania Mario and Luigi: Brothership wykorzystano silnik studia Epic Games.

Nintendo najczęściej korzysta z silników graficznych opracowanych przez należące do Japończyków studia deweloperskie. W przypadku Mario and Luigi: Brothership mamy jednak do czynienia z Unreal Engine. Na to przynajmniej wskazują informacje, które pojawiły się w sieci.
Jeden z użytkowników portalu X, a konkretnie właściciel kanału Nintendeal, dostał już w swoje ręce pudełko z grą Mario and Luigi: Brothership. Widnieje na nim logo silnika graficznego Unreal Engine, co oznacza, że narzędzie Epic Games wykorzystane zostało w procesie dewelopingu.
Mario and Luigi: Brothership to zatem czwarta gra Nintendo wykorzystująca silnik graficzny Unreal Engine. Wcześniej zdecydowano się na jego zastosowanie w przypadku Princess Peach: Showtime!, Pikmin 4 oraz Yoshi’s Crafted World. Na pewno też na niej firma nie poprzestanie.
Premierę Mario and Luigi: Brothership zaplanowano na 7 listopada, a grać będziemy oczywiście wyłącznie na Switchu.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler