Microsoft planuje 25-lecie marki Halo
Wydawca Halo przygotowuje się do świętowania 25-lecia niebywale popularnej marki.
Kultowa marka Microsoftu, wykreowana pierwotnie przez studio Bungie, przygotowuje się do swojego 25-lecia. Halo to prawdopodobnie największa i najważniejsza seria amerykańskiej spółki, odpowiedzialna w znacznej mierze za spopularyzowanie konsol Xbox.
W niedawnym wywiadzie dla magazynu License Global, omawiając zakres i różnorodność franczyz, które Microsoft ma na swoim koncie - zarówno nowych, jak i starych - szef produktów konsumenckich Xboksa, John Friend, krótko wspomniał o planach firmy na 25. rocznicę Halo.
"Tworzymy plany na 25. rocznicę Halo i Xboksa - mamy tak bogate dziedzictwo i historię, a te społeczności są aktywne od tak dawna, że trzeba to uczcić" - powiedział Friend.
Na ten moment nie wiadomo zbyt wiele na temat wspomnianych planów, ale są pewne przecieki i spekulacje. Dowiadujemy się z nich na przykład, że w fazie rozwoju jest remaster Halo: Combat Evolved, z czego gracze prawdopodobnie byliby bardzo zadowoleni. Nie jest to jednak nic potwierdzonego.
Czekamy na szczegóły, a gdy czegokolwiek się dowiemy, będziemy Was informować.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler