Mario and Luigi: Brothership zostało opracowane na silniku Unreal Engine

Wszystko wskazuje na to, że do przygotowania Mario and Luigi: Brothership wykorzystano silnik studia Epic Games.

@ 22.10.2024, 16:05
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
switch

Mario and Luigi: Brothership zostało opracowane na silniku Unreal Engine

Nintendo najczęściej korzysta z silników graficznych opracowanych przez należące do Japończyków studia deweloperskie. W przypadku Mario and Luigi: Brothership mamy jednak do czynienia z Unreal Engine. Na to przynajmniej wskazują informacje, które pojawiły się w sieci.

Jeden z użytkowników portalu X, a konkretnie właściciel kanału Nintendeal, dostał już w swoje ręce pudełko z grą Mario and Luigi: Brothership. Widnieje na nim logo silnika graficznego Unreal Engine, co oznacza, że narzędzie Epic Games wykorzystane zostało w procesie dewelopingu.

Mario and Luigi: Brothership to zatem czwarta gra Nintendo wykorzystująca silnik graficzny Unreal Engine. Wcześniej zdecydowano się na jego zastosowanie w przypadku Princess Peach: Showtime!, Pikmin 4 oraz Yoshi’s Crafted World. Na pewno też na niej firma nie poprzestanie.

Premierę Mario and Luigi: Brothership zaplanowano na 7 listopada, a grać będziemy oczywiście wyłącznie na Switchu.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosBarbarella.   @   16:33, 22.10.2024
A gdyby to Steam miał swój silnik to chyba byłby silnik parowy. Cool