Indiana Jones i Wielki Krąg zaoferuje otwarte obszary przypominające gatunek immersive sim

Deweloperzy ze studia MachineGames ujawnili kolejne szczegóły na temat Indiana Jones i Wielki Krąg.

@ 26.08.2024, 16:30
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps5, xbox x/s

Indiana Jones i Wielki Krąg zaoferuje otwarte obszary przypominające gatunek immersive sim

MachineGames przygotowuje się powoli do grudniowej premiery Indiana Jones i Wielki Krąg, a my regularnie otrzymujemy nowe informacje na temat projektu. Przed momentem pisaliśmy o tym, dlaczego deweloperzy nie chcieli przygotowywać shootera, a teraz mamy garść informacji na temat otwartego świata gry.

Dyrektor projektu, Jens Andersson, rozmawiał z redakcją PC Gamera, a podczas wywiadu podzielił się szczegółami na temat projektu świata. Z jego wypowiedzi wynika, że twórcy chcieli, by Indiana Jones i Wielki Krąg oferowała rozwiązania znane nam z gatunku immersive sim, czyli np. z serii Dishonored.

"Jest wiele otwartych obszarów, prawie przypominających gatunek immersive sim. Jest np. obóz wroga, w którym musisz dostać się do głównego budynku, musisz to przemyśleć, a następnie eksplorować", powiedział Andersson.

Co ciekawe, bardziej otwarte przestrzenie będą nam pozwalały się przekradać. Będziemy musieli wtapiać się w otoczenie, by to zrobić, a w tym celu znajdziemy np. odpowiednie przebrania.

"Każda duża lokacja to kilka przebrań do odkrycia. Pomaga nam to w przekradaniu się, daje dostęp do obszarów, które inaczej byłyby trudne do przemierzenia", dodał deweloper.

Premierę Indiana Jones i Wielki Krąg zaplanowano na 9 grudnia w przypadku PC oraz XS, a jeśli chodzi o PlayStation 5, do debiutu dojdzie wiosną 2025 roku. Jeśli na grę czekacie, koniecznie rzućcie okiem na informacje, jakie na jej temat zgromadziliśmy w naszej encyklopedii.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosIgI123   @   17:59, 26.08.2024
Przebieranki, widać inspirowali się Hitmanem. Podoba mi się też że świat będzie w ten sposób skonstruowany - zamknięte, a otwarte w środku misje to najlepsza forma period.
0 kudosBarbarella.   @   19:02, 26.08.2024
Ups. Czyli nie będzie lekko, łatwo i przyjemnie. Zdziwiony Żeby tylko nie przesadzili i Hitmana z tego nie zrobili. Konsternacja
0 kudospetrucci109   @   07:06, 27.08.2024
Żeby tylko za bardzo otwarte nie były...