Silent Hill 2 Remake - nowy zwiastun pokazuje cechy wersji przeznaczonej dla PS5

W sieci pojawił się nowy materiał filmowy, promujący Silent Hill 2 Remake. Deweloperzy postanowili nam zaprezentować rozwiązania opracowane z myślą o PlayStation 5.

@ 20.09.2024, 11:10
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps5

Silent Hill 2 Remake - nowy zwiastun pokazuje cechy wersji przeznaczonej dla PS5

Bloober Team i Konami opublikowały w sieci nowy materiał filmowy, promujący Silent Hill 2 Remake. Firmy skupiły się na wydaniu przeznaczonym dla PlayStation 5, pokazując nam opracowane z myślą o nim rozwiązania.

Silent Hill 2 Remake wykorzysta wszystkie możliwości konsoli Japończyków. Dzięki kontrolerowi DualSense lepiej mamy odczuwać wszelkie uderzenia broni białej, a wbudowane w niego adaptacyjne triggery pomogą nam mocniej wczuć się w strzelanie z shotguna.

Gra wykorzysta ponadto trójwymiarowy dźwięk, który oferowany jest m.in. w słuchawkach Pulse 3D Wireless opracowanych przez Sony. Do tego dochodzi wsparcie dla rozdzielczości 4K, gdybyście mieli odpowiedni sprzęt oraz ochotę zabawy w ten właśnie sposób.

Datę premiery Silent Hill 2 Remake zaplanowano na 8 października, a grać będziemy wówczas na komputerach osobistych i konsolach PlayStation 5. Gdybyście zamierzali bawić się na blaszaku, zerknijcie na wymagania sprzętowe.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosBarbarella.   @   11:19, 20.09.2024
To ten Dual Sense ma jakiś force feedback? Kurcze, fajne. To chyba trzeba uważać żeby sobie zębów nie wybić i za nisko też nie trzymać bo panowie mogą mieć "ała". Zadziorny Zawstydzony
0 kudosmrPack   @   14:05, 20.09.2024
Cytat: Barbarella.
To ten Dual Sense ma jakiś force feedback? Kurcze, fajne. To chyba trzeba uważać żeby sobie zębów nie wybić i za nisko też nie trzymać bo panowie mogą mieć "ała". Zadziorny Zawstydzony
O ile taka opcja jest włączona to triggery stawiają opór jeśli w grze np. strzela się z łuku i trzeba je wtedy mocniej docisnąć. Chwilę z tego korzystałem, ciekawy bajer, ale w końcu to wyłączyłem Dumny
0 kudosBarbarella.   @   14:16, 20.09.2024
Aha. Myślałam raczej że jakiś odrzut przy strzelaniu czy drgania przy uderzeniu mieczem. No ale żeby był odrzut to jakieś silniczki rakietowe by musiały być albo coś pneumatycznego. Melodia przyszłości. Szczęśliwy