Dragon Age: Straż Zasłony - szczegóły na temat działania gry na PC
BioWare ujawniło garść szczegółów na temat komputerowej wersji Dragon Age: Straż Zasłony. Okazuje się, że nie będzie to zwykły port.
Zgodnie z wcześniejszymi obietnicami, BioWare opublikowało szczegóły na temat komputerowego wydania Dragon Age: Straż Zasłony. Dowiedzieliśmy się dzięki temu m.in. tego, że w grze występuje ray-tracing i że korzysta ona z możliwości DLSS 3, FSR 2.2 oraz XeSS.
Idąc dalej, twórcy oferują nam wsparcie dla monitorów ultrawide, czyli takich o proporcjach 21:9. Gdybyście uznali, że nie chcecie korzystać z kinowego AR, czyli z widocznymi czarnymi pasami na ekranie, możecie je wyłączyć w opcjach, rozszerzając obraz na cały ekran.
Z innych potwierdzonych opcji mamy suwak umożliwiający nam ustawianie FoV, nieograniczoną liczbę klatek na sekundę, pełne wsparcie DR oraz natywne wsparcie dla kontrolerów DualSense oraz Xbox. Przeskakiwanie pomiędzy różnymi rodzajami sterowania ma być płynne i niezauważalne.
Jest też tryb Ultra RT dla ray-tracingu przeznaczonego dla najpotężniejszych komputerów oraz wsparcie NVIDIA Reflex, czyli technologii, która jest w stanie poprawić responsywność sterowania w grach. Wisienką na torcie jest natomiast VSync, dynamiczne skalowanie rozdzielczości, a także możliwość ustawiania jakości post-processingu, jakoś terenu, jakości oświetlenia i wielu innych aspektów grafiki.
Więcej informacji na temat Dragon Age: Straż Zasłony mamy otrzymać w kolejnych tygodniach i miesiącach, a tymczasem pamiętajcie, że zadebiutuje ono 31 października. Zagramy na PC, PS5 oraz XS. W przypadku zainteresowania wersją PC, rzućcie okiem na jej wymagania sprzętowe.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler