Szef Xboksa wyjaśnia dlaczego Indiana Jones i Wielki Krąg zadebiutuje na PS5
Okazuje się, że na decyzję Microsoftu wpływ miał sukces wcześniejszych portów dla PlayStation 5, a dokładnie Hi-Fi Rush, Pentiment, Sea of Thieves oraz Grounded.
W trakcie specjalnego streamu Xboksa na targach Gamescom szef działu gamingowego w Microsofcie, Phil Spencer, poruszył kwestię tego, że Indiana Jones i Wielki Krąg zmierza do posiadaczy PlayStation 5, o czym pisaliśmy nieco wcześniej. Okazuje się, że decyzję o przeniesieniu projektu podjęto ze względu na to, jak dobrze sprzedawały się inne wydane na PS5 i Switchu tytuły.
"Przechodząc do zapowiedzi dotyczącej PlayStation, oczywiście, zeszłej wiosny wydaliśmy cztery gry - dwie z nich na Switchu, a cztery na PlayStation - i powiedzieliśmy, że wyciągniemy wnioski. Myślę, że w trakcie pokazu powiedziałem, że z naszych wniosków wynika, iż zrobimy podobnych portów więcej", powiedział Spencer, po czym wyjaśnił, że sukces tych czterech gier wskazuje na siłę marek.
"Prawdą jest, że Microsoft wysoko postawił nam poprzeczkę, jeśli chodzi o to, co musimy spółce zwrócić ze względu na otrzymane od niej wsparcie. Było ono wspaniałe i dlatego możemy zrobić naprawdę dużo. Patrzę na to tak: jak możemy uczynić nasze gry tak mocnymi, jak to jest możliwe, a nasza platforma cały czas się rozwijała, jako konsola, na PC oraz w chmurze. Myślę że to będzie dla nas dobra strategia".
Więcej informacji na temat Indiana Jones i Wielki Krąg będziemy mieć dla Was w nadchodzących tygodniach i miesiącach, a tymczasem pamiętajcie, że premierę gry na PC oraz XS zaplanowano na 9 grudnia, podczas gdy wydanie dla PlayStation 5 trafi do sprzedaży wiosną 2025 roku.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler