Indiana Jones i Wielki Krąg zaoferuje otwarte obszary przypominające gatunek immersive sim
Deweloperzy ze studia MachineGames ujawnili kolejne szczegóły na temat Indiana Jones i Wielki Krąg.
MachineGames przygotowuje się powoli do grudniowej premiery Indiana Jones i Wielki Krąg, a my regularnie otrzymujemy nowe informacje na temat projektu. Przed momentem pisaliśmy o tym, dlaczego deweloperzy nie chcieli przygotowywać shootera, a teraz mamy garść informacji na temat otwartego świata gry.
Dyrektor projektu, Jens Andersson, rozmawiał z redakcją PC Gamera, a podczas wywiadu podzielił się szczegółami na temat projektu świata. Z jego wypowiedzi wynika, że twórcy chcieli, by Indiana Jones i Wielki Krąg oferowała rozwiązania znane nam z gatunku immersive sim, czyli np. z serii Dishonored.
"Jest wiele otwartych obszarów, prawie przypominających gatunek immersive sim. Jest np. obóz wroga, w którym musisz dostać się do głównego budynku, musisz to przemyśleć, a następnie eksplorować", powiedział Andersson.
Co ciekawe, bardziej otwarte przestrzenie będą nam pozwalały się przekradać. Będziemy musieli wtapiać się w otoczenie, by to zrobić, a w tym celu znajdziemy np. odpowiednie przebrania.
"Każda duża lokacja to kilka przebrań do odkrycia. Pomaga nam to w przekradaniu się, daje dostęp do obszarów, które inaczej byłyby trudne do przemierzenia", dodał deweloper.
Premierę Indiana Jones i Wielki Krąg zaplanowano na 9 grudnia w przypadku PC oraz XS, a jeśli chodzi o PlayStation 5, do debiutu dojdzie wiosną 2025 roku. Jeśli na grę czekacie, koniecznie rzućcie okiem na informacje, jakie na jej temat zgromadziliśmy w naszej encyklopedii.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler