Resident Evil VII: Biohazard z bardzo słabą sprzedażą na iOS

Resident Evil VII: Biohazard sprzedano zaledwie w dwóch tysiącach egzemplarzy na iOS.

@ 17.07.2024, 11:53
Patryk "juve" Jankowski
Jestem szczęśliwym, wieloletnim i oddanym użytkownikiem konsol PlayStation. Lubię dopracowane, rozbudowane i ambitne gry wideo z najwyższej półki. Osobiście znam Solid Snake'a, z Larą Croft umawiałem się na randki i mieszkam w Residencji. Rzekłem.
mob

Resident Evil VII: Biohazard z bardzo słabą sprzedażą na iOS

Szturm Apple na branżę gier wideo zdecydowanie się nie udał się. Wydane niedawno m.in. na iPhonach 15 gry AAA sprzedają się bardzo słabo, czego dowodem jest wiadomość, iż superprodukcja Resident Evil VII: Biohazard została pobrana przez mniej niż dwa tysiące graczy.

Według Appmagic Capcom zarobił na grze 28140 dolarów. Biorąc pod uwagę cenę pojedynczego egzemplarza (nawet po ostatniej, 30-procentowej obniżce), wychodzi nam nawet po zaokrągleniu, że Apple znalazło mniej niż 2000 płacących klientów.

Obecnie Resident Evil VII na platformach mobilnych kosztuje 20 dolarów (mniej więcej 80 złotych). Na PlayStation 4 można kupić kopię gry za 68 złotych, przy okazji dostając wszystkie DLC, bo mowa o wydaniu Gold. Aktualizacja gry na PlayStation 5 jest również dostępna bezpłatnie dla graczy korzystających z najnowszej konsoli Sony. Jak zatem jej nie wybrać?

Wyniki sprzedaży RE7 na iOS pokazują, że AppStore to nie do końca rynek zainteresowany wysokobudżetowymi i rozbudowanymi grami wideo. Ostatnio pisaliśmy, iż wiele innych superprodukcji zaliczyło sprzedażową porażkę. W tym marki takie, jak Assassin's Creed oraz Death Stranding. Nic nie wskazuje na to, by sytuacja niebawem miała się zmienić.


Sprawdź także:
Resident Evil VII: Biohazard

Resident Evil VII: Biohazard

Premiera: 24 stycznia 2017
PC, PS4, XBOX ONE, PS5, XBOX X/S, MOB, SWITCH

Resident Evil VII: Biohazard to kolejna odsłona słynnej serii horrorów, opracowanej przez firmę Capcom. Po kilku rozdziałach nastawionych bardziej na akcję, a mniej na kl...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosthiefi   @   13:55, 17.07.2024
Niech powtorza eksperyment na 10-100x wiekszym rynku Androida i wówczas bedzie mozna ocenić czy "duże" gry nadaja sie na mobilki.
0 kudosBarbarella.   @   14:06, 17.07.2024
Granie w Residenta na malutkim ekraniku siedząc albo stojąc w autobusie to kompletny bezsens.