Black Myth: Wukong nie zaoferuje kilku poziomów trudności
Deweloperzy chcą, aby gracze wielokrotnie podchodzili do tych samych pojedynków, ucząc się nowych metod walki.

Game Science przygotowuje się powoli do premiery Black Myth: Wukong, która będzie miała miejsce w przyszłym miesiącu. Jeśli na kolejnego przedstawiciela gatunku soulslike czekacie, na pewno z radością przyjmujecie wszelkie nowe informacje na jego temat. Tym razem mamy co nieco na temat poziomu trudności.
Ekipa studia Game Science rozmawiała niedawno z redakcją VGC, a podczas wywiadu powiedziała, że gracze nie będą w stanie zmieniać poziomów trudności. Wyzwanie ma być różne na przestrzeni całej gry, dzięki czemu doświadczenie ma ciągle ulegać zmianie. Pojedynki z bossami będą wymagać wielu podejść, co jest charakterystyczne dla gier soulslike.
"Nie możesz zmieniać poziomów trudności, ale nie zdecydowaliśmy się na jeden na przestrzeni całej gry. Chcemy, aby gracz walczył, jak bohater. Gdy opracowywaliśmy grę, musieliśmy podejmować trudne decyzje".
"Droga, którą wybraliśmy wymaga od gracza wielu podejść, więc po każdym starciu musisz myśleć co jest najlepszą metodą walki w tym konkretnym przypadku".
Premierę Black Myth: Wukong zaplanowano na 20 sierpnia, a grać będziemy wówczas na komputerach osobistych i konsolach PlayStation 5. Wydanie przeznaczone dla Xboksów Series X|S zostało niedawno opóźnione i niestety nie otrzymało nowego terminu.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler