LEGO Horizon Adventures będzie miało tryb współpracy; na PS5 będą różne tryby graficzne
LEGO Horizon Adventures zapowiada się naprawdę ciekawie, mimo że nie będzie to kolejna pełnoprawna część cyklu.

W opublikowanej przed momentem wiadomości mieliśmy dla Was garść szczegółów na temat wątku fabularnego LEGO Horizon Adventures. Tym razem mamy informacje na temat tego, jakie tryby zabawy przygotowują deweloperzy oraz jakiej oprawy wizualnej należy się spodziewać.
Jeśli chodzi o tryby zabawy, to dostępny będzie zarówno lokalny, jak i sieciowy coop. Nie będzie natomiast crossplay, a więc posiadacze różnych platform nie będą się w stanie ze sobą bawić. Współpraca będzie możliwa wyłącznie w ramach pojedynczej platformy, mimo że LEGO Horizon Adventures zadebiutuje na PC, PS5 oraz Switchu.
Idąc dalej, z artykułu opublikowanego na duńskiej stronie technologicznej, dowiedzieliśmy się, że LEGO Horizon Adventures działa na silniku Unreal Engine 5, a podczas zabawy na PlayStation 5 będziemy mogli wybrać spośród dwóch trybów graficznych. Jeden będzie stawiał na wydajność, a drugi na jakość oprawy. W trybie jakości ujrzymy ray-tracing oraz 30 FPS.
LEGO Horizon Adventures nie ma na razie daty premiery, ale spodziewamy się go pod koniec bieżącego roku. Jeśli nie widzieliście jeszcze zwiastuna ujawniającego gameplay w grze, koniecznie go obejrzyjcie.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler