Fabularne dodatki dla GTA V zostały anulowane, bo GTA Online było
Były pracownik Rockstar twierdzi, że całkowicie bezsensowne stało się tworzenie fabularnych dodatków.

Niedługo po premierze GTA V zaczęły pojawiać się doniesienia na temat tego, że Rockstar planował kilka fabularnych rozszerzeń. Ostatecznie żadnego nie otrzymaliśmy, a powodem takiego stanu rzeczy jest ogromna popularność GTA Online. Żadne fabularne DLC nie było w stanie konkurować z dojną krową, jaką był tryb sieciowy gry.
Nowe informacje na temat dodatków docierają do nas z wywiadu, jaki przeprowadziła ekipa SanInPlay z artystą i wirtualnym kinematografem, Josephem Rubino. Pracował on w Rockstar przez 6 lat, będąc jednym z "głównych edytorów, kamerzystów i osób robiących projekty na scenie".
Jak powiedział Rubino, "team podzielono na dwie ekipy, z czego jedna zajmowała się GTA Online, a druga dodatkiem, którego ważną postacią był Steven Ogg, a następnie część drużyny przeszła do Red Dead Redemption 2".
Finalnie GTA Online okazało się tak dużym sukcesem, "dojną krową", że zrezygnowano ze wszystkich fabularnych DLC. Rubino uważa, że możliwe było przygotowanie obu projektów jednocześnie, choć podjęto taką, a nie inną decyzję i wszelkie fabularne DLC zostały anulowane.
Rockstar w tym momencie skupia się na GTA VI, którego premiera powinna mieć miejsce pod koniec 2025 roku na PlayStation 5 oraz Xboksach Series X|S. Z dotychczasowych doniesień wynika, że jego wsparcie popremierowe będzie znaczące, choć na razie niczego nie potwierdzono.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler