Resident Evil VII: Biohazard z bardzo słabą sprzedażą na iOS
Resident Evil VII: Biohazard sprzedano zaledwie w dwóch tysiącach egzemplarzy na iOS.

Szturm Apple na branżę gier wideo zdecydowanie się nie udał się. Wydane niedawno m.in. na iPhonach 15 gry AAA sprzedają się bardzo słabo, czego dowodem jest wiadomość, iż superprodukcja Resident Evil VII: Biohazard została pobrana przez mniej niż dwa tysiące graczy.
Według Appmagic Capcom zarobił na grze 28140 dolarów. Biorąc pod uwagę cenę pojedynczego egzemplarza (nawet po ostatniej, 30-procentowej obniżce), wychodzi nam nawet po zaokrągleniu, że Apple znalazło mniej niż 2000 płacących klientów.
Obecnie Resident Evil VII na platformach mobilnych kosztuje 20 dolarów (mniej więcej 80 złotych). Na PlayStation 4 można kupić kopię gry za 68 złotych, przy okazji dostając wszystkie DLC, bo mowa o wydaniu Gold. Aktualizacja gry na PlayStation 5 jest również dostępna bezpłatnie dla graczy korzystających z najnowszej konsoli Sony. Jak zatem jej nie wybrać?
Wyniki sprzedaży RE7 na iOS pokazują, że AppStore to nie do końca rynek zainteresowany wysokobudżetowymi i rozbudowanymi grami wideo. Ostatnio pisaliśmy, iż wiele innych superprodukcji zaliczyło sprzedażową porażkę. W tym marki takie, jak Assassin's Creed oraz Death Stranding. Nic nie wskazuje na to, by sytuacja niebawem miała się zmienić.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler