Alone in the Dark sprzedało się poniżej oczekiwań szefostwa

Reboot Alone in the Dark przygotowany przez Pieces Interactive nie sprzedał się tak dobrze, jak oczekiwano.

@ 24.05.2024, 11:04
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps5, xbox x/s

Alone in the Dark sprzedało się poniżej oczekiwań szefostwa

Alone in the Dark to w naszej opinii bardzo udany remake i jednocześnie reboot legendarnego cyklu przygodówek z elementami survival horroru. TQH Nordic, wydawca, nie jest jednak usatysfakcjonowany z jego sprzedaży. Jest ona podobno poniżej oczekiwań.

Embracer Group, komentując swoje najnowsze wyniki finansowe, stwierdził, że Alone in the Dark sprzedało się "lżej niż oczekiwano". Podobnie rozeszło się Outcast: A New Beginning, które pojawiło się na rynku nieco wcześniej. W obu przypadkach akcja promocyjna nie była jednak zbyt intensywna, co najpewniej znalazło odzwierciedlenie w zainteresowaniu oraz świadomości graczy.

Fabuła Alone in the Dark przenosi gracza do lat 20. ubiegłego stulecia. Główną bohaterką jest Emily Hartwood, która łączy siły z protagonistą sprzed lat, Edwardem Carnbym. Okazuje się, że wujek Emily zaginął głęboko na południu, a my wynajmujemy prywatnego detektywa, Edwarda właśnie, by pomógł nam go odszukać. Trafiamy do znanego z oryginału z 1992 roku dworu Derceto, domu dla umysłowo chorych, gdzie tajemnice znów wymagają rozwikłania.

Alone in the Dark dostępne jest obecnie na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 5 i Xbox Series X}S. Jeśli nie zdecydowaliście się jeszcze na jego zakup, koniecznie rzućcie okiem na naszą recenzję. Pamiętajcie też o wymaganiach sprzętowych w przypadku zainteresowania wersją dla blaszaków.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosmrPack   @   12:00, 24.05.2024
Bardzo dobra przygodówka z fajnie zaprojektowanymi zagadkami, gdzie można pogłówkować, tajemniczą historią i o ile przymknąć oko na małe niedociągnięcia można spędzić przy niej kilkanaście godzin. Szkoda, że wydawca znów postawił jakieś zbyt optymistyczne wymagania sprzedażowe Poirytowany
0 kudosBarbarella.   @   13:22, 24.05.2024
Jak by wszyscy korzystali z MG albo innych takich portali to bez reklamy wiedzieliby w co warto zagrać. No i wiedzieliby że gry z czarnymi samurajami to grzech, sodomia i gomoria. Dumny
0 kudosmrPack   @   09:53, 19.06.2024
R.I.P. Pieces Interactive Smutny Kolejna ofiara kłopotów finansowych Embracer Group i ostatniej mody na zamykanie studiów bo "sprzedaż nie była satysfakcjonująca".

0 kudosDirian   @   10:08, 19.06.2024
Trudno się temu dziwić, gra bardziej przypomina wykonaniem i mechanikami gry AA niż AAA, a z ceną wyjechali jak za tą drugą.
1 kudosBarbarella.   @   12:44, 19.06.2024
Cytat: Dirian
Trudno się temu dziwić, gra bardziej przypomina wykonaniem i mechanikami gry AA niż AAA, a z ceną wyjechali jak za tą drugą.

Nie wiem, nie grałam jeszcze, zresztą nie jestem przeczulona na punkcie tych "A". W każdym razie o sprawach biznesowych i innych wkurzających graczy nie decydują z reguły twórcy gry a mam wrażenie że to oni potem zbierają największe cięgi i konsekwencje złych posunięć panów w krawatach. Konsternacja
0 kudosdabi132   @   09:52, 21.06.2024
Jakby zainwestowali w kampanię reklamową, to by pewnie sprzedało, a tak tylko fani serii i śledzący branżę grową wiedzieli o tej produkcji.
Tak samo, pewnie za jakiś czas usłyszymy o Hellblade, że nie spełnił oczekiwań Microsoftu i trzeba zamknąć Ninja Theory.
Dodaj Odpowiedź