Take-Two Interactive anulowało ostatnio kilka gier, żadna nie była kluczową marką

Anulowane projekty Take-Two Interactive to nic szczególnie ważnego - tak przynajmniej twierdzi prezydent spółki, Karl Slatoff.

@ 20.05.2024, 14:02
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, switch, ps5, xbox x/s

Take-Two Interactive anulowało ostatnio kilka gier, żadna nie była kluczową marką

Take-Two Interactive ujawniło w zeszłym miesiącu, że zwalnia około 5% pracowników, a przy okazji anuluje kilka niezapowiedzianych projektów. W ten sposób spółka ma nadzieję trochę zaoszczędzić i przygotować się na nadchodzące miesiące i lata. Mimo że nie zdradzono wówczas o jakie anulowane gry chodzi, dziś dowiedzieliśmy się, że nie było to nic należącego do kluczowych marek.

"Jesteśmy ekstremalnie podekscytowani naszym portfolio, w którym jest aż 40 gier do 2027 roku", powiedział prezydent spółki, Karl Slatoff. "Zaktualizowana lista wydawnicza stanowi odzwierciedlenie naszych ostatnich działań związanych z redukcją kosztów, w trakcie których anulowaliśmy kilka tytułów, by skupić nasze działania i zasoby na markach, które naszym zdaniem mają największą szansę odnieść krytyczny i komercyjny sukces".

"Wśród tych tytułów (anulowanych - dop. red.) nie było żadnych naszych kluczowych marek i spodziewamy się, że nie wpłynie to znacząco na wzrost naszych przychodów".

Jeśli chodzi o anulowane gry, nie wiemy kompletnie nic. W przypadku zwolnień, Take-Two zdecydowało się m.in. na zamknięcie dwóch studiów należących do Private Division, czyli Roll7 oraz Intercept Games. Zwolniono ponadto część ludzi zatrudnionych bezpośrednio w Private Division.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosLabrio   @   17:46, 20.05.2024
Anulowalismy prace nad wieloma grami ale nie wymienimy ani jednej.