W Dragon Age: Straż Zasłony więcej będzie interakcji, a mniej scenek przerywnikowych

Twórcy Dragon Age: Straż Zasłony chcą w nieco inny sposób opowiadać nam wydarzenia z gry.

@ 23.09.2024, 15:49
Patryk "juve" Jankowski
Jestem szczęśliwym, wieloletnim i oddanym użytkownikiem konsol PlayStation. Lubię dopracowane, rozbudowane i ambitne gry wideo z najwyższej półki. Osobiście znam Solid Snake'a, z Larą Croft umawiałem się na randki i mieszkam w Residencji. Rzekłem.
pc, ps5, xbox x/s

W Dragon Age: Straż Zasłony więcej będzie interakcji, a mniej scenek przerywnikowych

Dragon Age: The Veilguard nadchodzi wielkimi krokami i wszystko wskazuje na to, że BioWare wyciągnęło wnioski z ostatnich wpadek. Efektem będzie duża, rozbudowana gra RPG, której scenariusz poznamy nie za sprawą scenek przerywnikowych, ale faktycznie w nim uczestnicząc.

W wywiadzie dla Gamesradar dyrektor kreatywny gry, John Epler, wyjaśnił, że podczas gdy poprzednie tytuły Dragon Age z powodu „ograniczeń technologicznych” często musiały uciekać się do prezentowania ważnych wydarzeń, jak bitwy i sceny akcji, za pomocą przerywników filmowych, w Dragon Age: Straż Zasłony twórcy pozwolą graczom przechodzić przez takie sekcje w czasie rzeczywistym, dając im "znacznie bardziej bezpośrednią kontrolę".

"Teraz, gdy możemy, chcemy, abyście to poczuli, a częścią tego jest danie wam tej znacznie bardziej bezpośredniej kontroli, sprawienie, by akcje miały znaczenie, a jednocześnie by nadal występowała w nich warstwa taktyczna i warstwa strategiczna” - powiedział Epler.

Premierę Dragon Age: Straż Zasłony zaplanowano na 31 października, a grać będziemy wówczas na PlayStation 5, Xbox Series X/S i PC. Jeśli rozważacie zakup wydania przeznaczonego dla blaszaków, koniecznie rzućcie okiem na jego wymagania sprzętowe.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosBarbarella.   @   19:13, 23.09.2024
Czyli jakieś QTE będzie w scenkach przerywnikowych? Fajnie. Lubię. Zwykle mnie takie sekwencje zaskakują, chyba często będę się kawka albo Radlerkiem oblewać.