Diablo 4 wygenerowało ponad 150 mln dolarów na mikrotransakcjach
Przygotujcie się na kolejne gry z mikrotransakcjami.
Ciekawymi danymi podzielił się Harrison Froeschke, starszy menadżer produktu Diablo 4. Jak czytamy na jego profilu LinkedIn, zawarte w grze mikrotransakcje okazały się strzałem w dziesiątkę.
Podczas gdy większość udzielających się w sieci graczy jest raczej negatywnie nastawiona do mikrotransakcji, najwyraźniej inni fani ochoczo z nich korzystają. Jak donosi Froeschke, jeden z głównych pomysłodawców systemu monetyzacji Diablo 4, ogólnie pojęte mikrotransakcje wewnątrz gry wygenerowały przeszło 150 mln dolarów przychodu od momentu premiery.
Z profilu Harrisona Froeschke dowiadujemy się jeszcze jednej ciekawej rzeczy - od momentu wprowadzenia do sprzedaży Diablo 4 (a w zasadzie nawet przed, bo od startu pre-orderów), gra wygenerowała przeszło 1 mld dolarów przychodu! Głównym motorem napędowym była sprzedaż w ciągu pierwszych czterech dni od premiery - wówczas gra wygenerowała kosmiczne (a może diabelskie?) 666 mln dolarów przychodu. W przekroczeniu bariery 1 mld $ pomogła oczywiście dalsza sprzedaż w kolejnych miesiącach, promocje i wspomniane mikrotransakcje.
W dalszym nakręceniu tych liczb bez wątpienia pomoże nadchodzący dodatek Vessel of Hatred, który trafi do sprzedaży 8 października. Zapewne wraz z pakietem nowych przedmiotów kosmetycznych...
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler