Baldur's Gate III - podczas dewelopingu zastosowano lekki crunch
Szef studia Larian przyznał, że nie wszystko udało się dobrze zaplanować, przez co pod koniec twórcy doświadczyli lekkiego crunchu.

Baldur's Gate III, najnowsze i największe przedsięwzięcie studia Larian, zadebiutowało pod koniec minionego roku na rynku. Jak wynika z nowych informacji na temat projektu, pod koniec procesu dewelopingu deweloperzy musieli zmierzyć się z odrobiną crunchu. Na to wskazują wypowiedzi szefa i założyciela studia, Swena Vincke.
"W przypadku BG3 było go mniej niż w przeszłości", powiedział Vincke w trakcie jednego z wywiadów na Digital Dragons w Polsce, odpowiadając na pytanie dotyczące crunchu. "Skłamałbym mówiąc, że go nie było. Wydarzyły się rzeczy, których nie przewidzieliśmy".
Vincke następnie powiedział, że choć wszyscy starali się crunchu uniknąć, jest on często nieunikniony. Jest wynikiem skomplikowania procesu dewelopingu gier. Jego pracownicy otrzymali jednak płatne nadgodziny, a biura najczęściej były puste do około 20:00.
"Przesadnie nie crunchowaliśmy, ale musieliśmy go trochę zrobić. Myślę, prawdę mówiąc, że zawsze będziesz go trochę miał, próbując coś skończyć. Szczególnie, gdy masz takie skomplikowanie elementów, które następnie muszą się ze sobą spiąć".
Baldur's Gate III dostępne jest obecnie na PC, PS5 oraz XS. Deweloperzy ciągle pracują nad aktualizacjami, a w międzyczasie przygotowują swoje kolejne projekty. Gdybyście rozważali zakup Baldur's Gate III, koniecznie zerknijcie do naszej recenzji i pamiętajcie o sprawdzeniu wymagań sprzętowych wersji dla blaszaków.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler