Nadchodzi rewolucja w Diablo 4! Znikną skalowanie przeciwników i rangi świata
Blizzard szykuje olbrzymie zmiany w Diablo IV.
Fani Diablo IV powinni szykować się na istną rewolucję w przeciągu kolejnych miesięcy. Firma Blizzard zapowiedziała całkowite przeprojektowanie systemu progresji w grze, które nastąpi wraz z wprowadzeniem 6. sezonu rozgrywek i premierą dodatku Vessel of the Hatred.
Wśród ważniejszych nowości wymienia się przede wszystkim obniżenie maksymalnego poziomu z 100 do 60. Gdy osiągniemy maksymalny limit, zaczniemy zdobywać poziomy mistrzowskie, a tym samym przeniesiemy się w endgame.
Kolejna zmiana to usunięcie Rang Świata, zamiast których zostaną wprowadzone klasyczne poziomy trudności. Podzielono je na dwie kategorie, Standardowe (normalny, trudny, ekspercki i pokuta) oraz Udręka (Udręka I, II, III, IV). Poziomy normalny i trudny są dostępne domyślnie, ekspercki odblokujecie po skończeniu prologu Diablo IV, a pokuta odblokowuje się po osiągnięciu poziomu 50. Pierwszy poziom Udręki odblokujemy po zaliczeniu rangi 1-20 trybu Dołów. Doły z kolei będą dostępne w momencie osiągnięcia 60 poziomu postaci. Dalsze poziomy Udręki będą wiązały się z zaliczeniem coraz większej ilości Dołów.
Absolutną rewolucją będzie także usunięcie systemu skalowania potworów względem levelu postaci. Od teraz ich siła będzie zależeć od poziomu trudności na jakim gramy.
"Po premierze gry dotarły do nas uwagi na temat skalowania poziomów i tego, że gracze czują się słabi. Całkowite usunięcie poziomów potworów i oparcie się na poziomach trudności sprawia, że możecie teraz swobodnie decydować, jak dużego wyzwania się podejmiecie." - tłumaczą twórcy.
Najnowszy patch to także dziesiątki innych zmian i długo wyczekiwanych (lub też niespodziewanych) nowości, które zostaną wprowadzone do Diablo 4 wraz ze startem 6. sezonu. Wzmocniono m.in. starożytne przedmioty, ale zmniejszono ich drop. Przemodelowano system Glifów, wprowadzono nowe Tablice Mistrzostw dla poszczególnych klas, a sami bohaterowie otrzymają nową umiejętność i 5 świeżych zdolności pasywnych. Pojawią się też znane z Diablo II słowa runiczne, które w "dwójce" pozwalały wytwarzać najpotężniejsze przedmioty dla postaci. Tutaj ich rola będzie inna - dzięki słowom runicznym będziemy mogli rozwijać możliwości poszczególnych umiejętności postaci.
Po więcej szczegółów na temat nadchodzącej aktualizacji odsyłam Was na stronę gry.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler