Akcja Gears of War: E-Day obejmuje kilka dni
Deweloperzy chcieli, by gracze doświadczyli każdego dnia katastrofy, która miała miejsce podczas tytułowego E-Day.

Gears of War: E-Day zostało zapowiedziane kilka dni temu, natychmiast wzbudzając spore zainteresowanie graczy. Z ujawnionych do tej pory informacji wynika, że będzie to prequel, którego akcja przeniesie nas na planetę Sera, do miasta Kalona, dokładnie 14 lat przed wydarzeniami z pierwszej części oryginalnej trylogii. Historia będzie obejmować kilka dni tzw. E-Day, czyli momentu pojawienia się Szarańczy.
"To nie jest jeden dzień, to kilka dni. Ale chodzi o konkretne wydarzenie, tak samo, jak o konkretne postaci z tego wydarzenia, wiecie... przygotowujące się do tego wydarzenia, uczestniczące w jego każdej minucie przez kilka dni, które przenoszą nas do miasta i widzimy wszystko ich oczami. Zarówno to, co dzieje się z nimi, jak i to co dzieje się z miastem oraz ludźmi dookoła nich", powiedział kreatywny dyrektor Gears of War: E-Day, Matt Searcy.
Gears of War: E-Day większy nacisk kłaść ma na elementy horroru charakterystyczne dla pierwszej gry. Ważna będzie tu też destrukcja otoczenia, nowy system animacji, ray-tracing i wiele innych zaawansowanych technik generowania oprawy wizualnej. Twórcy obiecują grafikę aż 100-krotnie bardziej upakowaną detalami niż dotychczas.
Gears of War: E-Day dostępne będzie na PC oraz Xboksach Series X|S. Na razie nie ma ono daty premiery, ale jak tylko się to zmieni, będziemy Was informować. Tymczasem przejrzyjcie wiadomości, które zgromadziliśmy w naszej encyklopedii.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler